25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    @ Diligo: Jeetje meid wat een tegenvaller dat ze nog niet alle onderzoeken hadden afgerond zoals afgesproken! Kan me voorstellen dat je er enorm van baalt aangezien je toch zo naar dat moment toeleeft. Nu zit je dus nog steeds half in onzekerheid.. Maar zoals Kelly zegt, PCOS daar kunnen ze gelukkig wel wat aan doen, en de stappen daarvoor zijn minder invasief dan IVF. Dus hoop toch voor je dat het via die weg zal gaan lukken op korte termijn. En ondertussen mag je inderdaad super trots zijn op wat je al bereikt hebt met afvallen!!!! :D

@ Pinkelientje: Goed van je dat je de stap naar de gyn toch genomen hebt! En wat fijn dat je zo snel terecht kunt zeg!!!

@ Kelly: Pfff lijkt me niets hoor al die naalden in m'n lijf :S Maargoed je moet wat voor een kindje overhebben hè ;) Ben heel benieuwd hoe het je bevalt!

@ Engeltje: Wauw wat een schatje is het!! Krijg er spontaan rammelende eierstokken van ;)

@ Jansuh: Staan die cyclussen van jou tussenhaakjes omdat je niet doelgericht zwanger probeerde te worden, of omdat je nog condooms gebruikte ofzo? Anders zou ik toch voor de zekerheid even de HA bellen, lijkt me toch fijn om wat meer duidelijkheid te krijgen...

2. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Diligo, knuffel!!! Mijn schoonzus had ook pcos, heeft toen spuitjes gehad en na 2 maandjes was ze opeens zwanger. En heeft nu een prachtige dochter thuis. Dus komt allemaal goed meid!

Engeltje, wat een schatje ik krijg donderdag een 3D mee als de kleine meewerkt want ze most nog haar lippen bekijken want ons meisje doet heel koppig tijdens echo's! :p

Pfft even koffie drinken vandaag nog werken heb ik weekend. Voel me toch moe, blegh!

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Chocola, haha ik heb al een acupunctuur gehad ivm afvallen, vond het toen minder erg als dat het klinkt...

4. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Nou dan zal het wel meevallen als je weet wat je ervan kunt verwachten! Ben zelf niet zo'n fan van naalden :p maar dit is dan wel voor een goed doel! Warner kun je terecht?

@ diligo: gaat je afspraak van vandaag nou wel nog door? Of zijn de resultaten hiervan ook niet bekend?

5. Infantem Amor

Volgende week woensdag kan ik beginnen :D

6. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    He meiden!
    Zit ff in de slaapkamer op me werk te wachten tot de kids slapen dus heb alle tijd om te reageren haha!

@nancy, k ben blij dat het jou meeviel bij de gynaecoloog! Zal bij mij vast ook wel zo zijn..:)
    @jansuh, gewoon vanaf dec aanhouden! Anders zeggen ze straks weer dat t nog te snel is ofzo..!

Ik had er gister weer helemaal zin in toen we van de HA afkwamen net of t weer allemaal goed komt.. Hoop ik natuurlijk maar er wordt iedergeval iets in gang gezet dus dat voelt goed:)

Werkse iedereen! Xx

7. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Vallie,
    Kan ik me voorstellen meid, geniet van het gevoel! Gaat helemaal goed komen, maar eerts trouwen ;) :p
    Of niet? ;)

Yasmijn,
    Dank je meid...hopelijk gaat dat bij ons ook zo! Wat leuk een 3 D echo, ik ben benieuwd! :D Wel plaatsen he, kunnen we zien waarvoor we het allemaal doen ;)

Kelly,
    Hier ook fan van acupuntuur...weet alleen niet of het me nu veel gaat helpen..dus even niet. Straks als we behandelingen krijgen zeker wel! :) Mooie aanvulling vind ik zelf!

