25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Welkom!!
    Klets gezellig mee :)

2. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Gezellig! Ons clubje is al bijna compleet! ;) Maar iedereen is welkom natuurlijk ;)

Ik ga zo maar eens slapen! Droom zacht meiden! En Engeltje stuur nog eens wat HCG onze kant op ;)

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gedaan!!! Heel veel hcgtjes voor jullie lieve meiden!! Wel vangen hè!!
    Slaap lekker meis!

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#44 Infantem Amor, 26 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2012
    Diligo, droom zacht...

Janssuhh welkom meid... Klets gezellig mee..

Engeltje, hoop dat ik goed gevangen heb :D
    En heb nu alleen wat buikpijn maar kan ook van de clomid komen...

Zit Curiosity Life before birth te kijken op Discovery Scence... Is wel interessant!!

Mijn man vind het alleen niet eerlijk dat hij mij zoveel zaadjes geeft en er voor de bevruchting kan plaats vinden al zoveel door mij zijn geweigerd ;) :p

5. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Pinkelientje, als ik jou was zou ik ook al na de HA gaan, en je idd niet zomaar weg laten jagen! Want soms lees je van die verhalen.. :(
    Diligo, goed dat je je schoon ouders meeneemt! Doen waar jij je prettig bij voelt :)
    Ik moet vanmiddag ook terug voor men bloeduitstslag bij de gyn.
    Men vriend gaat mee :) ( dit voelde eigenlijk niet van mij maar hij wilde het graag )
    Wat ik raar vind.. Moet je perse daarheen? Ik kon toch eigenlijk ook gewoon bellen voor die uitslag?
    Jansuh, gezellig!! Welkom :D
    Engeltje, thanks voor de HCG, heb vanacht gedroomd dat ik 2 streepjes op men test had hahah dus ik heb ze zeker opgevangen gistere avond :D
    I.a, Hhmm dat programma ken ik niet maar klinkt wel interessant :)

6. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    @ nancy: Spannend die uitslagen vanmiddag! Hoop voor jullie dat alles gewoon goed is.

@ Diligo: Voor jullie ook spannende tijden dus, hoop jullie wat meer duidelijkheid krijgen, zodat die kans op een kindje van jullie 2 samen wat dichterbij komt!

@ Pinkelientje: Als jij je cyclussen bijhoudt kun je toch zowieso langs de gyn, omdat je kan daarmee kan aantonen dat ze afwijken van de norm? Maar kan me zo voorstellen dat je hier best flink tegenop ziet!

Ben gisteren op bezoek geweest bij die vrienden van ons die nu 7 weken zwanger zijn. Ze zijn net een half jaar samen, zij is 22, hij 35 en zij is werkeloos en heeft geen opleiding gedaan :S Snap niet zo goed hoe zij er bewust voor kunnen kiezen samen een kindje te nemen.... Lijkt toch allemaal wat oneerlijk verdeeld, want hier zitten meiden zoals jullie met een stabiele relatie, vaak al getrouwd, een huis en een goed inkomen en nog niet iedereen van jullie is zwanger!! Mijn duimen draaien overuren dat september onze maand gaat worden!!! Zou leuk zijn op de meeting, allemaal opkomende buikjes ;)

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ nancy: goed gevangen!! Hoop dat je droom uitkomt!

@ kel: is toch eigenlijk ook niet eerlijk? ;)

@ choco: wat zeg je nu? Nee dat kan ik ook niet helemaal begrijpen, soms is t zo oneerlijk verdeeld he!
    En ik hoop ook zeker dat ik allemaal opbollende buikjes kan bewonderen hoor in november! En jullie mijn slinkende buik en mn prachtige kereltje!

