Stom dat je niet gelijk mag starten met clomid. Diagnose PCOS is lastig, maar ze kunnen er gelukkig veel mee. Echt balen dat je niet meteen mag starten en dat je moet wachten tot 19 september... Snap zo goed dat je verdrietig bent. Dikke knuff meid...!!
He meis toch, allereerst een hele dikke knuffel voor jou! Misschien ben ik heel nuchter hoor, maar eigenlijk is t toch juist goed dat ze die medicijnen niet gelijk meegeven? Als het namelijk echt zo verkleefd zit van binnen, dan zou je dus ook niet zwanger kunnen raken met die medicijnen en moet er dus eerst wat aan die verklevingen gedaan worden. Als ik kel zo hoor af en toe is die Clomid nou niet echt een pretje om te gebruiken, het is t waard als t daarmee kan lukken natuurlijk, maar als ze daar nu nog niet zo zeker van zijn is t misschien juist goed dat ze t nog een keer goed onderzoeken! Wel is t natuurlijk onwijs frustrerend dat ze je nu vandaag dus nog steeds geen uitsluitsel kunnen geven over alles, je vraagt je dan echt af waarom je al die onderzoeken in godsnaam hebt gehad, kan me voorstellen dat je daar een beetje moedeloos van wordt en t niet meer zo ziet zitten...... Maar hé, kop op girl! Zoals ik je hier een beetje heb leren kennen ben je ongelooflijk sterk en geef je niet zomaar op! Door je handicap dacht iedereen dat je niet of niet zo goed zou kunnen afvallen, maar hé wie is er nu al ruim 7 kg kwijt?? Dat heb je toch echt helemaal zelf voor elkaar gekregen hoor! Ik heb bewondering voor je! Lieverd niet nu ineens gaan opgeven nu hoor! Doe er alles voor om je droom waar te maken! Volgens mij heb je onwijze schatten om je heen die je in alles willen steunen en ook wij staan hier voor je klaar...... Morgen heb je weer een gesprek toch? Nogmaals een hele dikke hcgpower knuffel voor jou!
Dat is wel waar wat Engeltje zegt.De clomid is niet echt een bevorderlijk middeltje voor je humeur etc... In die zin is het wel goed dat ze eerst gaan kijken, maar vind het altijd nog een slechte zaak dat je onderzoeken laat doen en een datum afspreekt en ze dat dan eigenlijk niet na komen. Gewoon zo jammer Nogmaals een dikke knuff!!!
he shit zeg ! je leeft echt naar zo'n gesprek toe en dan hebben ze nog niet alles compleet.. kan me echt voorstellen dat je daar zwaar de *&^#!*& in hebt!! hou dr ook niet van als afspraken niet worden nagekomen! Je weet nu iedergeval wel zeker wat het is alleen het vervolg is nog steeds onduidelijk.. klote meid Knuffel !
Zoo heee moes ff 6 pagina's lezen Engeltje, dat idee van die pyjama.. Zoo lief!! Amor, krijg je de acupunctuur vergoed? Sum, jeetje meid wat vervelend dat het onderzoek eigenlijk niet afgerond was! Maar ik ben het voledig met Engeltje eens, je bent al zo goed bezig met afvallen en ik weet zeker dat jullie jullie droom gaan waar maken! Dikke knuf voor jou Vallie, ik moest ook 6 weken wachten voordat ik terecht kon bij de gyn ( zat wel de bouwvak tussen ) en vond het ook doodeng! Maar uiteindelijk viel het reuze mee!
Oh wat goed Amor! En kun je dan op korte termijn al beginnen? Zitten jullie ook barbie's baby te kijken? Wat is ze opgezwollen zeg hahah! Kan wel lachen om die mensen jeetje wat een uitspraken soms!
Ooooh meiden, wat zijn jullie lief! Engeltje, Wat een lieve woorden, je hebt me helemaal opgebeurd Kel, Ja, meid..het is ook slecht n het nadeel van een universitair ziekenhuis. Verschillende artsen enveel onderzoeken maar hopelijk is het resultaat er uiteindelijk ook naar. Ik ben erg benieuwd. Ik kan niet andrs doen dan positief blijven en mijn best blijven doen met afvalle. Dat is zo belangrijk voor het proces! Dus ik ga er maar gewoon weer voor en focus me daar op! Vrijdag heb ik trouwens een sollicitatie gesprek!!!! En dinsdag over een week ben ik op vakantie...dan echt even weg van alles!
