25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    dank je wel meis!

en SPANNEND!! balen dat je nog zo "lang" moet wachten.. ik duim voor je!

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Schaapje, wat leuk nog een jongen er bij in dit topicje :)

Vallie, balen!!!

Pff morgen drukke dag hier, eerst werken bij mijn nieuwe locatie, daarna naar ziekenhuis voor een FM en daarna werken bij mijn oppaskindjes..

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zoon!!! En ziet er lekker uit, ik ben nog steeds alleen met een dochter?

4. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    @ Chocolaaa wat spannend!!! mijn duimen draaien!

@Yasmijn, ja ja de enige meid hier idd! ik wil graag met je meedoen hoor met een meid :D haha

5. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Hoi lieve meiden! Heb me weer eventjes bij gelezen ;)
    Schaapje, super mooie taart zeg!! En leuk hoor dat je hoopte moeder te mogen worden van een zoon en het nu werkelijkheid gaat worden! Geniet er maar lekker van :)
    Choco, Oohhh je temp! :D spannend!! Veel succes zometeen!
    Kel, hoe was het afgelopen vrijdag? Eitje goed gegroeid?
    Vallie, hè getver balen meid!!
    Engeltje, ik ga nu eerst ff op Quinten stemmen! :D

6. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Nou ik heb voor niets een paar uur in spanning gezeten, test was helaas negatief. Maar nogsteeds geen ongi en het bruinverlies is ook gestopt, dus we gaan woensdag weer testen en hopen op beter nieuws dan!

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx Nancy! :) Hoest met jou meis?

@ schaapje: gefeliciteerd!! Een zoon!! Bereid je alvast erop voor dat je dan onder gepiest wordt haha :D Ben benieuwd naar de foto's als je die binnenkrijgt!

@ choco en vallie: balen meiden!! Dikke knuf!!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh weet trouwens ff niet meer wie t vroeg, maar Quinten is idd model geworden voor die website :D Er wordt nu aan een reclameposter gewerkt 😉

9. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    He meiden!

@chocola, wat jammer!!! maar misschien is de volgende test wel positief?

@nancy, hoe is het? heb je al last van kwaaltjes?:D

@engeltje, ben benieuwd naar de poster! zal die vast knap op staan!!

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    De poster heb ik al wel in mijn mail staan, maar het is in een pdf file, dus die kan ik niet uploaden..... iemand enig idee hoe ik um wel kan laten zien?

11. Pearl Amor

Choco & Vallie,
    BALEN MEIDEN...

Engeltje, oh super, hij zal er mooi op staan!!!
    Uhm ja je kunt de foto wel selecteren en dan kopieren naar word als plaatje en van uit daar opslaan als plaatje, maar is moeilijk uit te leggen via internet ;)

Hier:
    Ik zag het allemaal super negatief deze cylcus en misschien heeft dat me geluk gebracht of zo... :p
    Mijn follikel was van 6 naar 12 gegaan... Dat is dus in 3 dagen verdubbelt, terwijl je normaal 1mm groei per dag ziet... Ben benieuwd... Moet vrijdag weer terug...

12. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kel: ik ga t van de week nog eens proberen dan! Misschien weet Nick t ook wel!
    En ben benieuwd hoe t afloopt bij jou deze maand, wat een groei dan zeg!!

Hier vanmiddag bij t cb geweest voor z'n eerste prikjes en oh wat was hij zielig zeg, verschrikkelijk! Ti's ook gewoon zo naar dat t er dan ook nog eens twee zijn en niet eentje! Was blij dat ik gewacht had met voeden, was een goede troost voor hem. Hij ligt nu al ruim anderhalf uur in m'n armen te tukken en begint echt een beetje te gloeien. Hopelijk krijgt ie niet al teveel last ervan!

13. Pearl Amor

Engeltje, ja de echoscopist denkt dat hij vrijdag springt... Is wel K want moet vrijdag ochtend, avond en zaterdag ocht en avond... Maar zal wel goed komen...

Ja is zielig he die prikjes!!

14. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Engeltje, dat was ik ;) wat leuk dat hij model mag zijn! Dat zijn leuke herinneringen voor later!
    En die prikjes zijn altijd zo zielig hè.. Hoe gaat het nu met hem? Hopelijk heeft hij er niet te veel last van gehad! :)
    Choco, Misschien idd te vroeg getest? Laten we hopen dat je morgen gewoon twee strepen te zien krijgt :)
    Vallie, nee helemaal niet! En dat maakt me erg onzeker :)
    Ben alleen Savonds erg moe maar ik denk dat het meer door het vele werken op het moment komt ( werk in een speelgoedwinkel , dus top drukte nu )
    Kel, wat goed van je follikel! :D
    Misschien je wekker sochtends iets eerder zetten? Zal je man vast niet erg vinden :p

15. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Chocola, spannend blijft het bij je! Succes met testen vandaag, hoop op goed nieuws!

