Hee meiden, @nancy wat fijn dat je echo goed was!! Ben je nu al zeker genoeg om het tegen mensen te vertellen? Of wacht je netjes de 12wl af.. Hier is de hoop voor deze ronde weer gevlogen..heb sinds vandaag bruinverlies en koppijn..dus verwacht dat t niet zolang meer gaat duren! Wel vroeg zou t eigenlijk zondag pas moeten worden..
Jemig Nancy das duur.. Word het niet vergoed? Super dat de echo goed was.. Jaaaaa de kleine word steeds groter! Dili, ik zou het eng vinden als mijn nichtje zoiets zou zeggen.. Maar goed 2013 is gewoon jullie jaar!!! Komt echt wel goed. Vallie, naja van mijn vriend een vriend zijn vriendin (kan je mij nog volgen?) had ook bloed en was teleurgesteld dat het menstruatie was en toch met 1de kerstdag positieve test. Ze waren 4 jaar bezig voor een kindje. Nou zoals sommige hebben gezien op Facebook ben ik ten huwelijk gevraagd haha zo grappig! Zo veel nare dingen gebeurd begin van dit jaar en nu bijna met nieuwjaar zit ik lekker met me dochtertje op de bank, mevrouw zit natuurlijk lekker te slapen en ben verloofd. Dat jaar maar wel mooi op het eind. En ik weet zeker dat 2013 jullie jaar wordt!! Alvast een fijne jaarwisseling en op naar een super vruchtbaar 2013!!! Ik ben hopelijk volgend jaar weer meer aanwezig momenteel vraagt deze dame te veel aandacht van mij. Dikke knuffel!! Xxx
@ schaapje: fijn dat je een leuke kerst hebt gehad! En lekker nu even vrij om aan de slag te gaan met t kamertje, leuk! Wel een foto showen als t af is he! @ kel: he wat vervelend van je oog! Hopelijk is t snel over! Ben je al bij de oogarts geweest anders? Als de ha t niet weet zou ik gewoon een doorverwijzing vragen hoor! Je oog moet nog langer mee als vandaag! @ Sum: groot gelijk dat jullie t nu zonder anticonceptie doen hoor, hoop voor je op een mooi wondertje in 2013! En wat vervelend dat je nichtje dat zegt! Dikke knuf voor jou! @ Nancy: wat heerlijk dat je weer een echo hebt gehad! Zoen tuinboontje groeit hard he haha! Ik heb nog nooit een rekening van de gyn gehad, ben je er niet voor verzekerd dan? @ vallie: he balen weer meis! Hopelijk wordt 2013 dan echt je geluksjaar! Knuf! @ yasmijn: wow ten huwelijk gevraagd! Gefeliciteerd!!!! Hoe heeft ie je gevraagd? Hier gaat t gelukkig een stuk beter, hij huilt nauwelijks meer! De ha heeft ook haar excuses aangeboden omdat ze niet eerder iets heeft gegeven. Nu maandelijks evaluatie om te kijken of de dosis omhoog moet en wanneer we hem er weer uit kunnen laten groeien. Hier nog ff een plaatje van mijn kereltje. Zie album voor meer
Nancy, wow dat is veel... Heb jij jou eigen risico al op gebruikt, want ik krijg dus rekeningen van de gyn als mijn eigen risico nog niet op is... Engeltje, fijn dat het beter gaat nu... Yasmijn, nogmaals gefeliciteerd!! Vallie, balen zeg, op naar een mooi 2013?! Ben nu bij een andere huisarts geweest op het spoedspreekuur, want het ging echt niet. Die van gister zei, ja echt een allergie, dus had mij 2 dingen voor geschreven om een allergie tegen te gaan... Nu blijk ik een hoornvlies ontsteking te hebben en heeft de allergie druppel het alleen maar erger gemaakt. De huisarts heeft mijn oog met druppels verdoofd en ik heb een ontstekingsremmende oogdruppel mee gekregen... Die verlicht al een beetje, maar natuurlijk nog niet helemaal...
Goed dat je gegaan bent dan meis! Balen dat de eerste arts er helemaal naast zat! Hopelijk gaat t nu wel snel beter!