Jansuh,
    Zeker december aanhouden. Vandaag bellen om naar een nieuwe HA te gaan, dat is zo geregeld! En daarna morgen eens bellen om langs te gaan voor je cyclus. Ze kunnen er maar naar kijken toch ;)

Afspraak van vandaag,
    Gisterenavond om 21:00 uur (!!!) belde de arts waarmee ik vandaag een afspraak had. Dat ze had vernomen dat het gisteren niet was gelopen zoals hoorde en dat ze daarok besloten had dat ze beter me tmij vandaag een belafspraak kon hebben, want haar spreekuur zou overgenomen worden door een Arts Assistent. Deze AA had gezegd dat de gyno het gesprek ebter zelf kon doen, omdat zij er nog te weinig van af wist. Die gyno was het daar mee eens en heeft me toen dus gebelt of ik dat ok vond. Ik vond het erg attent en had het gevoel dat ze me dus wel serieus namen. Vandaag om 10:eek:o uur belde ze. Uit hun onderzoeken is gebleken dat als ik straks zwanger ben een natuurlijke zwangerschap gewoon kan! Ik ben er best blij mee :) Ik moet dan wel in Rotterdam bevallen, maar dat is prima. Daarnaast zijn er onderzoeken gedaan naar de stolling van mijn bloed en er is een actieplan voor op gesteld :) Klinkt dus allemaal goed. Als ik straks zwanger ben, moet ik gelijk bij hen onder controle en niet naar een VK. Dus allemaal iets anders dan anders, maar vind het wel goed nieuws! ;) Nu nog zwanger raken...;)

Meeting
    Meiden we zijn nu met 8 personen voor de meeting, maar volgens mij kletsen er meer meiden mee! Ik kan me ook voorstellen dat niet iedereen zin heeft in de meeting, maar volgens mij waren er wel meer meiden enthousiast?
    Bij deze dus nog een keer het mal adres: meeting1987@hotmail.nl let op de .nl in het adres, normaal gesproken is het .com.
    Als jullie je aanmelden, maak ik uiterlijk maandag een datumprikker aan dan krijgen julllie een mailtje en kun je aangeven wanneer je kunt en wanneer niet! :)
    Het is de bedoeling in de omgeving Rotterdam bij bijv. Chocola een High-tea te organiseren...we maken dan allemaal zelf een hapje. Meiden die met openbaar vervoer komen kunnen opgehaald worden aan de stations en er kan vast ook gecarpooled worden :)
    Meld je aan, wordt vast gezellig!!! :D

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ Sum: kijk, dat is nou een antwoord waar je wel op zat te wachten! :) Heerlijk zown positief beticht toch? En wat fijn dat ze zelf belde en t niet aan een assistent overliet! En geen controle bij Vk maar bij hun heeft ook z'n voordelen hoor! Heeeeel veel extra echo's! Wat dat betreft ben ik blij met de gyn ;)

@ yasmijn: leuk morgen een 3D echo! Hopelijk laat ze zichzelf goed zien! En jij dus ook al zown druk eigenwijsje, ben blij dat ik daarmee niet de enige ben;)

@ vallie: super dat t je zown goed gevoel geeft! T gaat vast goedkomen meis!!

9. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    @ Sum, ja eerst trouwen ja... al denk ik steeds vaker...ach ik doe t gewoon!! maarja dan denk ik aan me jurk en dan doe ik t toch maar niet:)hihi ik weet nu bv ook dat ik ovuleer... dan is het wel errug moeilijk hoor!!

Wat fijn dat de gyn je even persoonlijk terugbelde, erg netjes! heel goed nieuws! :D

10. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Vallie,
    Ja daarom..ik zou me niet in kunnen houden ;)

11. Infantem Amor

Diligo, fijn dat deze gyn je even belde en het zelf heeft geregeld met je... En nog positief nieuws ook, helemaal toppie...

Vallie, oh vind zo knap van je... Ik had gezegd ik stop na de vorige ronde clomid, maar dat is me niet gelukt :p

12. janssuhh

janssuhh Actief lid

12 nov 2007
    482
    255
    63
    Limburg
    Ik ga volgende week ff bellen morgen en vrijdag lukt me dat niet meer!
    Van december tot mei was het inderdaad veilig maar met het idee om die troep uit mijn lichaam te krijgen!

13. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ janssuh: toch gewoon zeggen dat je vanaf december al bezig bent hoor als je belt volgende week!