Hier net terug van de vk en boodschapjes doen!
    Vannacht kon ik niet op mn zij liggen, want mn uk was flink bezig met.......jawel omdraaien!! :D
    De afgelopen week hoefde ik bijna niet te plassen snachts ivm zijn stuitligging en vannacht moest ik er weer 4 x uit en alles voelde zo beurs en gevoelig aan dat ik al t vermoeden had dat hij toch was teruggedraaid....joepieeeee!! De vk bevestigde t gelukkig, nu hopen dat hij zo blijft liggen :) denk t haas wel, want hij heeft er echt veel moeite voor moeten doen, doordat er niet zoveel ruimte meer is....
    Controles waren verder ook weer goed, alleen mn bloeddruk is op t randje... 100/61. Die is dus een heel stuk lager als normaal en blijkbaar ben ik daardoor af en toe ook een beetje dizzy... Do weer op naar de gyn, ben benieuwd hoe de groei dan is met zn koppie.

8. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Engeltje,
    Ooohh wat fijn! :) Hopelijk blijft Q nu liggen! :D

Nancy,
    Ben benieuwd naar je uitslagen! Succes meid...

Hier ook gedroomd over een beebje...hihi...oooh maar kan ook komen omdat ik er zoveel mee bezig ben nu de uitslagen steeds dichterbij komen...Wat ben ik zenuwachtig...nog 1 nachtje ;) Moeten gelukkig niet te laat, half 12 is de afspraak.

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik hoop t ook Sum! :D
    Fijn dat je afspraak niet zo laat is morgen, wel spannend hoor!!!
    Hihi mn hcgtjes hebben in ieder geval tot mooie dromen geleid ;)

10. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden!

@diligo, wat spannend morgen! ik heb morgen ook al zo'n spannende afspraak bij de HA, mn vriend zn resultaten zijn binnen en die gaan we morgen bespreken...ben toch wel erg zenuwachtig:)

@engeltje, fijn dat je mannetje gedraaid is ! en nou hopen dat ie zo blijft liggen:D haha

11. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Jeetje spannende tijden dus meiden!!!!!

12. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Bedankt Kelly voor de link, en nu verder duimen voor jullie maar eerst lunchen! :p Alles verder goed met iedereen? :)

13. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Nancy, Vallie en Diligo, heel veel succes morgen meiden met de uitslag!!

Engeltje, wat fijn dat je zoontje gedraaid is, hoop dat ie lekker blijft liggen zoals nu!!

Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties!! Ga denk ik morgen bellen naar telefonisch spreekuur,dan is de fijnste HA van 4 aan de telefoon, dan schrijf ik alles op wat ik wil zeggen! Anders ben ik bang dat ik me snel om laat praten! Ga vragen om een verwijsbrief naar de Gyn.. Jammer dat je daar niet zonder verwijsbrief naar toe kan;) Maar houdt jullie op de hoogte!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ pinkelientje : goedzo meis! Ben benieuwd wat hij gaat zeggen morgen, ik duim voor je voor een verwijsbriefje!

Hier ff een foto van m'n kadootjes die ik gisteren heb gehad :)
    http://i.imgur.com/AQ5YW.jpg

15. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Engeltje, dank je wel;)
    En wat een leuke kadootjes gehad!!

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja leuk hè! En veel vooral!! :)

Heb trouwens net weer een blog geschreven voor degenen die zin hebben om te lezen ;)

17. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Engeltje,
    Jeetje wat een cadeaus! Leuk hoor!

Yasmijn,
    Welkom! Leuk dat je weer mee kletst! :D

18. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Bedankt zal mijn best doen om deze keer meer te kletsen alleen zitten met verbouwing enzo dus druk druk!

19. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Yasmijn,
    Dan hoef jij toch zeker niets te doen in jou geval ;) Hihi...lekker mee kletsen dus!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ yasmijn: 20 weken alweer geweest, jeetje wat gaat t snel zeg! Wel leuk dat jij een meisje krijgt, hebben we een jongen en een meid hier, dan krijgt uk vast een jongen ;)
    Doe je rustig aan met t verbouwen?

Iehh meiden ben zo benieuwd naar de kraamintake zometeen en ook naar de pufclub vanavond! Hoop dat er leuke stellen bijzitten!
    Willen jullie ook straks allemaal meedoen met een pufclub?

Deel Deze Pagina