Yasmijn, Gefeliciteerd lieverd!!!!! Hopelijk maken jullie het allebei goed! *knuffel* Engeltje, Jeetje meid...wat erg dat Q zoveel pijn heeft en balenvoor jou dat je je nog niet 100% goed voelt! Cyclus, Nou..idd...en flink ongesteld ook...snap er niets van! Ben er nog maar een flinke week van af...ik baal! maar goed...ik heb het idee dat het misschien met het afvallen temaken heeft.
Sum, wat raar!! Kan je met PCOS ook zulke korte cyclussen hebben? Vallie, ja precies hetzelfde uitgerekend ik kon het zelf ook wel berekenen omdat ik ovu testen had gebruikt maar je weet het maar nooit met die rare cyclussen van mij haha. Amor, pff vind het nog steeds moeilijk om echt te genieten hoor Hihi, mijn vriend wil het al tegen vrienden vertellen maar ik wil nog even wachten.. Over twee weken mogen we nog een keer spieken, is dan alles goed dan wil ik het voorzichtig bekend gaan maken denk ik.. Engeltje, idd een heerlijk geluid! Er viel een soort van last van me schouders toen ik het hartje pas hoorde Maar wat vervelend dat jullie beide nog niet in orde zijn dikke knuff voor jullie meis! Yasmijn, van harte gefeliciteerd!! En ze mag misschien vanavond al na huis las ik op FB! Wat goed Hoe gaat het met jullie beide?
@ yasmijn: gefeliciteerd met jullie dochtertje!!! hopelijk is het wel allemaal goed gegaan ondanks dat je zolang weeën hebt gehad! Is ze vandaag geboren op 12/12/12 ? Mooie datum hoor haha! Hoe heet ze? Hihi ben nieuwsgierig naar je verhaal, maar eerst lekker genieten en vooral bijkomen hoor! Dikke knuffel en geniet van deze mooie tijd! @ kel: na mn zwangerschap vind ik niks meer raar klinken hoor! Wel irritant die steken, je kan er ook niks tegen doen he... @ nancy: ik herken je gevoel helemaal! Je weet een paar weken al dat je zwanger bent, hebt meerdere testen gedaan, maar op wat klachtjes na voel je niks van die frummel in je buik. Zo'n eerste echo is dan echt een hele mijlpaal en pas dan wordt t helemaal echt! Wacht maar totdat je die kleine straks ook nog gaat voelen, dat is ook zo mooi en bijzonder!
Gefeliciteerd Yasmijn!!!! Maakt de kleine het goed? Genieten nu! en ik ben heel benieuwd hoe het heet
Yasmijn gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hoe heet ze? Alles goed met jullie? Engeltje wat een toestanden weer, het zit jullie niet mee zeg Arme Quinten... Gelukkig heeft hij zo'n lieve mama (en papa) Wat rot dat jij ook weer zoveel pijn hebt... Knuffel! Oja, enne, het is vandaag 14-12-12 hoor hihi Sum, wat raar zo'n korte cyclus... Maar ik denk idd ook dat het met afvallen te maken heeft. Nancy fijn hoor zo een mooi kloppend stoomtreintje Kel vervelend die steken... Ik heb dat soms ook, erg naar. Hoop voor je dat het niet al te lang aanhoudt. Sorry als ik iemand of iets vergeten ben...
Mammietammie, Hoe is het metjou meid? En ik denk idd dat het aan het afvallen ligt. Ik hoop eigenlijk dat dit een echte ongesteldheid is? Misschien een eisprong? Ben toch al best wat kwijt..misschien dat het de PCOS nu beinvloedt.
Ja dat hoop ik ook voor je! Ga je nog tempen of ovutesten doen of niet? Met mij gaat het wel redelijk, afgelopen week flink ziek (grieperig) geweest, nu gelukkig weer wat beter. Heb het gelukkig wel steeds meer naar mijn zin op m'n werk dus das wel fijn Hoe bevalt je baan? Hoeveel cliënten heb je?