Ik heb echt een veel te drukke maar wel een leuke dag gehad vandaag. Vrees alleen dat ik t morgen zal bezuren en ook dan heb ik t eigenlijk vrij druk.
    Vanochtend eerst ff naar de markt geweest en een kado gekocht voor de verjaardag waar ik daarna heen ging. Toen tot een uurtje of 2 op die verjaardag geweest, onderweg naar huis reed ik langs mn werk, dus ook maar ff een bakkie gedaan en met mn kindjes geknuffeld, was half 5 toen ik daar wegging, oeps! Hierna bij mn ouders ff een uurtje op de bank gelegen en daar gegeten, nu net thuis en ff afgewassen ( stond er nog van gister ) mag t natuurlijk niet en voelde nu ook wel waarom, maar vond t zo sneu als mn mannetje dat nog moet doen als hij straks thuiskomt. En nu languit op mn eigen bank een filmpje kijken...pfff ben gesloopt en best wel een beetje dizzy nu....
    Morgen naar de gyn voor weer een echo....jeeej! :D

14. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    @ janssuh, ik ben ook in dec gestopt met de pillen kreeg na een met een half jaar een verwijsbrief, dus gewoon vanaf december zeggen hoor meid! Dan zit je zeker goed ;)
    Amor, ik heb dat ik ook door gegaan zou zijn mede Clomid, de wens is denk ik te groot om het ff te laten rusten, tenminste bij ons :p
    Goed dat je al zo snel met de acupunctuur kan beginnen!
    engeltje, prachtige foto van jullie uk!! :D
    Sum, wat een goed bericht! Super voor jullie :D
    Yasmijn, hoe was je 3D echo? Kom je hem ook ff showen? :)

15. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    hihi, wat een echo's meid! Dat is dus het voordeel?;)

16. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja dat is t voordeel hahaha heb er echt al zoveel gehad en raak er niet op uitgekeken! Heb voor mn moederdag dit jaar ook een camvasschilderij gehad van alle echo's die we toen hadden gehad, hangt in mn slaapkamer ben ik echt zo blij mee! Heeft mn man goed bedacht vind ik! :)

17. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

sorry voor mijn afwezigheid de afgelopen dagen; m'n vader is onverwachts in het ziekenhuis opgenomen, dus daar ben ik een beetje druk mee geweest.

ik heb niet heel goed teruggelezen, dus mijn excuses als ik naar dingen vraag die al verteld zijn.. *sorry*

@Diligo: fijn dat je zo goed geholpen word, meis! en fijn dat je zwangerschap zo goed als "normaal" kan verlopen! weet je al wanneer je echt een behandeling o.i.d krijgt?

@Kelly: ik wist niet dat er ook acupunctuur voor kinderwens bestond, maar gaaf en dapper dat je dat durft!

@Janssuhh: succes meid! ik zou inderdaad ook december zeggen..

@Pinkelien: goed dat je gebeld hebt en fijn dat je een verwijzing hebt gekregen! heb je al een afspraak kunnen maken?

@Vallie: mooi dat je een goed gevoel hebt... ik zou denk ik (ook) de verleiding niet kunnen weerstaan. wat is er nou mooier dan een super stralende bruid met een mooi buikje!?! ;) Uiteraard begrijp ik ook dat als je een pracht van een jurk hebt, je daar ook tip top in uit wil zien!

@Engel: heerlijk die echo! ik hoop ook over een paar maandjes zo'n mooi koppie te zien te krijgen! :)

18. Infantem Amor

Schaapje, gaat het nu wel beter met je vader?

Nancy en Schaapje, gelukkig kan ik snel terecht bij de acupunctuur. In de hoop dat het mij net zo goed helpt als met het afvallen ;)

Nancy, ja dat is ook zo hoor... Ik moet zeggen dat we er wel over na hebben gedacht. Meer van als we nu verder gaan met de clomid en ik krijg er veel last van (wat dus ook het geval is) dan heb ik er geen last meer van als ik weer naar school ga. Moet maandag weer naar school toe ;)

Engeltje, nu lekker rustig aan jij :p

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ schaapje: he schrikken meis! Wat heeft je vader? Knuf voor jou!!
    En reken maar dat jij ook nog zown mooie lieve echo van jouw uk krijgt! ( als hij eraan mee wil werken teminste haha ;) )

20. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kelly: fijn dat je snel terecht kan! en, balen dat je weer naar school moet?

M'n vader is opgenomen met veel pijn in z'n buik en blijkt een ontstoken dikke darm te hebben.. hij staat nu een paar dagen op de prednison en krijgt maandag een (kijk)operatie... dus ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en de prednison aan wil slaan :(
    We hadden het nieuws graag komend weekend willen vertellen, maar dan kan dus nog even niet.. we wachten het allemaal maar af...

ik kijk wel een beetje uit naar morgen, om 19:00 uur komt de informatrice van Moeders voor moeders langs en mag ik hopelijk letterlijk hcg gaan "strooien" (nou ja... plassen;))

Deel Deze Pagina