25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden!

@Kelly, wat heftig nu hormonen spuiten... hoop dat het dan eindelijk lukt meid!

@Engeltje,Hoe gaat het met jullie? Valt het je zwaar om weer te werken? Gaat jouw kleine eigenlijk straks ook naar de opvang of hebben jullie een andere oplossing kunnen vinden ?
    Hier gaat het in de kinderopvang super slecht!!! hou geen kind meer over straks...ben benieuwd hoelang ik me baan hou:(

He meiden hebben jullie nog tips voor een openingsnummer voor de bruiloft? zoek me suf op internet maar het zijn allemaal van die ouderwetse nummers..:(
    Nederlandse nummers mogen ook ...
    Het gaat nu zo snel de bruiloft.....we wachten af wanneer we worden ontvoerd voor ons vrijgezellenfeest haha ... ik weet zo goed als zeker dat die in Januari is namelijk...:p

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Engeltje, die van het kinderwagentje? Uhm nee denk niet dat ik het echt eng vind, wel heel spannend.

Vallie, spannend je vrijgezellen feest... Ja hoop dat het met spuiten wel lukt, andersom stopt het voor ons voorlopig...

3. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Dankje wel Kel! Ga van de week gelijk even shoppen voor de spulletjes die in de wagen gaan :D
    Wat is nu precies het verschil met Clomid en het spuiten wat je nu gaat doen? :)
    Val, spannend idd je vrijgezellefeestje! Hopelijk kleden ze je niet te idioot aan :p maar eigenlijk hoort dat wel een beetje erbij haha.
    Engeltje, Aaahhh wat een scheetje.. Erg lief! :)

4. Pearl Amor

Nancy, van clomid word het baarmoederslijmvlies erg taai, dit houd in dat een innesteling wat moeilijker kan gaan. Met de spuiten ga ik eerst Gonadotrofinen spuiten (puregon, menopur of zoiets) dit is om een eicel te ontwikkelen. De 2de injectie pregnyl is om de eicel uit het ei blaasje te laten komen.

Deze hormonen worden gewonnen uit de urine van vrouwen in de overgang (de 1ste injecties) en van vrouwen die zwanger zijn (de 2de pregnyl)
    Dus dames die mee hebben gedaan aan MvM of nog doen, thank you lieverds!!!

5. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

#1725 Yasmijnkai, 13 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2013
    Your welcome, kel! ;)

Val, geen idee :p maar ik lees mee!

Engeltje, naja heb nu 2 knuffels die ik hele tijd bij mij draag moet wel zeggen dat ze sinds gisteren in der box wel slaapt. Maar goed als ze zo graag bij ons in bed wil slapen mag het ook je kan der toch niet verwennen.

Pfft gisteren was even een down dagje zeg, van een vriend zijn vriendin is donderdag op vrijdag bevallen in hun huis van een meisje 24wk... ze had al harde buiken enzo maar kleine bleek het goed te doen tot donderdag nacht. Zat zowat te janken had ook mijn kleine in de hand toen ik het las. Leven is soms zo oneerlijk!!! :(

6. Pearl Amor

Ja soms het oneerlijk he. Oudklasgenoot heeft haar zoontje een 12 uur na de bevalling verloren :( Ondertussen al weer meer dan 1 jaar geleden, maar poeh...

Haha dank je Yasmijn...

7. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Meiden! Ik was opeens uitgelogd! Dus heb geen notificaties gehad dat jullie gekletst hadden...moet flink terug lezen! ;)

Hier vandaag ongesteld geworden, weer een cyclus van 32 dagen :) op zich weer netjes voor mijn doen.

8. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Jemig, ik kan me geen leven meer zonder Aury voorstellen.

9. Pearl Amor

Ja dat kan ik mij voorstellen Yasmijn...

Diligo, lastig is dat dan :(

10. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    hey meiden,
    even een vraagje want ik vind het toch vreemd....
    ik zou nu ongv rond me ei moeten zitten... gisteravond hebben we sex gehad en daarna bloedde ik.... was snel over maar vond t toch vreemd...
    Ochtend later niks meer aan de hand...zelfs gewoon vruchtbaarslijm en toen ik na het plassen afveegde was het weer helderrood bloed. terwijl dit verder niet in me ondergoed ofzo zat...:(

Deze mnd ben ik ook maar 2 dagen ongesteld geweest...en 2 dagen nadat dit over was hadden we weer sex en heb ik vervolgens weer 2 dagen licht gebloed...dus ik zei nog je hebt me weer ongesteld gesext haha
    maar dit is toch een beetje vreemd?

Op internet lees ik dingen over ovulatiebloedingen maar dit heb ik nog nooit gehad eigenlijk....iemand ervaring mee?

11. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vallie, wel vreemd ja maar misschien is het gewoon een contactbloeding? Iets te ruig gesext? :p of idd een ovulatiebloeding... Ik heb er een paar jaar geleden ook een tijdje last van gehad, maar de dokter kon niets vinden en na een tijdje was het ook opeens weer over. Had alleen helderrood met afvegen en verder niets, waren dus contactbloedingen.
    Spannend zeg je bruiloft komt nu heel dichtbij! Heb je inmiddels al een opneingsnummer? Ik zou gewoon iets kiezen wat jullie allebei leuk vinden en niet een standaard opneingsnummer van een top20 bruiloftslijstje ofzoiets :p

Pinkelientje wat leuk een zoon! Gefeliciteerd!

