25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Even snel voor ik naar m'n werk ga:
    Vallie bij ons staat het al een maand of 4 à 5 op het nachtkastje... En zoals je weet nog geen resultaat helaas. Ik zou er dus geen wonderen van verwachten als ik jou was. Verder vinden wij het ook niet super prettig spul, uitwendig droogt het te snel op :) en inwendig moet je maar heeeeeeel weinig gebruiken anders wordt het té nat (wat voor de man niet zo fijn is :p ).

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Mammietammie, dat is wel vervelend inderdaad...

Nancy, spannend!!! Gewoon naar vragen, aangeven dat je er niet zo'n positief gevoel bij hebt... Echo is zo gemaakt voor je gemoedsrust...

Ik las gister van een forum lid dat ze bij 11,5 week een foute echo had gekregen... Heel stom ken haar niet maar had het er op eens heel moeilijk mee, mijn eigen MK word steeds moeilijker voor me.. Puur omdat het nu niet lukt en ik toen zwanger was door de pil heen...

3. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Engeltje, jeetje dat is schrikken zo'n verhaal! Gelukkig blijkt het niet echt zo te zijn!!

Choco, balen van je ongi meis! En snap dat het nu extra moeilijk is deze ronde!! Knuffel!

Pearl, meis hoop zo voor je dat deze ronde goed afloopt en je zwanger mag raken!! Krijg je deze ronde weer 100mg clomid of hoger?

Diligo, wat fijn dat je eerste werkdagen zo goed verlopen zijn! Geniet van je werk maar komt vast helemaal goed!

Nancy, ooh spannend meis! Ik had 2 aparte afspraken voor intake en echo, maar werden later door zkh verzet waardoor het beide op 1 dag viel! Intake was bij verloskundige en echo bij echoscopiste op de afdeling gyneacologie, dus weet niet of het gelijk morgen zal zijn.. Hoop natuurlijk wel voor jullie!

Vallie en Mammietammie, sterkte meiden!! Hoop dat jullie tijd heel snel komt!!!

Schaapje, leuk kadootje van MvM! Maakt stinkende flessen weer btje goed;) We willen graag weten wat het geslacht is! Mijn moeder riep al maanden dat ons kindje rond mei/juni geboren zou worden(al voor we zwanger waren) en ze denkt nu heel vast dat het een jongen wordt, dus wij denken ook jongen, dus we gaan vast heel verbaasd zijn als het een meisje is :p Maar we wachten tot 20weken echo, zal rond 4 januari zijn, maar manlief heeft begin januari altijd heel druk met werk, dus probeer eind december afspraak te maken.. We gaan vrijdag op vakantie voor weekje, dus komen 14e terug, dan is t nog maar 2 weekjes wachten tot eind december.
    Wil met week of 24 nog wel pretecho laten maken, en dan beide oma's mee nemen om hun kleinkindje te showen!
    Hoe is t met jou? Ook al een buikje? en klachtjes helemaal weg?

4. Pearl Amor

Pinkelientje, ik heb de 150mg gehad deze keer, dus die werkte wel, maar voor hoelang is de vraag...

Hier, gister naar CP vertrokken om lekker te gourmetten en Bowlen met onze beste vrienden en hun dochtertje... Vandaag met hun gaan zwemmen... Was wel erg vermoeid ook emotioneel omdat hun kleine nu 7 maandjes is, kriebelt dan nog meer, heb ook veel met der geknuffeld, wat ze zelf gelukkig ook graag wou, telkens met der armpjes naar mij... Moeders gaf aan dat ze zoveel moeite had der los te laten, maar dat ze dat bij mij minimaal heeft dus dan gaf me wel een goed gevoel :D

5. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Kel,
    FIjn dat je het zo naar je zin hetb gehad! :)

Meiden, ik reageer iets minder...niet omdat ik jullie minder lief vind ;) maar die eerste werkweek is toch best vermoeiend! :p Ik heb vanavond weer lekker de tijd...dus zal alles even terug lezen.
    Ik wordt super goed ingewerkt en heb het erg naar mijn zin! :D

6. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    He meiden! het is weer een beetje stil....
    @nancy, hoe ging het bij de VK? heb je een echo gekregen?
    Ben benieuwd!
    Hier geen nieuws..

7. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Vallie,
    Nou idd stil zeg..hard verwacht dat ik pagina's terug zou moeten lezen, maar niet dus ;)
    Pre-seed, daar heb ik ook al zo vaak naar gekeken...maar nog niet besteld ;) ben eerlijk gezegd erg benieuwd naar je ervaring ermee, wil je me op de hoogte houden? ;) gekke vraag, maar hier kan dat gewoon natuurlijk :p

Engeltje,
    Hoe is het meid?

8. Pearl Amor

Haha Diligo, zo'n gekke vraag is dat toch niet..

Ik heb heel veel moeten werken... :(

Hier:
    Yeah Kelly gaat een eisprong krijgen... De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit!!!

Dat word veel vrijen..

Bijgevoegde bestanden:

9. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Haha Kelly, dat ziet er veelbelovend uit! Jippie!

10. Pearl Amor

Haha zeker... had er een gedaan met streepjes, maar die was niet super duidelijk, dus denk weet je wat probeer de CB en die was positief, vandaag of morgen dus eisprong... Die test was van 0.00 vannacht :p

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kel: dat ziet er goed uit meis, veel klusplezier!!

@ Sum: wel een leuke werkweek gehad?

