Hee meiden... Ik ben vrijdag gaan menstrueren, dus mag morgen gaan spuiten... Ben even erg afwezig, be er veel mee bezig, ben zo bang dat ik iets fout doe of het op eens niet meer durf of zo... Nancy, leuk een meisje... Diligo, wauw wat goed, alleen jammer dat je nog langer moet wachten... Engeltje, ik word iedere keer opnieuw verliefd op die geweldig mooie ogen... Vrouwen magneet
@ Kel: Pff dat kan ik me voorstellen meis! Lijkt me echt zo niet makkelijk! Hopelijk valt het prikken een beetje mee en krijg je ook niet al te veel last van de bijwerkingen, succes! Speciaal voor jou dan nog even een smeltfoto
Voor beide dank je wel lieverd... Traantjes schieten in mijn ogen, leuk hormonen (heb veel emotionele last van ongi, maar verlies amper bloed) Ben erg benieuwd naar morgen, mijn lieve mannetje spuit als ik het echt niet durf...
Zelfs ik heb nu tranen in mn ogen voor jou! Voor iedereen hier trouwens die nog niet zwanger is of geen ukje heeft! Ik gun het jullie zo erg om ook zo te kunnen genieten van zo'n stralende lach die je iedere dag weer zo begroet! Lief dat je mannetje anders voor je wilt spuiten!
Geeft mij ook meer het gevoel dat het wel goed komt. En mijn buurvrouw is kraamverzorgende (met een verpleegkundige opleiding) dus die wilde anders ook wel helpen, of mijn mama ook verpleegkundige, dus komt wel goed, maar is denk ik gewoon het idee.. Hihi hoop het, voor nu geniet ik soms mee met jou mannetje, ksn genieten van de foto's
Wat fijn dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt die je willen helpen Kel, dan komt het vast goed!
Engeltje, Ooooh meid! Wat is hij knap! Kel, You go meid..lukt je wel hoor! En idd..we moeten nog even wachten..maar komt vast goed
Hoi meiden, Wilde even laten weten dat ik nog steeds alles mee lees, ik heb alleen de energie op dit moment niet om heel actief mee te schrijven. Zit zo slecht in m'n vel voor wat betreft het zwanger worden, ik probeer dat op deze manier een beetje te negeren... Veel liefs voor jullie allemaal! X Nancy gefeliciteerd met jullie lieve kleine meisje! Leuk!
Hey meiden! @Engeltje, wat een droppie is het zeg! @Nancy, wat leuk een meisje!! was het gelijk duidelijk te zien? Geniet van je roze wolk! @kell, Succes met spuiten, gelukkig heb je mensen die je kunnen helpen als je het toch niet durft...lijkt mij ook erg eng.. Hier een zeer zwakke katerige vallie pfffff lang niet meer zo'n kater gehad!! jullie begrijpen al .. ik heb gister mijn vrijgezellenfeest gehad!! Ik zou moeten werken in de babywinkel, ik was daar 10min binnen en toen werd ik overvallen door me vriendinnen! schrok me kapot! Dus hup gek pak aan en op naar een high tea! daarna richting a'dam...ik hou van holland quiz gedaan in de stad! uiteraard had mijn team gewonnen eindpunt restaurant...lekker gegeten en toen ineens alle deuren dichtgingen (we zaten in een apart zaaltje) en de lichten uitgingen wist ik al hoelaat het was....daar kwam de stripper!! hahha geweldig! hele mooie man! super goed lijf! heb er van genoten en daarna de kroeg in! pfff was me het avondje wel weer! waren 6 uur thuis dus vandaag de hele dag "ziek" op de bank maar het was het waard!!
Vallie, ach echt super leuk.. Had al een hele leuke foto gezien!! Ja spannend dat spuiten, we gaan er voor
Spuiten, zal ik jullie iets geks vertellen... Ik stond vandaag op tijd op uit mijn bed, normaal doe ik tijd rekken En ben zwaar actief (was laatste tijd echt een lui, bankhang wijf geworden, sorry, maar was echt zo) en ik was de laatste tijd erg humeurig en depressief achtig. Het vreemde fenomeen is, ik heb gister avond rond 23.00 gespoten voor het eerst, ik ben van al mijn rare klachten af. Ben nu echt vrolijk, ook geen hoofdpijn meer Het spuiten ging goed, wel wat klungelig de eerste keer, maar wel goed. Alleen bij het uithalen van de spuit werd ik op eens zeer misselijk, denk gewoon ontlading die er uit kwam, ben erg benieuwd hoe het vanavond gaat maar denk wel goed... Uhm ik ben mijn oude ik weer na 9,5 maand!! Zo'n raar gevoel om niet meer down te zijn van de medicijnen... Deze medicatie maken me weer zoals ik was, de altijd vrolijke meid, voor de hormoonbehandelingen... Raar wat medicatie met je kan doen..
Bedankt kel!!!! Sorry druk druk lees wel mee maar amper tijd wat te schrijven en jullie praten wel door hihi. Maar Nancy leuk meisje !!!! Eindelijk nog iemand!!! Maar wat een leuke vrijgezellen foto's haha xD Engeltje dat word idd een vrouwen magneet Maar goed hier gaat het redelijk, hondje helaas ingeslapen Kleine meid van ons was wel een hele week onrustig erna denk dat ze het verdriet aanvoelde. En haar krampjes zijn ook erge geworden en ze laat zo veel harde scheetjes dus van het cb moeten we nutrilon omneo geven en ipv infracol gaan we cina baby doen.
Kelly, Wow, dat klinkt goed! Fijn meid! Yasmijn, Ooooh gecondoleerd meid! Altijd erg om je hondje te laten gaan! Sterkte!
Fijn Kel!! Hoop dat het ook gauw zen vruchten mag afwerpen Yasmijn, thanks! Wat vervelend van je hond.. Veel sterkte!! Rot ook van de krampjes en scheetjes van jullie meisje.. Dat ze er nu maar gauw vanaf is!
@ yasmijn: hè gecondoleerd meis! Is verschrikkelijk om je hondje te moeten laten inslapen! Wat had hij/zij? @ vallie: he wat leuk zeg!! @ kel: gelukkig dat je je nu goed voelt! En knap zeg dat je t zelf hebt gedaan!!