25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Engeltje, fijn dat hij gedraaid is... En ik denk het wel, word wel geadviseerd...

Diligo, nog eventjes!! Tanden op elkaar en nog even doorbijten ;)

Pinkelientje, heel goed om alles op te schrijven en niet ophangen tot je een verwijsbrief krijgt...

YasmijnKai, ze dacht dat het haar schuld was dat we niet meer in het andere topic kwamen, dus heb mijn excuses gemaakt dat dit niet zo was en haar de link gegeven.
    Leuk dat je soms even mee komt spieken en bij deze klets weer mee meid... Al weer over de 20 weken, netjes!!!

Vallie en Nancy, ook jullie succes met de uitslagen...

Hier alles rustig... Was laat op en heel mijn dag loopt dan anders... De wekker ging niet omdat de stroom er vanmorgen heel vroeg af heeft gelegen. Met als gevolg om 10.00 er pas uit (dan krijg ik opstart problemen) en toen dus tot 12.00 niks uit mijn vingers gekomen. Toen toch maar boodschappen gaan doen (man ging mee, daar word je blut van :p) maar heb bijna alles weer in huis :D
    Nu na de lunch het huis nog poetsen... Zijn we weer op schema...

2. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Haha nee Dames maar moet wel bepalen wat waar staat en wat in het huis komt etc .. :p en idd 20 weken wat gaat de tijd snel zeg. Haha wel een druk meisje zeg pfft heeft karate in mijn buik lijkt het af en toe. xD

Engeltje, hoe gaat het met jou dan? Nog even en dan mag je bevallen lijkt mij zo spannend. :p Wij gaan ook naar een pufclub nog even wachten :)

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    T begint hier ook wel echt te kriebelen nu ja yasmijn. Zie niet tegen de bevalling op gelukkig, maar kijk er echt onwijs naar uit, vooral omdat t helaas niet van een leien dakje gaat, maar komt vast goed!
    Onze uk was op jouw termijn ook ontzettend druk en bewegelijk, maar wacht maar tot ze nog wat groter en sterker is....hihi echt je weet niet wat je meemaakt soms! Deze week als mn beddengoed gewassen wordt gaan de leuke zeiltjes uit t kraampakket op bed, dan wordt t echt wel heel officieel hoor! Heb zelf ook t idee dat hij niet nog 6 weken op zich gaat laten wachten, maar we zullen t zien!
    Welke cursus ga je doen en wanneer begint ie?
    Wij doen de aanstaande zwangerschapscursus. Is gym in combi met iedere avond uitleg over een ander onderwerp met gastspreker. De ene keer komt er een fysiotherapeute, dan een kraamverzorgster en dan bijv weer een lactatiedeskundige, dus lijkt me erg leuk! En mn man, de bofkont, mag iedere les mee :D

4. Infantem Amor

hahaha daar zal hij je denk ik erg dankbaar voor zijn :p
    Word wel spannend, ik denk ook niet dat jou mannetje het nog 6 weken volhoud als ik je zo hoor :D

5. Yasmijnkai

Haha ik moet nog kijken, samen bevallen leek me leuk maar is 9x met je partner en tja mijn vriend wil niet zo een bofkont zijn. Aanstaande donderdag moet ik even langs mijn verloskundige en zal haar voor informatie vragen. Zwangerschapsyoga leek me ook erg gezellig!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ben ik even blij met mijn man dan ;) haha

Nou de intake is net geweest, aardige vrouw! Hihi we waren zo goed voorbereid dat ze zei, wat doe ik hier eigenlijk nog?
    We hebben recht op 10 uur extra zorg ivm mn bekkeninstabiliteit, dus de kraamhulp zal 8 uur per dag aanwezig zijn hier ipv 6 uur.....
    Nu vanavond nog puffen en dan zit onze drukke maandag er weer op!

7. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Engeltje,
    Wat fijn dat alles geregeld is nu! Enne goed voorbereid zeg! :D Enne...Ik zal waarschijnlijk iedere cursus doen die er te doen valt en manlief ook! ;) Sowieso een puf cursus :)

8. Yasmijnkai

Veel plezier vanavond met het
    Puffen! Hihi :D Ik ga even dutje doen voordat ik aan het avondeten begin.

9. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden!
    me vriend heeft net de uitslag opgehaald bij de huisarts, (hij zit bij een andere huisarts) en voor zover we eruit konden halen was het helemaal niet zo slecht!

Categorie A (zoals ze dat noemen) is normaal 25% en hij had 32% dus dat is goed.. en de ph en dat soort dingen waren ook goed...
    dus ik ben benieuwd wat mijn HA er morgen van zegt! dan schrijven we ook gelijk me vriend over want 2 HA is erg onhandig!!

10. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Wat een goed nieuws zeg Vallie!!! Wat zou nu jullie volgende stap zijn dan?

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Goed nieuws vallie! En handig idd om over te gaan op 1 ha! Ben benieuwd hoe t nu verder gaat bij jullie!

@ sum: hahaha alle cursussen? Dan weet jij nog niet hoeveel keuze je hebt tegenwoordig ;)

Slaap lekker yasmijn!

12. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Geen idee...
    bij mij is er nog niets bekeken eigenlijk... alleen maar of ik geen chlamydia of gonnoroe had
    dus ik ben bang dat ze nu weer zullen zeggen... tot over 6 mnd!!:x
    wil eigenlijk dat ze bij mij ook even verder gaan kijken!

13. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Ja kan me voorstellen!! Hadden ze bij jou ook niet al een inwendige echo gemaakt?

14. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Ja alleen tijdens me miskraam..
    toen vroeg ik of ze nog iets geks zag maar toen zei ze het ziet er normaal uit maja dat is ff snel bekeken natuurlijk!

Lees net op internet dat tussen de 20 en 50 miljoen normaal is (voor sperma) en me vriend heeft 64 dus hij is nu heel stoer haha !:p

15. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Vallie,
    Wat fijn meid! Dat scheelt al, letterlijk, de helft ;)

Engeltje,
    Hihi nee weet ik ook niet...maar wij zijn gewoon zo ;) dus kan me voorstellen dat wij veel gaan doen :) Hihi...veel plezier meid vanavond, geniet ervan!

16. Infantem Amor

Vallie, fijn om te weten dat, dat goed zit :D Waarom vraag je dan zelf niet naar een onderzoek bij je zelf?! Daar heb je recht op...

Diligo, succes inderdaad, dat zijn heeeel veeeeeel cursussen.

Ik wil denk ik een puf/yoga cursus en zwangerschapszwemmen ;) gaan doen als ik ooit zwanger mag raken...

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ vallie: hihi hij voelt zich nu vast een topscoorder ;)

@ sum: dankjewel, gaat vast lukken en om je een beetje een idee te geven voor de cursussen : Samen bevallen ( ongeveer tzelfde als die wij doen ), zsyoga, zsgym, hypnobirthing, fit en zwanger, zshaptonomie en zszwemmen zijn maar een paar voorbeelden :)
    Had ook graag willen zswemmen, maar dan moet ik best een eindje rijden, zit niet echt in de buurt, nu dus maar gewoon de baantjes trekken ;)

18. Infantem Amor

Engeltje, fijn dat je extra kraamzorg krijgt, zal in jou geval ook echt wel nodig zijn... Dat je lekker aan jezelf en de kleine kan denken...

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ infantem: ja echt heel fijn idd! En kan mn man tenminste ook gewoon een beetje genieten van het papa zijn ipv dat ie alle kanten op loopt te vliegen zoals hij nu al doet...
    En lieverd, jij gaat zeker nog een keer zwanger raken echt waar! Knuf!

20. Infantem Amor

Engeltje, helaas heb ik er zelf soms iets minder vertrouwen in. Weet niet elke maand die het langer duurt geeft me minder hoop... Stom he

Deel Deze Pagina