25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Wel oke.
    Op het werk erg leuk, heb het super naar mijn zin!

We moeten volgende week woensdag naar de gyno...dat houdt me wel bezig...ben erg benieuwd wat ze gaan zeggen.

2. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hey meiden!
    wat is het hier weer stil! :(

@Amor, Hoe gaat het met de hormonen? heb je er erg veel last van?

@Dili, bijna naar de gyn! ben zo benieuwd voor jullie...ze zal vast erg trots zijn op je afval resultaten!!

Hier erg druk bezig met de bruiloft....pff wat komt daar veel bij kijken wordt er af en toe gek van!!
    En deze ronde is het helaas weer eens een keer niet gelukt:(
    Dus dat was weer veel huilen dit weekend helaas... kan er echt niet meer tegen! ik weet zeker dat de stress hierom, om de bruiloft en me werk dit alleen maar verslechteren! majaa weinig aan te doen, gelukkig steunt me vriend me goed :)
    Ga toch een gesprek aanvragen bij de bedrijfsarts, misschien helpt het om het een beetje van me af te praten...want voel me af en toe echt ellendig!:(

3. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Thnx Kelly,
    Heb een maansteen gekocht .
    Mijn sterrenbeeld is vissen.
    Hoe gaat het met jou meid?

4. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Ja, het is idd wel stil he...heb het allemaal zo druk...hihi...Ik hoop dat het een positieve afspraak wordt...maar we zullen zien. Dit is een nieuwe gyno weer he, (maar dit wordt dan de vaste gyno) dus misschien dat hij/zij zo iets heeft van ja over 15 kilo helpen we je :p

Bruiloft...leuk leuk! Wordt vast een geweldige dag!

Ik begrijp dat het af en toe teveel wordt. Ik moet zeggen dat wij het nu wel echt een beetje links hebben laten liggen...even rust en ruimte in ons hoofd. Maar dat kan niet altijd en wil je ook niet...dat is logisch. Ik duim voor jullie lieverd!

5. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Diligo, neeeeeeeeeeee dat mag hij niet gaan zeggen denk dat hij dan heel dit topic achter zich aan heeft... Je bent een toppertje!!

Vallie, een bruiloft regelen kan veel stress opleveren, als die dag maar tot nu toe de mooiste gaat zijn... En dan op naar de volgende mooiste dag van je leven ;) Je bent ook al weer een hele tijd bezig...

Sas, mooie steen ;) Succes nog maar een weekje!!

UHm ja hier wachten op een menstruatie en als die er is op CD3 beginnen met spuiten... Hoop dat hij eindelijk komt... Moet voor vrijdag (dmv medicatie) nog even wachten...

6. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Hoi lieverds!
    Ik lees nog wel met jullie mee hoor.. Heb alleen zelf vrij weinig te vertellen Hihi.
    Kel, hoe ver ben je nu met spuiten? Hoop dat je er niet te veel last van hebt meid!
    Sum, spannend morgen is je afspraak al!
    En aan die 15 kilo zit je al bijna hoor meis, vind je echt een toppertje ik zou je zomaar niet na doen :) veel succes vandaag( met je drukke dag Hihi ) en morgen ook natuurlijk!
    Sas, hoe gaat het met jou allemaal? De laatste loodjes! :)
    Vallie, balen meid :( goed dat je vriend er voor je is!
    Ik denk dat het ook goed is dat een gesprek aanvraagt met je bedrijfsarts, zo kun je toch even je ei kwijt! :) dikke knuff voor jou!

7. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Oeps! We waren tegelijk aan het berichten :D
    Zie dat je nog niet begonnen bent, nou maar hopen dat die ongi snel komt dan kun je gauw verder! :)

8. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ja dat hoop ik zeker... Heb al sinds het weekend gevoel dat ik mijn menstruatie ga krijgen :( Vooral veel hoofdpijn nu...

9. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Lees ook wel mee, alleen super druk met de kleine. :)

10. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Dank jullie wel, meiden! Ik ben ook super blij.
    Ik weet niet of wij, als de gyno het ons aan biedt, gelijk starten met behandeling. Ik wil er dolgraag al mijn overgewicht af, een balans vinden op mijn nieuwe baan en prive leven en genieten van deze nieuwe fase. Daarnaast is mijn vader nog steeds terminaal ziek, ik moet er niet aan denken zwanger te zijn en dit verlies mee te maken. Al met al veel facetten in mijn/ ons leven waardoor we min of meer al hebben besloten te willen wachten. Ik moet er nog even aan wennen, omdat we dit al eerder hebben bekeken...maar nu lijkt het toch redelijk definitief.

11. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Hier gaat het op zich wel..
    De kleine is een beetje aan het jojo en..
    DAn wel ingedaald dan weer niet.
    En sinds deze week hou ik vocht vast in mijn gezicht en vingers.
    Moet nu 2 keer in de week naar de verloskundige en ze houden me goed in de gaten. bloeddruk en zo zijn verder wel goed.
    En voel de kleine ook nog behoorlijk bewegen.
    Hoe gaat het met jou Nancy?

@ Kelly ja das zeker een mooie steen heb er veel baat bij!!

12. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey lieve meiden,

Wil even zeggen dat ik jullie niet vergeten ben, ik leest regelmatig nog mee.

Diligo, succes vandaag, meid! Ik ben benieuwd wat ze zeggen.

Sas, de laatste loodjes, spannend!

13. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Nou vandaag bij de gyno geweest. Er is een duidelijk plan van aanpak, namelijk:
    Het gewenste gewicht voor het zh heb ik bereikt, nu dus drie maanden stabiliseren of nog meer afvallen.
    We hebben op 20 maart een nieuwe afspraak, dan krijg ik een echo met contrast vloeistof. Ze gaan dan kijken of mijn eileiders doorlopen..dus dat is super fijn!
    Daarna beginnen met eisprong opwekken (ik denk clomid&provera). Dit kunnen we max een jaar doen, daarna spuitjes, dat ook max een jaar en aarna IVF mochten we nog niet zwanger zijn...heel duidelijk dus.
    De gyno gaf aan dat mijn man 'superman- zaad' heeft...alles gemiddeld vier keer zo snel/veel als gemiddeld...we schoten er gewoon allemaal van in de lach. De gyno gaf aan dat dit echt uitstekend was...nou..prima toch;):) zit dat iig mee ;)

Nu is het aan ons om na te denken wat we willen...natuur zijn gang laten gaan, sowieso even wachte, in april beginnen met hormonen?!? Maar nu even rust en blij dat het zo duidelijk is allemaal nu.

14. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Wauw diligo wat een goed nieuws zeg!!! Eindelijk wat serieuze stappen als jullie daarvoor kiezen tenminste. Je mag echt wel super trots op jezelf zijn dat je al zoveel bent afgevallen meid. En fijn dat de zwemmers van je man zo snel zijn ;)

15. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Fijn Sum nu weet je tenminste van hoe of wat hè! :)
    Hoeveel wil het ziekenhuis dat je nog afvalt? Je bent al zoveel afgevallen , dus die laatste kilootjes moet je ook nog wel lukken toch? :)
    Sas, hier gaat alles goed! Ga nu men eigen broeken haast niet meer passen.. Dus moet binnenkort maar eens gaan shoppen ( wat vervelend ;) )

16. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Heey meiden!

Hoe is het hier?

@Dili, Wat een goed nieuws.. zo'n onderzoek heb ik ook gehad, is niet heel fijn maar wel om te weten hoe het er van binnen uit ziet!
    Hopelijk zijn jullie snel zwanger!!

@nancy, ben je al zenuwachtig voor morgen?? Een jongen of een meisje.. ben heel benieuwd!! laat je het hier weten?

