25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Diligo, WAUW topper, doe je super goed meid!!

Engeltje, fijn dat het wat beter word, hoop dat het snel beter gaat. Ja rot weer!!

Uhm op zich voel ik me redelijk rustig. Heb op het moment alleen problemen met mijn 4 maanden buik, slik provera en die troep zorgt voor een behoorlijke opgeblazen bol... Ik ga eerst menopur spuiten en daarna pregnyl...

Bijgevoegde bestanden:

2. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden!

@ Engeltje, wat een schattige foto!!
    @ Dili, jeetje wat knap zeg 1,7 kilo in een week! super goed bezig!!
    @Kel, Wow dat je buik zo opzwelt van die hormonentroep! hopelijk werpt het zijn vruchten af!

Hier verwacht ik deze mnd er niet veel van...niet heel veel mee bezig geweest eigenlijk!
    Veel met mn werk bezig, vooral in mn hoofd.
    Heb vandaag ook een gesprek met mn leidinggevende gehad hierover waar ik allemaal mee zat, en ook over deze kinderwens die een hoop stress opgeleverd...dat het allemaal bij elkaar een beetje teveel word

Vond het wel dapper van mezelf want ik hou er allemaal niet zo van, van zulke gesprekken...maar goed weer een overwinning!

Morgen hebben we een afspraak bij de fotograaf, even kijken waar en hoe we foto's willen maken dus ik ben benieuwd!:D

3. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Kelly,
    Hmm, ja wat een buikje...wel klote zeg!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Kel: Jeetje die zwelt zeker enorm op zeg, niet normaal!

@ Vallie: Wat knap dat je dat gesprek bent aangegaan met je leidinggevende! You go girl! Geeft het nu wat meer rust nu zij het weet? En leuk je afspraak met de fotograaf!

Willen jullie nog even lachen?

Toen Quinten uit bed kwam heb ik hem lekker gevoed en daarna zaten we even lekker te knuffelen en te spelen. Op een gegeven moment tilde ik hem op boven mijn hoofd en wilde hem een kus geven, maar ondanks dat Quinten verborgen reflux heeft en dus haast nooit spuugt, begon hij me toch ineens projectiel te braken! Ik had net mijn mond open, dus jullie raden het al, het kwam zo in mn mond terecht en t was geen klein beetje kan ik je vertellen! Ik spuugde t natuurlijk gelijk uit en Quinten lachen joh! Haha echt zat helemaal onder kon me dus gelijk wassen en omkleden! Echt wat een lekker plakkerig en slijmerig zootje was dat!!

5. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Gadverdammeeeeeeee! Hahahahaha

6. Pearl Amor

Engeltje, gadver....!!

Vallie, spannend die foto´s en wat goed van je, nu weten ze wat er in je om gaat...

Diligo, ja is wel klote... Maar ja als ik er van ga menstrueren toe maar... Al vind ik de vraag oh ben je zwanger heel pijnlijk nu.

Manlief zijn zwemmers zijn super goed, ver boven gemiddeld... Enige is dat hij ergens daar beneden een ontsteking heeft zitten, dus hij gaat een AB kuurtje krijgen... Maar voor de verder rest ben ik duidelijk het probleem ;)
    Gelukkig krijg ik nu die spuiten, want dan zou het beter gaan... Ben erg benieuwd..

7. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Kelly,
    Spannend allemaal zeg! Jullie zitten echt helemaal midden in de MMM he!
    Iig fijn dat het bij hem goed is, moet je voorstellen als dat ook mis zou zijn...toch!

Hier lekker weekend samen...hehe..we hebben elkaar deze week gewoon drie dagen niet gezien (hij late dienst en ik ook werken)
    Vanavond lekker uit eten samen!

8. Pearl Amor

Ja nu kunnen ze ons veel beter helpen, als zijn zwemmers niet goed waren dat hadden we nog veel dieper de MMM in gemoeten wat we beiden niet willen.

9. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Inderdaad, snap ik. Gelukkig dan maar :)

Jullie nog leuke plannenn voor het weekend, dames?

10. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Hoi meiden,

Wilde toch even een berichtje posten om te laten weten dat ik nog steeds met jullie mee lees. Ik heb ervoor gekozen om het zwanger worden maar los te laten, omdat ik er een beetje te gestrest door raakte, elke maand weer die spanningen. Ben dus ook gestopt met tempen en ovulatietesten, en dat voelt eerlijk gezegd wel lekker rustig zo. Ik ben dus ook bewust wat minder actief hier op dit forum momenteel, maar ik lees nog steeds regelmatig met jullie mee hoor!
    En ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal snel met goed nieuws komen :D

Xxx Nathalie

11. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Chocola,
    Oh lief dta je een berichtje stuurd!
    Hoe is het in jullie nieuwe huis? Al helemaal gesetteld?

12. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Jaa echt een geweldig huis is het geworden!! En alle nieuwe meubels zijn inmiddels binnen dus het is nu zo goed als af. We zijn nu aan het nagaan of we de verbouwing van de zolder ook mee kunnen financieren, want we willen namelijk dolgraag een groot bad hebben:D

En ik ze dat je al 11,3kg kwijt bent, echt super knap van je meid! Je bent een echte doorzetter. Bevalt je nieuwe baan nog goed? En ben je al een beetje gewend?

13. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden,

Chocola, snap het helemaal meid en als dit voor jou beter voelt moet je dat zeker doen :) Heb ook weleens een ZP pauze gehouden..
    En geniet lekker van je nieuwe huisje :) helemaal leuk !

Hier vandaag bij de HA geweest voor vreselijke nekpijn ik weet echt niet meer hoe ik moet liggen in bed! :x zeer pijnlijk...
    ze zei dat het gewoon de spier in me nek was die hard was zou vanzelf over gaan... hoe kom ik daar nou weer aan? zou dat kunnen door stress?

Deze mnd ben ik gelukkig niet echt bezig om zwanger te worden...ook maar 2x geklust ofzo tijdens de vruchtbare dagen dus so be it!

14. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    hej dames,
    ff weer berichtje van mij.
    hier alles nog rustig.
    nog 2 weken te gaan.
    pff ben het wel beu, slaap niet meer weet niet hoe ik moet liggen..
    ben op zoek naar een edelsteen voor de bevalling , heeft iemand hier ervaring mee of weet welke steen ik daarvoor beste kan gebruiken?

hoe gaat het met jullie?

15. Pearl Amor

Sas,

Bevalling:
    Agaat Agaat, edelstenen, mineralen, werking, betekenis, steen
    Jade Jade, nefriet, edelstenen, mineralen, werking, betekenis, steen
    Maansteen Maansteen, edelstenen, mineralen, werking, betekenis, steen
    Mosagaat Mosagaat, edelstenen, mineralen, werking, betekenis, steen
    Malachiet Malachiet, edelstenen, mineralen, werking, betekenis, steen

Ik weet niet wat je sterrenbeeld is? Maar je kunt het beste een steen pakken die met je sterrenbeeld in connectie staat, ook is het belangrijk een goed gevoel bij de steen te hebben. De stenen die ik hierboven weergegeven heb zijn goede stenen voor de bevalling...

16. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Fijn dat je zo lekker woont, meid! En ja,ben nu idd 11 kilo kwijt! ben er super blij mee en wel het idee dat ik hiermee aan kan komen bij de gyno volgende week.
    Mijn baan bevalt super goed. Vandaag een dagje ziek, zat er al een tijdje aan te komen en brak nu door..Even dagje rust.

17. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Kelly wat weet jij toch veel! :p
    Hoe is het meid?

18. Pearl Amor

Hahaha misschien wel te veel :)

Het gaat redelijk, heb erg veel last van de provera (om mijn menstruatie op te wekken) morgen de laatste en dan tussen zaterdag en volgende week vrijdag ergens ongi en op cd 3 spuiten...
    Vind het heeeeeeeel spannend... Dacht dat doe ik wel ff maar begin steeds meer zenuwen te krijgen...

19. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Snap ik meid, logisch!
    Is je buik nog zo opgezet of al minder?

20. Pearl Amor

Het is nu gelukkig minder... Maar nog wel vrij opgezet... Ben ook erg moe van de provera...

Hoe gaat het met jou?

Deel Deze Pagina