Kel best heftig zeg om te gaan spuiten... Ik hoop dat het gaat helpen en dat je niet zoveel bijwerkingen krijgt.

Engeltje wat een mooi ventje is Quinten toch! Balen dat jullie zo blijven tobben met jullie gezondheid... En dan nu ook nog eens werken erbij, snap dat je het superdruk hebt! Hoop dat het snel helemaal goed met jullie gaat.

12. Pearl Amor

Mammietammie, als het goed is heb je daar geen bijwerkingen van omdat dit lichaamseigen stoffen zijn. Het is ook best heftig, maar ja die clomid en mijn reactie daarop was ook een hell...

Vallie, ik denk een contact bloeding... Ben je verkouden?

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ yasmijn: jeetje wat een heftig verhaal zeg! Heb er kippenvel van, bah! Zo zie je maar weer wat wen wonder het is als je kindje gezond en wel ter wereld komt!

@ kel: gelukkig vind je het niet eng om te doen! Hoop zo voor je dat dit wel gaat lukken! Hopelijk krijg je niet nog meer last van veel bijwerkingen!
    En zou je mij idd de beschrijving van de driewieler willen sturen? En t treintje ook als het lukt :)

@ vallie: wij hadden als openingsnummer " if you don't know me by now" van Ben Saunders.
    En die bloeding kan idd van het klussen zijn, maar ook een innestelingsbloeding. Heb dat laatste zelf ook gehad, maar was 1 of 2 dagen na de seks, weet t niet precies meer. Ik had toen een paar druppels bloed bij het plassen en daarna niks meer.
    Nu we het hierover hebben... Over 4 dagen is het precies een jaar geleden dat we Quinten gemaakt hebben haha :)
    Quinten gaat niet naar t Kdv trouwens... Nick is maandag en dinsdag vrij en woensdag begint hij laat. Donderdag mijn moeder en vrijdag zijn moeder.
    Hier gaat t ook bar slecht hoor! Alle contracten met bepaalde tijd worden niet meer verlengd. Het ziet er naar uit dat tegen de tijd dat ik weer echt kan gaan werken dat ik mijn groep op 2 dagen in m'n eentje kan draaien. Er worden vooral veel losse dagen opgezegd en die gaten zijn vaak niet te vullen helaas.

14. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Haha wat grappig dat je precies weet wanneer Quinten is gemaakt! :D Dat verdient een feestje!

Maar een innesteling is nog veels te vroeg toch? ik zit nu op dag 16, dus zou als t goed is ongv nu ovuleren.

15. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    ja ben wel verkouden ja... kan dat ermee te maken hebben? ik ga het wel even in de gaten houden want heb dit normaal nooit... of heel licht roze en nu was het echt helderrood.
    je leest allemaal van die horror verhalen over baarmoederhalskanker enzo dus desnoods laat ik het even checken!

16. Pearl Amor

Als je verkouden bent zetten je slijmvliezen op, maar niet alleen in je gezicht ook daar onder, dit merk je eigenlijk niet, maar je kunt daardoor wel net tijdens de seks iets raken (vaak een adertje wat door het opzetten ook om hoog komt) waardoor je wat bloed verliest. Ja der staan genoeg dingen op internet om je gek mee te maken ;)

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Meiden, ik zal jullie nog eens verwennen met een foto van mijn kanjertje! Een bijtring is toch echt zo een must!!

18. Pearl Amor

Wauw wat een prachtige ogen!! En wat een kanjer!!

19. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Engeltje,
    Wat een poepie is het toch! :D Geweldig knap kind heb je!
    Hoe is het met jou gezondheid?

Kel,
    Hoe is het met jou? Hoe sta je er nu in en hoe voel jij je lichamelijk?

Hier alles ok:) Ik ben weer 1,7 kilo afgevallen deze week, dus dat is goed :D
    Nu in totaal 11,3 kilo vanaf juli

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx lieve meiden!!!

@ Sum: wow wat ga je goed zeg met afvallen! Helemaal toppie! Voel je jezelf nu ook beter nu he zoveel al bent afgevallen?

Mijn bekken gaat wel iets vooruit, maar met hele kleine stapjes. Deze week heb ik best veel last, maar kan dan ook weinig lopen buiten met al die sneeuw die nu is opgevroren. Wil niet het risico nemen dat ik val, want dan ben ik nog verder van huis.
    Met Quinten gaat het redelijk... Zijn medicatie is iets omhoog gegaan, maar hij heeft door de medicijnen wel meer last ban zijn darmen. We geven hem nu pruimenwater en het lijkt wel iets te helpen! Hopelijk gaat t snel nog beter, want anders moet hij ook nog aan de lactulose.

Verder zit ik er over na te denken om een stuk in de Wij te gaan schrijven. Vooral over het flauwvallen en de duizelingen. Er is zo weinig over bekend helaas! En ik wil dat hier dus meer bekendheid over komt!
    Ik zie er alleen tegenop om met foto en al in t tijdschrift te komen. Voel me daar best onzeker over!
    Jij hebt dat natuurlijk al eens gedaan, hoe gaat dat precies in zijn werk?

Deel Deze Pagina