Hey meiden! ik wilde jullie nog even allemaal fijne feestdagen wensen!! geniet van elkaar ! Liefs Vallie
Ppffff zo de drukte op het werk ook weer gehad!! Lieve meiden ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen! Liefs Nancy
Vannacht wakker geworden van zware buikkramp en verloor oud en wat helder bloed... NU zet de menstruatie niet echt door, oud bloed met een heel klein beetje helder rood... Maar is niet veel!! Normaal word ik in de ochtend pas ongi en dan bloed ik heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel maar nu werd ik om 5.00 vannacht wakker en nu bloed ik bijna niet... Ach ja op naar 2013 dan maar...
Balen kel Ik ben vanochtend ook ongesteld geworden. Gezellig zo'n rode kerst :x Lieve meiden fijne kerstdagen allemaal!
Ja idd een rode kerst erg gezellig... Ben blij straks even naar mijn ouders te kunnen, even afleiding...
Hè gadver kel en mammie!! Dikke knuffel voor jullie! Hopelijk hebben jullie wel gezellige kerstdagen en brengt 2013 jullie en ons allemaal mooie gezonde baby's
Ja alleen zeeeeeeeeeeeer rode kerst Verga van de kramp en bloed echt leeg... Maar goed nieuwjaar word mooi, ik ga knallen dat nr 13 mijn geluks nummer word!!!
Dan ben je dus mooi schoon voor 2013 Goed dat je zo positief ingesteld blijft!! Zoals je zegt dit wordt ons jaar!
Balen van de ongi's meiden dikke knuffels voor jullie! Laat 2013 een heel mooi en vruchtbaar jaar voor jullie allemaal worden!
Hey meiden! Iedereen fijne kerstdagen gehad? Hier is het lekker hectisch geweest, heb de dagen voor kerst gewerkt en heb daartussen mn kerstboodschappen moeten halen, omdat we eerste kerstdag eters hadden. Het is gelukkig wel erg gezellig geweest! Ik ben nu lekker een aantal dagen vrij om o.a. aan de babykamer te werken. De meubeltjes worden op oudjaarsdag bezorgd, dus dan hopen we wel (redelijk) klaar te zijn. Ik las dat er 2 meiden bezoek van de rode duivels hebben gehad?! Balen, lieverds!! ik hoopdat wij allen in 2013 moeder mogen worden. Op naar een vruchtbaar jaar! Vallie, ik zie dat jij bijna mag testen, heb je er een goed gevoel over? Hoe gaat het met pinkelien? Is het geslacht van jullie inmiddels bekend? Nancy had vandaag ook een echo, hoe was het, meis? Engel & Yasmijn hoe waren Quinten en Aury's eerste kerst?
schaapje en nancy hoe waren de echo's? Ik ben al bijna niet meer ongi heb een zeer dik oog, ze weten niet waarvan, doet pijn en er zit druk achter, oog wit is knal rood...
Heey schaapje! Jeetje je bent alweer ruim 22 weken joh! wat gaat dat hard! al een flink buikje?? Leuk dat je nu lekker in de weer kan met de babykamer!! zet je hier foto's online ? Over deze ronde....geen flauw idee....probeer dr ook echt niet mee bezig te zijn! ben erg blij dat we al die drukke feestdagen enzo ertussen hebben...dan heb je ook geen tijd om er mee bezig te zijn!! ga ook proberen niet vooraf te testen! Ik heb wel weer ontzettend gevoelige/pijnlijke borsten maar dat heb ik elke mnd dus dat zegt weer helemaal niks....
Ben nu aan het bijlezen Hier alles weer rustig...rare cyclus gehad natuurlijk, van 15 dagen...en nu weer rustig. We zijn flink aan de klus enzo en zonder voorbehoedsmiddel. Volgens mij weten we neit goed meer waarom we ook alweer even neit wilden..de kinderwens is zo groot. We gaan lekker bekijken hoe het loopt.
Goedemorgen meiden! Sum, 15 dagen is idd niet lang, gebruik je ovutesten of temp je? Ik kan me voorstellen dat het moeilijk los te laten is.. Ook ik kon dit niet Kreeg gistere een rekening van mijn gyn bezoek van 15 min. Dat kost gewoon 210 euro Vallie, voor jou is het ook spannend.. Hopelijk kun je knallend het nieuwe jaar in met een mooi test! Amor, ik las het op Fb van je oog.. Pas er mee op hè meid, je moet er nog zolang mee doen.. Als je het niet vertrouwd gewoon terug na de HA gaan! Schaapje, leuk dat jullie kamertje bijna thuis is!! Wij zijn gistere naar kamertjes weesten kijken. wat een keuze zeg Hihi Echo, wow wat een verschil met twee weken geleden! Toen was het nog een little shrimpy en nu zie je gewoon al een echt mensje met armpjes en beentjes.. alles was goed en het termijn klopte ook nog steeds.
Nancy, Nee nog niets...ik wacht even ons bezoek aan de gyno af. Want de ene zegt dat het met PCOS ttaal geen zin heeft om te tempen en de ander zegt van wel. Nog even niets dus...ja hetgeen we altijd deden We zien wel. Hihi wat leuk dat je echo mooi was en je goed kon zien dat het een mensje wordt toch een geruststelling Geniet ervan meid! Blegh, mijn nichtje van vier de zegt de laatste tijd al twee keer: jij krijgt geen baby! Zo raar, op de een of andere manier vind ik dat heel eng als zij dat zegt. Het is natuurlijk makkelijke t everklaren..ik heb het vermoeden dat haar papa en mama hun mondje voorbij hebben gepraat waar iemand bij was. maar toch