Ik hoop het zo, want voel me zwaar K nu, kan niks, niet poetsen niks... En aangezien ik een vent heb die op eens dus niks in het huis doet omdat ik thuis ben moet er nog een hoop gepoetst worden... En met kerst von dhij dat hij vakantie had, heb toen wel wat dingen gedaan, maar moest vooral werken...
ha meiden, na 3 weken weer ff goed bijgelezen. Sorry voor mn lange afwezigheid, ben weekje op vakantie geweest en daarna 2x goed ziek geweest dus weinig puf om iets te doen! Schaapje, wat superleuk dat je kamertje al bijna komt!! Ik heb vandaag alles geschilderd, volgende week hopelijk schoonmoeders opgeknapt(ook ziek) dan gaat ze behangen! Nu nog druk op zoek naar plissees voor de ramen, net bij een woonwinkel geweest en wil gelijk hele bovenverdieping laten doen, kwam gewoon op 1800 euro uit, ben me wezenloos geschrokken! dus ff internet afstruinen Pearl, Vallie en Mammietammie, balen meiden!! Hoop dat 2013 jullie jaar gaat worden! En natuurlijk ook voor choco, diligo, jansjuh en alle andere meiden!! Pearl, ga je nog nieuwe ronde clomid starten? Sterkte met je oog! Eng hoor, hopelijk snel beter want je ogen moeten nog wel ff mee hoor! Nancy, meis wat leuk dat je al 2e echo gehad hebt! Al een idee wanneer jullie het grote nieuws willen vertellen en hoe? Engeltje, wauw wat een knappertje!! En wat fijn dat het beter gaat met hem!! Is je verlof al bijna afgelopen of heb je nog lekker paar weekjes vakantie er achter aan geplakt? 4 januari hebben we 20 weken echo, dus ben erg benieuwd en ook wel flink zenuwachtig of alles goed zal zijn! had gehoopt eind van dit jaar nog afspraak te kunnen maken, maar zat vol aan het begin en einde van de dag, anders had manlief niet mee gekunt en dat wil ik wel echt heel graag en hij ook! Dus over een weekje weten we of kruimel een jongen of meisje is Meiden, ik ga proberen om weer wat actiever mee te lezen en mee te schrijven! Ik wens jullie een heel mooi uiteinde van 2012! Neem alle mooie herinneringen mee naar het nieuwe jaar en laat alle andere dingen achter. Op naar een spetterend nieuw jaar vol nieuwe kansen!!
was wel even schrikken, had gewoon een kerst cadeautje verwacht. Engeltje, is je zoontje ook vaak snachts wakker? Aury slaapt altijd ochtends en smiddags. En geef jij borstvoeding bij werd verteld dat ik op verzoek moet voeden maar ben zo bang dat ze niet genoeg voeding van mij krijgt dus geef haar nu ook af en toe flesvoeding.
Pinkelientje, zo ziek is niet fijn meid!! Met mijn oog gaat het nu aanzienlijk beter... Gelukkig... Ik ga deze ronde niet meer verder met clomid, reageer er erg heftig op en dat wil ik niet deze ronde, gewoon ff rust, dan maar weer opwekken met provera... Moet rond CD 12 wel een echo laten maken om te kijken of ik wel of geen ei heb van mij zelf!!
hej dames, ik kwam weer ff spieken.. hebben jullie fijne feestdagen gehad? hier wel, nadag ik vorige week 2 dagen op bed heb gelegen, had continu last van harde buiken.. en moest gaan liggen van de verloskundige met een warme kruik, dus dat heb ik ook gedaan. en ben een stuk opgeknapt.. slaap s'nachts weer beter en heb geen last meer van harde buiken. dus dat scheelt. de baby kamer is bijna klaar heb de kleertjes als gewassen. je bent er maar druk mee. hoe gaat met jullie?