Fijndat je het steeds meer naar je zin hebt..is toch echt superrr belangrijk! Ik ga niet tempen ofzo...we hebben in principe besloten dat het nu niet het moment voor ons is. Als we de artsen moeten geloven hebben we sowieso weinig kans om spontaan zwanger te raken. We laten de natuur zijn beloop gaan en zien wel wat we 'krijgen'. Klinkt een beetje zweverig, maar we wachten gewoon een beetje af. Dit omdat ik natuurlijk net mijn contract heb. We zien wel...de kinderwens is niet minder...het geduld is alleen maar meer geworden Ik heb het super naar mijn zin op mijn werk. De 24ste heb ik mijn einde proeftijd gesprek. Dus dat is of een rot kerst of een super leuke kerst! Hihi Ik heb nog geen negatieve feedback gehad, dus durf een beetje te gaan hopen op een positieve afloop! en dus begin! Ik heb gisteren net mijn tweede client opgepakt...het gaatdus erg rustig. Er staan er nog twee in te plannen voor een kennismakingsgesprek. Eentje in januari en 1 zsm. Dus volgende week heb ik 3 clienten. Nu hebben zij AWBZ indicaties en de twee clienten die ik nu heb hebben allebei een indicatie voor 3,9 uur...dat wil zeggen dat ik daar zoveel tijd inmag steken per week.Je kunt je misschien wel voorstellen dat ik dan al vrij snel vol kom met mijn 32 uur We zien wel, ik heb het super naar m'n zin! En hebben jullie al plannen met de feestdagen?
Oeps!! Haha foutje! Komt omdat ik vandaag een geboortebericht kreeg van de pufclub dat er weer een beeb was geboren op 12-12-12, hihi Met m'n ukje gaat t vandaag gelukkig heel goed op t slapen na! Hier nog ff een fotootje!
Hihi wat een knap mannetje is het toch engeltje! Als dat later geen vrouwenmagneet wordt hihi Knap standpunt van jullie diligo, geeft wel een hoop rust denk ik. En je weet maar nooit, je zal niet de eerste zijn die van de artsen weinig kans krijgt en tòch spontaan zwanger raakt! Hoop dat dat jullie gegund is. Maar eerst maar lekker settelen qua werk en daar even rust in vinden. En ja ik ken de awbz, had ik in mijn vorige werk ook mee te maken. Met die uren zit je idd snel vol ja Spannend de 24e maar ik weet zeker dat het goed komt! Je bent zo enthousiast over je werk dus als je dat daar ook laat zien dat zit het 100% goed! Wordt gewoon een leuke kerst Werk je nu ook onregelmatig of gewoon kantoortijden? Wij vieren 1e kerstdag lekker saampjes, 2e kerstdag komt familie bij ons eten en doen we cadeautjes Voor het eerst dat ik niet hoef te werken op de feestdagen, heerlijk!
Yasmijn, gefeliciteerd nogmaals Engeltje, later een vrouwen magneet, dat is hij nu al Wat een mooierd... Diligo, knap zeg, hoop dat het wat rust gaat bieden.. Sorry meiden dat ik niet op iedereen reageer, ben kei moe, vandaag 2 taarten gemaakt en ben echt bekaf... Net als of ik een heel weekend gewerkt heb... Zo mijn bed op zoeken, nadeel is dat ik amper slaap en als ik dan slaap ik door een man met mirgraine word wakker gemaakt... Kan hij ook niks aan doen, maar wel lastig... Heb hem verplicht mee genomen naar huisarts vanmiddag en hij heeft medicatie gekregen, want van zondag op maandag nacht en vanmorgen weer wakker worden met migraine is niet goed en ook niet als je 1 a 2 maal per maand aanvallen krijgt... Hoop dat nu beter word...
Jeeeejjjj gefeliciteerd Yasmijn!!! En wat een prachtig meisje (heb de foto voor bij zien komen op FB!) Goed om te horen dat alles goed met jullie gaat, alvast een mooi vroeg kerstkado!! Krijg zo bezoek, dus reageer straks ff op de rest! Fijn weekend alvast meiden
Hey meiden! Hoe is het iedereen? @chocola, ik heb yasmijn niet op fb hoe heet ze daar dan kan ik ook even de foto bekijken!
Hahaha klinkt leuk vallie! Ik heb het ook besteld om eens uit te proberen, dus ben benieuwd verder heb ik geen idee hoe yasmijn heet want ze heeft op facebook een speciale arabische naam, dus ben bang dat ze jou zal moeten toevoegen! Wij hebben net de complete babykamer en uitzet van mijn vriends broer opgehaald, echt super leuk al die babyspullen! Nu nog een baby maken
Vallie ik heb je een PB met de link gestuurd Haar naam is servo- kroatisch... Chocola, haha schattig... Die baby komt er ook nog wel...
Hoi meiden ik ven morgen weer activer ga nu lekker slapen ben zoooo kapot hele 3 dage misschien paar uurtjes geslapen... Tot morgen en bedankt!!! Xxx
Groot gelijk meid lekker naar bed!! truste! en je hebt een prachtig dochtertje! heb net even op FB gegluurd
@Chocola, leuk zeg! dus je hele huis vol met babyspullen nu...laat de baby maar gauw komen! Hier druk aan de klus! dus Fingers crossed!