Sorry meiden ook hier een beetje stilletjes door meerdere dingen. Zowieso door problemen met internet die maar niet op te lossen zijn. Quinten heeft vrijdag echt weer een hele slechte dag gehad, gister ging wel goed en vandaag middelmatig ;)
    En gister de begrafenis van m'n buurvrouw gehad die zelfmoord heeft gepleegd.... Was vrij heftig allemaal, niemand die t aan zag komen. Er waren zeker 300 man op de begrafenis, was een mooi maar pijnlijk afscheid. Heb zown medelijden met haar man en twee zoons, ze zijn er kapot van natuurlijk. Hebben haar zelf gevonden...

12. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden!

@Dili, ik zal je op de hoogte houden;) haha ben zelf ook erg benieuwd!

@kel, jeeeej een smiley! aan de klus !

@engeltje , begrijpelijk dat je minder aanwezig bent hoor! En balen dat het weer iets minder met Quinten gaat.. ga je binnenkort nog terug naar de ostheopaat?

Ik kom net van de winterfair vandaan! was wel leuk.. er was ook een medium waar ik ook ben geweest....
    Was een duidelijk gesprek, ze zei eigenlijk gelijk er komt zoveel geluk naar je toe en ze vroeg of ik een relatie had en toen zei ze gelijk jullie gaan trouwen! dus dat was wel heel grappig! haha en ze zei dat ik me heel erg druk maak om alles en dat dat echt niet nodig was!
    ik heb nog gevraagd naar onze kinderwens en ze zei dat dat ook goed kwam en dat ons eerste kind een jongen werd en dat ik er waarschijnlijk meer dan 2 zou krijgen. ze zei eigenlijk nooit iets over geslacht maar dit wist ze echt zeker dus who knows! en ik moest is liever doen tegen iedereen om me heen en zeker tegen me vriend ze vond dat ik soms erg gemeen kon doen omdat ik zo gefrustreerd was over alles en dat ik daar aan moest werken. dus ze sloeg eigenlijk wel de spijker op de kop :)
    Ben momenteel ook niet blij met mezelf en ben ook niet de aardigste op moment dus ik weet dat ik daar iets aan moet doen....maar hoe of wat dat moet ik nog bedenken;)

13. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Vallie, de intake ging goed :) helaas geen echo want dat deden ze daar niet. Moes zelf bellen voor een termijn echo en dit word gewoon in het ziekenhuis gedaan. Ben benieuwd, donderdagmiddag mogen we al!
    Grappig hè? Dat iemand die je niet kent zoveel over je kan weten.. Vind het wel een mooi iets :)
    Engeltje, jeetje meis veel sterkte!! Kan me voorstellen dat het erg emotioneel was!
    Kel, heb je je goed vermaakt afgelopen weekend? Dan beginnen we weer met duimen :D en toevallig je eitje al gevoeld?
    MvM, die lucht uit die kannen inderdaad.. :$ ik ben niet misselijk of iets maar als ik die kannen open draai krijg je spontaan kots neigingen!!
    Achja.. Hou voortaan gewoon men adem in hahah.

14. Pearl Amor

Vallie, leuk he zo'n medium... Vind grappig als ze zoveel weten...

Nancy, nog niet echt iets gevoeld... Dadelijk voor de zekerheid nog keer klussen, heb een FM om 13.50 ;) Heb al 5 dagen krampen...

15. Pearl Amor

Yeah volgende week maandag moet ik bloed prikken om te kijken wat mijn progesteron doet... MIJN EISPRONG IS GEWEEST...

Kreeg het advies toch nog te klussen, want was echt nog maar kort geleden... Hadden we net gedaan voor ik ging voor de FM :)

16. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Vallie,
    Cool he...een medium! Ik pas dus ook geweest, was geweldig! En ja, ik snap je frustratie wel :)

Kelly,
    Oooooh spannend meid...duimduimduim

17. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Spannend Kelly, duim duim!!

18. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Wauw Kelly, nou als het nu nog niet gaat lukken, ligt het in ieder geval niet aan jullie timing! Lijkt me toch dat jullie deze ronde super veel kans maken :D Ik duim mee voor jullie!

19. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    #1559 Diligo Ergo Sum, 12 dec 2012
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
    Kelly,
    Hoe is het?!?!

Hier even een dipje...vorige week halve kilo aangkeomen en dat vind ik echt kl*te...nu dus super m'n best doen...ik kan deze week alleen even gaan wegen. Volgende week feest van m'n baan en de week daarop is WW zelf dicht wegens de feestdagen..heb een beetje het gevoel dat het afvallen en m'n motivatie hierdoor wat verwateren...blegh...

En nu hebben we dus weer een brief gekregen van het Erasmus om onze afspraak weer te verzetten. Het was 4 januari, toen werd het 11 januari en nu eind januari ergens...echt belachelijk!
    Dus we hebben eens even gebelt...nu belt de dokter waar we een afpsraak mee hadden ons vrijdag zelf op om een geschikte arts te vinden die altijd op woensdag kan (de enige dag dat wij kunnen) en er zo voor te zorgen dat het goed loopt. Ik ben er allemaal niet zo tevreden over...maar dat zullen jullie wel snappen!

20. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    hallo dames,
    was ik weer... sorry sorry dat ik zo weinig online ben hoor..
    maar we zitten nu eindelijk in ons nieuwe huisje..
    dus kan nu eindelijk genieten van de laatste weken zwangerschap..
    hoe gaat het met jullie??

@nancy gefeliciteerd meid met je zwangerschap!!

Deel Deze Pagina