Ben blij dat ik je heb kunnen opbeuren meis! En idd positief blijven hoor! Even sippen mag, maar je moet gewoon je droom proberen waar te maken! Zal ik jullie nog iets moois laten zien? Dan weten jullie waar je t allemaal voor doet! http://i.imgur.com/YQof8.jpg M'n ukkepukkie! Foto van vorige week!
Mooi hè!!! Donderdag weer een foto, maar denk niet zown mooie als nu aangezien hij gedraaid is Misschien is hij toch ook niet zown dwarsligger als dat we denken en wist hij hoe graag we z'n koppie wilden zien vorige week. Denk dat hij daarom ff omgedraaid was
Nou de duivels zijn doorgekomen hoor, ben benieuwd hoe het dit keer gaat! Weer allen bruine vloed of wat? Had me al voorgenomen om volgende week naar de huisarts te gaan vanwege mijn cyclus! Wanneer is het verstandig om te gaan dames? Want hij word alleen maar langer! Ik heb soms het idee dat ik geen eisprong heb, maar wil niet aan de ovulatietesten. Yasmijn spannend zeg, ben benieuwd hoe hij je gaat vragen. Engel wat fijn dat hij gedraaid is zeg.
Ok zou gewoon deze week nog ff bellen als ik jou was meis! Je bent nu al ruim 7 maanden bezig en ipv dat je cyclus korter wordt, wordt hij juist langer en dat klopt gewoon niet... Balen hoor! Knuf voor jou!
Diligo, fijn dat de woorden van Engeltje je weer opgebeurd hebben, ze waren ook heel lief Enne wat leuk dat je sollicitatie hebt! Wat voor soort werk? Jansjuh, balen meis dat je cyclus weer langer wordt, snap je onzekerheid! En als je twijfelt zou ik zeker met de HA overleggen, wie weet wat hij er van zegt! maar dan weet je wel waar je voorlopig aan toe bent! Engeltje, wat een mooie foto van jullie ukkie!!
Diligo, weer iets spannends deze week... Dat gaat je zeker wel lukken die sollicitatie Enne Engeltje is zeker een schatje Iedereen hier overigens, als ik zo'n dippie heb kom ik door jullie weer boven water, thanks... Janssuhh, ik zou echt even naar de HA bellen, want dat ze langer worden is niet goed en je bent langer dan 6 maanden bezig Engeltje, mooi die echo!!!
Ok dan ga ik toch maar eens bellen, maar ik ga morgen regelen dat ik een andere huisarts krijg. Ik zit nu in een buurtdorp bij de huisarts wel dicht bij het werk maar 10 km van waar ik woon. Ik wil samen met mijn man bij dezelfde huisarts zitten is wel zo handig als er ooit een kleintje bij komt! En mijn huisarts is maar een botte boer bah! Enige jammere vind ik dan dat die nieuwe huisarts mij helemaal niet kent. Vandaag had ik nog gebeld naar de huisarts voor uitslag onder mijn oksel en wou gelijk vragen voor mijn cyclus aangezien ik nog niet ongesteld was. (vanavond geworden) Zegt die assistente het kan morgen om half 10! Ja dan is die uitslag/irritatieplek weer weg dus dat heeft geen zin! Ik heb alleen vervelende werktijden en moet iedere dag smorgens werken en kan deze week echt niet even weg. De nieuwe huisarts heeft ook smiddags spreekuur en tussen 8 en 9 mag je zo binnenlopen ideaal! Mijn mannetje is darten dus ben alleen met mijn lieve hondjes Engeltje wat een mooie foto had er straks overheen gelezen!! Gaat snel de tijd he? Merk het ook bij mijn buurvrouw die is nu 36 weken! Zouden jullie zeggen tegen de huisarts dat ik pas in mei gericht begonnen ben met zwanger worden of toch december aanhouden?
Ik zou december aan houden, want het gaat om het langer worden van je cyclussen en dat is al vanaf december gaande Al zie ik dat die eerste 3 cylussen 30 dagen waren. Maar ik zou gewoon december aan houden