Schaapje, wat superleuk je gendertaart! En gefeliciteerd met jullie zoon! Bijzonder dat je de wens had om eens moeder te worden van een zoon en dat deze nu uitkomt!

Engeltje, wat leuk dat Quinten model wordt! Heb op babyvandemaandfoto gestemd voor je. Hoop dat je gaat winnen! En sneu he als ze zo klein zijn en dan al prikjes krijgen, heeft hij er veel last van gehad?
    En wat superfijn dat je nog bij de osteopaat terecht kon en dat Quinten nu al resultaat boekt!

Vallie, balen meis dat je toch ongi geworden bent! Hopelijk deze ronde meer geluk!

Pearl, waah meis, das geweldig nieuws dat je eitje zo gegroeid is!! Hopelijk wordt het een mooi wondertje!

Nancy, begrijp je gevoel van onzekerheid, had ik zelf ook heel erg, maar bij mij kwam misselijkheid enzo ook pas bij 8/9 weken, daarvoor alleen heel moe!!

Diligo, hoe zijn je eerste werkdagen bevallen?

Vanmorgen laatste krat van MoedersVoorMoeders ingeleverd, ben zooo blij dat ik er mee klaar ben! Vondt het fijn om iets te kunnen betekenen voor vrouwen die medicatie nodig hebben, maar viel me vooral 's morgens erg zwaar, wat een lucht komt er uit die kannen van het conserveringsmiddel:$
    Verder weinig nieuws van mijn kant, alles zn gangetje.. Heb paar dagen het idee gehad dat ik heel lichtjes beweging voelde in mn buik, net of er mieren rondlopen binnen in, vooral als k net ga zitten of liggen. Hoop dat het doorzet en het dus echt is! Voelt wel heel bijzonder(L)

16. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Vanochtend helaas hevig ongi geworden, baal er echt enorm van! Had zulke goeie hoop.... Zeker deze maand valt het allemaal extra zwaar, want als alles goed gegaan was zou ik volgende week uitgerekend zijn :( En nu meer dan een half jaar later nog niets.

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ choco: he balen zeg, knuf!!

@ kel: dat wordt idd extra vroeg opstaan om te klussen ;)

@ pinkelientje: vind t knap dat je t hebt volgehouden! Ik heb het door mn misselijkheid tot week 10 volgehouden, maar daarna ging t echt niet meer! De lucht uit de kannen vond ik heerlijk haha, maar mn urinelucht, bah daar ging ik al van over mn nek!

@ nancy: lekker op tijd naar je bedje toe dan he! Zal toch ook wel een beetje dubbelop zijn denk ik hoor!

Quinten slaapt erg veel nu, mede door de prikjes, maar ook dankzij t resultaat wat we nu al hebben bereikt met de osteopaat.
    Verder had hij vannacht koorts door zn prikjes. Om 0.00 had hij 38.8, om 5.00 38.2 en vanmorgen was t al weer 37.8. Hij heeft t er goed uitgeslapen dus! Ohh en zo fijn, hij heeft vannacht 2 poepbroeken gehad, dat luchtte hem zo op, want hij had weer flink wat last!

Heb de poster nu ook als afbeelding, als mn internet het weer doet zal ik hem vanavond posten. Wordt echt gek van t internet, ligt er continu uit, zit nu zelfs over mn internetbundel heen van mn telefoon. Nog nooit gehad, omdat de wifi natuurlijk altijd aanstond...

18. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    OOoooo Chocola, wat balen zeg!!! :(
    Snap helemaal dat het dan moeilijk is als het bijna je uitgerekende datum zou zijn...! ik denk ook nog regelmatig ow nu was het bijna een half jr... denk dat dat blijft:(

19. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Ik heb trouwens leuke bedankjes besteld voor de bruiloft :D

Op mymms.nl - uw gepersonaliseerde M&M's® | My M&M's® hebben we M&M's besteld met onze namen erop en JUST MARRIED! leuk he :D we hebben de paarse en ivoor genomen!
    Dus binnenkort wordt hier 4,5 kilo M&M's gebracht haha ! :p

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat leuk zeg die M&M's!! Zijn ten inste leuke/lekkere bedankjes! Veel bedankjes gooi je thuis weer weg, maar hier kan je tenminste van smullen ;)

Deel Deze Pagina