25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Vallie: Ahhh arme jij, bruiloftstress hahahaha Mocht je fotograaf niet komen opdagen bel je mij maar hoor, dan maak ik de foto's wel :D

2. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Haha thanxx!! ik hou het in gedachten;)

3. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Wauw Pinkelientje, leuk zeg dat jullie een jongetje krijgen!!! En fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap. Wel heel naar dat je moeder nu ineens in het ziekenhuis ligt zeg! Hoop je er niet al teveel stress door krijgt :S

4. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Hihi, jullie zijn grappig! :p Ik vind het gewoon een top manier om af te vallen :) Het werkt echt en kost geen moeite (zei ik terwijl ik aan mn theetje met twee koekjes met chocola zit)...:p
    Wegen in een groep is niet zo eng als je denkt hoor...ik dacht altijd dat je in een rking ging wegen en dat iedereen je gewicht dan zou horen/zien..dat is dus absoluut niet zo..ik weet van niemand een gewicht! :)

5. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Vallie, hehe vervelend van die dromen... Als engeltje niet kan dan roept u maar, kom ik met mijn spiegelreflex :p Ik had dat ook heel erg en alles is prachtig verlopen... Zelfs mijn schoonzus heeft zich voorbeeldig gedragen...

Pinkelientje, balen van je moeder...

Diligo, misschien als bijverdiensten, WW consulent :D

Hier:
    IK kom net van de gyn af, was op cd 16 (vandaag dus) geen groei (meer) te zien, ze denkt dat ik cd 13 of 14 al een eisprong heb gehad, dus heb met spoed bloed moeten laten prikken, krijg daar vanmiddag de uitslag van...

Zo niet gaan ze weer een menstruatie opwekken... Normaal krijg ik een eisprong, jawel op CD 18 t/m 21 dus dat scheelt tussen de 5 en 8 dagen dan...

Ben heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de bloeduitslag.

6. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Pearl,
    Spannend zeg! Ik duim!
    Jij hebt toch al vaker luiertaarten gemaakt? Ik 'moet' de luiertaart maken voor de babyshower van een vriendin van me. Ik ben wat voorbeelden aan het zoeken! Jij nog ergens een werkbeschrijving, leuke foto's, of een lijstje met benodigdheden of ideetjes?

7. Pearl Amor

Ja licht er een beetje aan wat je wilt maken. Weet je al wat het word?
    Je kunt een driewieler maken, een luiertaart, een luier trein...

Mijn eisprong is of niet geweest of geen goede, mijn progesteron waarde was te laag...

8. Pearl Amor

Kan trouwens zelfs hele auto's maken... Kinderwagens kan ook nog...

9. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Ohhh wat jammer meid :(

Het wordt een jongen :) ...dus een auto ofzo zou ook leuk zijn,..geen idee hoe ik dat kan doen ;)

10. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties:)

Met mijn moeder gaat het gelukkig de goede kant op, ze krijgt vandaag laatste onderzoeken en mag morgen waarschijnlijk naar huis toe.
    Ze was heel draaierig, als ze haar ogen open deed werd ze duizelig en misselijk met braakneigingen. Ze had ook een heel opgezette buik en pijn rondom haar maag.
    Ze hebben in onderzoeken tot nu toe gevonden dat ze 1 kant ontstoken evenwichtsorgaan heeft, ze krijgt medicatie om dit te verhelpen en in de toekomst te voorkomen.Ook was kalium te laag, dus wordt bijgevuld met medicijnen.
    Verder zaten darmen propvol en hebben waarschijnlijk tegen maag gedrukt, ze zijn al 8 dagen bezig om te laxeren en sinds gisteren komt er eindelijk wat op gang. Darmwerking is waarschijnlijk vertraagd doordat haar schildklier veel te langzaam werkt. Krijgt ook daar medicijnen voor. Nu gaan ze vandaag nog onderzoeken of er verklevingen in de darmen zitten door operaties aan het middenrif! Dus ben benieuwd allemaal!

Pearl, wat balen meis van je cyclus!!
    Vallie, hihi die huwelijksstress heb ik ook gehad, en bijna alles is perfect gelopen hoor!
    Dili, super dat je weer afgevallen bent en fijn dat het zo goed voor je voelt om het op deze manier te doen!

11. Pearl Amor

Begin er helaas een beetje aan te wennen :(

Diligo, ga paar plaatjes uploaden, zeg maar welke je leuk vind stuur ik je een pb met beschrijving...

Bijgevoegde bestanden:

12. Pearl Amor

Zo nog 3 ideeën

Bijgevoegde bestanden:

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kel: gaaf zeg! Heb jij die allemaal gemaakt? Ik kende alleen de luiertaarten!

@ pinkelientje : gelukkig gaat t nu weer wat beter met je moeder, maar Pfff wel vervelend zeg!