@ Nancy: fijn om te horen dat je tweede echo ook helemaal in orde was, dat geeft vast een boel rust! Alleen beetje jammer dat er zo'n prijskaartje aan hing :s @ yasmijn: jaar ik had het al gezien op fb, maar nogmaals gefeliciteerd met je verloving! Zo sluiten jullie 2012 mooi af. @ Pearl : nou wat een prutsers zeg dat ze je eerst iets voorschrijven wat je oog alleen maar rotter maakt! Hoop voor je dat het met dit middel snel weer over is.. En een maandje zonder Clomid geeft je idd denk ik wel wat rust. Ben benieuwd of je nu dan spontaan een eitje weet te fabriceren zou geweldig zijn natuurlijk!!! @ pinkelientje: wauw dat gaat hard zeg, al bijna 20 weken!! Super spannend die geslachtsbepaling! Heb je al een bepaald voorgevoel? @ sas: fijn dat je de harde buiken nu onder controle hebt. Is jullie huisje inmiddels helemaal af of ben je daar nog druk mee bezig? Ik zit zelf bijna tegen Nod aan, nog 6 dagen, en nu ineens sinds vanochtend een flinke tempstijging. Word er gelijk helemaal nerveus van. Kan wel merken dat het elke maand wel wat met me doet, en dan vooral die terugkomende teleurstelling. Dus ik ga er nu maar van uit dat je niets is.. Hoop alleen wel dat mijn templijn voor oudejaarsavond wa duidelijkheid geeft, zodat ik wel of niet champagne kan gaan drinken!! Nou meiden ik wens julie allemaal alvast een hele mooie jaarwisseling, en een super vruchtbaar 2013!!!!
Amor, ik had idd nog niets opgemaakt van men eigen risico.. Ik kom verder nooit bij de HA of iets dus vandaar Het maakt verder ook niet uit maar ik schrok wel ff toen ik die brief open maakte.. We zijn er hooguit 15 min binnen geweest en dan zon bedrag zeg! Fijn dat het nu beter met je oog gaat meis, veel beterschap verder nog hopelijk is het snel over! Ga je deze ronde nog tempen/ovu testen? Choco, ja die rekening was van afgelopen augustus, toen heeft de gyn de boel van binnen even na gekeken en verder niets.. Heb ff na je temp gekeken.. Spannend hoor , hopelijk kun je zonder champie het nieuwe jaar in Sas, hey meid gezellig dat je even komt spieken voor jullie gaat het ookal opschieten zeg! Yasmijn, leuk hoor meid, van harte gefeliciteerd, jullie 2012 wordt idd goed afgesloten! leuke manier van vragen ook, daar is over nagedacht! Pinkelientje, ouders hebben we het met lootjes trekken voor kerst verteld. Ik had op mijn lootje en van vriend alleen maar baby spulletjes geschreven en gemarkeerd zodat die lootjes bij mijn zus en moeder uitkwamen. Dat was brullen natuurlijk toen ze die open maakte Schoonouders hebben we een speen in een bossebol gedaan, schoonmoeder sprong een gat in de lucht Hihi. Verder weet alleen mijn beste vriendin het en mijn vriend zijn beste vriend. Ook die reageerde erg leuk! Engeltje, nee het was nog van men eigen risico.. Wat een mooie foto van kleine Q! Fijn dat hij nu nauwelijks meer huilt
Ik vind het ook best eng dat mijn nichtje dat zegt..maar ja..kan er niet zoveel mee Iedereen alvast fijne jaarwisseling!
Jeetje Nancy wat een rekening!! het gekke is....mijn eigen risico is ook nog lang niet op maar ik heb nog geen enkele rekening gekregen! Heb ook al een paar x ingelogd op CZ en al mijn tandartsrekeningen enzo staan er keurig op maar nog geen 1x van het ziekenhuis...ook niet van het bloedprikken en de gewone consulten bij de gyn niet das toch raar?? heb ook nog een HSG gehad..ook nergens terug te vinden en bij mijn vriend zie je ook niks over het zaadonderzoek
Hoe lang loop je nu bij de gyn vallie? Want soms duurt het echt lang voor het er bij staat... Nancy krijgt hem ook 4 maanden later Had ik toen ook, maar mijne was telkens 88 euro...
Nancy wat een superleuke ideeen heb je gehad om het te vertellen!! Vallie, denk dat zaadonderzoek via verzekering van je vriend gaat, toen ik zelf bij de gyn was konden ze nog geen afspraak maken omdat manlief nog niet ingeschreven stond in het ziekenhuis, en ik geen verzekeringsgegevens van hem had dus ook niet in kon schrijven. Maar kan maanden duren hoor voor ze het indienen bij je verzekeraar!
Zaadonderzoek gaat idd via verzekering van de man Die van mij heeft het nu voor de tweede keer moeten laten doen en heeft ervoor gekozen expres dit jaar te doen..want dan gaat het nog van zijn eigen risico van dit jaar af.
Jaa ik weet dat dat via zijn verzekering gaat...daar hebben we ook gekeken maar daar is ook niks van terug te vinden