Hier vandaag precies 1 maand tot de bruiloft!! wordt nu wel echt zenuwachtig..
    Qua kinderwens.. sjaa.. weet t ff niet meer! natuurlijk is de wens supergroot maar het wordt echt een obsessie voor me en dat is helemaal niet goed!
    Vorige wk Divorce zitten kijken waar die meid aan het eind een miskraam kreeg...dan zit ik gelijk keihard te janken op de bank! pffff vreselijk!
    Waarschijnlijk heb ik deze wk een afspraak bij de bedrijfsarts dus ik ben benieuwd..
    En wieweet dit weekend mn vrijgezellenfeest;) we wachten af.. we hebben zo'n vermoeden:p

17. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Vallie, zenuwachtig was ik niet echt.. Meer nieuwschierig :D
    Maar het wordt... Een Meisje!! :D jeeeeejj zo leuk hihihi. Nu zit ik officieel op een roze wolk haha.
    En ben je vandaag overvallen door je vriendinnen? :cool:

18. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Jippie een meisje! Gefeliciteerd meid! :D

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Nancy: Wat leuk dat het een meisje wordt!!

@ Sum: Dat klinkt positief allemaal zeg! Wel jammer dat je nu nog 3 maanden moet wachten, jullie wachten al zo lang! Nou nog even volhouden meis! Ik hoop dat het wachten dit jaar nog beloond wordt met een mooie zwangerschap!

@ Vallie: Oehhh nog een maandje maar tot 1 van de mooiste dagen van je leven!!
    Fijn dat je met de bedrijfsarts kan gaan praten, hopelijk geeft dat je een beetje meer rust. Dikke knuffel voor jou!

@ Sas: Oehhh spannend, het is nu bijna zover! hopelijk laat je kleinetje niet al te lang op zich wachten! Ga je eigenlijk thuis bevallen of in het ziekenhuis?

@ Schaapje: Hoe is het met jou? Voel je je kleine mannetje al lekker bewegen in je buik?

@ Kel: En hoe gaat het met jou meis?

@ Chocola: Bevalt je huisje een beetje?

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben....anders excuses!!

Ik ben ondertussen weer een paar uurtjes aan het werk, 2 halve dagen in de week en dit ga ik langzaam uitbouwen naar 2 heledagen en uiteindelijk weer naar 34 uur. Het gaat gelukkig steeds beter nu met mijn bekken en kan bij de ftsio en thuis steeds meer wat krachttraining doen.
    Met Quinten gaat het wisselend.....
    De doktersassistente had een foutje gemaakt, waardoor hij te weinig dosering kreeg en daardoor huilde hij weer steeds meer van de pijn. Uiteindelijk weer naar de ha geweest en daar kwamen we dus achter de fout. Ipv 1.5 ml, mocht hij 2,5 ml zantac hebben, dat is dus nogal een verschil! Verder heeft hij nu toch ook lactulose gekregen, want het poepen ging steeds minder vaak, vorige keer zaten er zelfs 10 dagen tussen! Sinds de juiste dosering en de lactulose ging het gelukkig alweer een stuk beter, maar de laatste dagen merk ik aan hem dat het toch weer achteruit gaat. Waarschijnlijk moet de dosering dus weer omhoog. Maandag moet hij weer naar het cb, dan wordt hij gewogen en kunnen we weer berekenen wat nu de juiste dosering voor hem is.
    Verder zijn we de afgelopn week met hapjes begonnen en dat vind hij ect helemaal geweldig! Hij trekt de lepel zelfs uit onze handen en wil het het liefste zelf doen hihi klein boefje is het!!
    Qua ontwikkeling gaat hij erg snel....zeg maar gerust veel te snel! Hij rolt alle kanten op en probeerd zelfs al te tijgeren! Hij komt nu echt de hele box door (die wordt gewoon te klein voor hem ) en soms zit hij met zn beentjes vast tussen de spijlen!
    We waren al een keer met hem wezen zwemmen, maar afgelopen woensdag heeft hij zn eerste echte zwemles gehad en dat was een groot succes, hij vond het prachtig!!

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nou hier nog even 2 foto's van mn binkie! Op die eerste foto zit hij lekker op een stukje appel te knabbelen :D

Deel Deze Pagina