Hier vanmorgen lekker ontbijtje op bed gehad van m'n kanjers voor m'n verjaardag! Vier het zondag pas dus lekker rustig aan gedaan verder.
    Gister voor t eerst een paar uurtjes gewerkt, Naja flesjes gegeven op t werk ;) was toch wel zwaar voor m'n bekken en rug, maar wel heel fijn om weer onder de mensen te zijn. Vond t erg leuk om m'n collega's en kindjes weer te zien en gelukkig was dat wederzijds! :D
    Quinten was thuis bij z'n papa en dat ging natuurlijk hartstikke goed! Baalde alleen dat hij sliep toen ik thuis kwam haha gelukkig werd hij 10 min voor ik naar de Fysio moest wakker dus kon ik heel ff met hem knuffelen nog!
    Zo weer m'n tas klaar maken voor morgen, Quinten voeden en lekker naar m'n bedje toe!

14. Pearl Amor

Ik heb ze allemaal een keer gemaakt Engeltje... Vind super leuk om te doen en ben nog altijd opzoek naar leuke creaties hihi...

Fijn dat het goed ging met werken, je bekken zal je nog wel ff voelen :D

Ik ga denk ik morgen bellen of ik vrijdag al terecht kan en dan toch over op hormonen spuiten!! Word gestoord van mijn cyclus en ben er eindelijk achter waarom het niet goed aan slaat!! Er zit aardappel zetmeel in en daar heb ik een intolerantie voor, maar dit staat nergens vermeld!! Ik ben er eigenlijk per toeval achter gekomen omdat ik de verschillen ging kijken in de bijsluiter...

15. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Goede morgen dames! Ook ik kom ff bijkletsen, heb het momenteel erg druk op het werk maar lees wel met jullie mee hoor! :)
    Amor, wat onzettend leuk zeg!!
    Zou je mij die kinderwagen door willen sturen? Heb nog een vriendin waar ik een taart voor wilde maken maar zon creatie is natuurlijk veel leuker! :D
    Wat balen van je cyclus meis.. Als je je er beter bij voelt moet je idd gewoon bellen hoor! Ik zie bij je vorige cyclus een sterretje staan.. ? :(
    Pink, jeetje wat vervelend met je moeder! Hopelijk mag ze vandaag lekker na huis, das toch altijd fijner dan zon ziekenhuis hè
    Engeltje, Hihi hij wist gewoon dat zen mama nog ff thuis was vandaar datie wakker werd om ff te knuffelen ;)
    Sum, goed bezig met afvallen zeg! Top meid :D

16. Pearl Amor

Nancy, ik zal je als ik thuis kom een pb sturen.

Met veel moeite heb ik het voor elkaar, heb morgen om half vijf een afspraak bij mijn eigen gyn!

17. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

wooow mooi hoor Kel, die trein is super schattig.

Engeltje, gefeliciteerd. Trouwens slaapt je kereltje al in zijn bedje? Aury wil totaal niet in der bedje slapen, ze slaapt het liefst in ons bed tussen ons in en al ze eenmaal slaapt en je legt haar in der ledikant dan begint mevrouw al gelijk te krijsen...

18. Pearl Amor

Ga hem even voor je uit type, stuur hem zo naar je...
    Ik heb gebeld en kon gister meteen terecht, heb woensdag weer een afspraak krijg dan waarschijnlijk menstruatie opwekkers en ik krijg dan een spuit instructie, manlief zijn "kwakje" word dan ingeleverd om te controleren. Maar mag dan vanaf dag 3 gaan spuiten in de hoop dat dat gaat werken... Ja klopt heb vorige cyclus weer een vmk gehad :( en daar volgde op dat mijn clomid weer niet werkte, ondertussen jeukt mijn hoofd de gehele dag ook als ik de tabletten niet slik, dus dat was voor mij ook wel de druppel om een gesprek met mijn gyn aan te vragen.

19. Pearl Amor

Nancy heb de beschrijving gestuurd, ook naar fb, denk dat hij daar beter in de lay-out staat :p

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ kel: spannend nu met die spuiten! Vind je t niet eng om jezelf te prikken?
    En mag ik ook misschien die beschrijving?

@ yasmijn: Quinten slaapt sinds week 3 ofzo in z'n eigen bedje. Op de dagen dat het goed met hem gaat kan ik hem gewoon wakker in z'n bes leggen en valt hij zelf in slaap. Moet alleen soms z'n speen even teruggeven. ( al lukt het hem nu ook vaak al zelf, echt knap!) Maar op de dagen dat t niet goed met hem gaat moet ik hem eerst in slaap wiegen en dat duurt soms echt een uur, want dan leg ik hem weg en krijst hij t na een minuut of 10 weer uit van de pijn. Probeer hem eerst in bed te troosten maar lukt vaak niet.
    Heeft jouw kleine meisje al een knuffeltje of doekje voor in bed? Ik heb op een gegeven moment ( geloof dat hij toen 5 weken was ) zelf met een knuffeltje in bed geslapen zodat mijn geur eraan zat en daar viel hij heel snel mee in slaap. En echt hij knuffelt hem plat!
    1 tip, neem wel minimaal 2 dezelfde knuffels voor het geval dat je hem kwijt raakt of dat er 1 in de was moet ;)

Nou hier gaat t deze week ff wat minder. Ga maandag met de ha overleggen of de medicatie omhoog kan. En misschien moet hij toch ook nog maar aan de lactulose :(
    Ben veel met hem bezig en werk ook weer een paar uurtjes, dus sorry weinig tijd om echt veel te reageren.

Hier nog ff een knuffelfoto dan maar ;)

Deel Deze Pagina