25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Zij had een tumor aan der zijkant bij de buik. Dierenarts kon niks meer doen voor der want was al 13 jaar. :(

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ yasmijn: he wat naar! Dikke knuffel!

3. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Yasmijn, wat vervelend dat ze niks neer voor haar konden doen, veel sterkte ermee! Ik heb ook men maatje met 14 jarige leeftijd moeten laten gaan en was toen ook erg van slag!
    Ook van mij een dikke knuffel voor jullie :)

4. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    @ Yasmijn: Jeetje meid wat naar voor je! Kan me voorstellen dat ze na zoveel jaren een flinke leegte achterlaat :(

@ Nancy: Wauw gefeliciteerd, wat leuk dat jullie een meisje krijgen!!! Is dat ook wat je verwacht had, of had je eigenlijk nog geen idee wat het zou gaan worden?

@ Pearl: Wat geweldig zeg dat je je door het spuiten van hormonen ineens zoveel beter voelt! Dan is het zeker ook veel beter vol te houden dit! En kan me wel voorstellen dat jezelf spuiten best een beetje eng is, blijft toch een raar om jezelf te prikken... Nu maar hopen dat je lichaam hierop snel zwanger wil raken :)

@ Mammietammie: Knuffel voor jou, ik snap hoe frustrerend het is als je elke maand weer ongesteld word! Ik hoop dat het afstand nemen ervoor zorgt dat je je wat meer focust op andere leuke dingen en je hierdoor wel sneller zwanger raakt.

Ben zelf nu behoorlijk zenuwachtig, ben namelijk al 2 dagen overtijd :S Vorige week vrijdag flinke ongi krampen en wat roze afscheiding en sindsdien niets meer, behalve dan dat me borsten super gevoelig zijn!! Heb met me vriend afgesproken om met testen te wachten tot morgen, omdat ik namelijk niet 100% zeker weet wanneer mijn eisprong is geweest sinds ik ben gestopt met tempen en ovulatietesten... Ben echt zo bang voor weer de zoveelste teleurstelling, dat ik gewoon op zie tegen het testen, zo stom :S Hoop hier morgen stiekem goed nieuws te kunnen posten!

5. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Chocola,
    duim duim duim!

6. Yasmijnkai

Bedankt meiden! :)

Chocola, spannend!! :O Maar klinkt wel beetje positief als ik het zo lees, nou zal voor je duimen hoor!

Ben beetje in de war pfft, slik de pil nu weer maar ben ook beetje ongesteld..heel raar. en oh wat ben ik moody zeg, die hormonen zijn echt niet goed voor mij. ben meer labiel dan dat ik was toen ik zwanger was, maar goed geef het even de tijd en als het nog zo blijft maar huisarts bellen want mijn vriend word gestoord zo! :D

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ choco: Ohhh spannend zeg!! Hoop t zo voor je!

@ yasmijn: niet normaal in wat voor een rollercoaster aan emoties je terecht komt na de bevalling he! Maar laat alles eruit komen hoor, krop t niet op, misschien ff vervelend voor je vriend, maar so be it! Geloof me, het wordt steeds minder, maar t heeft tijd nodig! Ik dacht op een gegeven moment ook, houden die tranen nou nooit op? Hier vanmorgen weer ff een dipje, maar was nu iets van 4 weken geleden dus moet kunnen hoor!

Hier een heel ziek vogeltje in huis sinds maandag middag. Hij zou eigenlijk toen z'n prikjes krijgen ook, maar hebben dat maar niet laten doen en dat is maar goed ook!
    Hij is zo verdrietig en kan op sommige momenten alleen maar kreunen, slaapt erg slecht, drinkt nauwelijks, erg verkouden en veel pijn volgens mij. Z'n reflux is hierdoor ook weer erger, echt flink de griep dus!
    Een neef van Nick was vorige week opgenomen met de virale vorm van hersenvlies ontsteking, dus bij mij gingen natuurlijk alle alarmbellen rinkelen. Gelijk laten checkenbij de ha, maar vooralsnog ziet t er niet naar uit dat hij het heeft gelukkig. Wel moeten we hem heel goed in de gaten houden en als hij morgen nog niet beter is moeten we vrijdag terug naar de ha.
    Vanavond ging echt weer heel prut helaas, dus hopelijk gaat t nu snel beter, ben echt gesloopt!

8. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Hej meiden,
    Was ik weer!!
    En meneer heeft er nog geen zin in!!
    Zal wel denken tis me te koud daar buiten!!
    @ engeltje: tis de bedoeling dat ik thuis beval.
    Maja als meneer geen zin heeft moet ik wel naar zh.
    Maandag gaan ze me strippen als die er nog niet is.
    Volgens mij heeft die het nog al goed daar in me buik.
    Hij beweegt veel..
    Heb ook nog nergens last van geen voorweeen niks..
    Dus ja wachten maar af..

9. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Sas,
    Whoeee...spannend meid!
    We wachten geduldig af!

10. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Net getest en hij was positief!!!!!!!! Ben nog steeds helemaal van slag hahahaha. De test sprong al op zwanger terwijl ik nog bezig was met plassen :D

Zie hieronder de foto!

Bijgevoegde bestanden:

11. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! CHOCO!!!! GEFELICITEERD MEID!!!

Dit is een plakkerd, meid!! Ik duim voor je!

12. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Gefeliciteerd chocola

13. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Yeeeaaaahh!!! Gefeliciteerd Choco!! :D
    Hoe reageerde je vriend/man??
    Oohhh super leuk joh, geniet er maar lekker van meid!

14. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Jaaa ben echt zo blij!! En me vriend óók, die loopt al maanden van goh wanneer zou het nou eens gaan lukken. Nu nog 3 weken geduld tot de eerste echo, ben nu al zenuwachtig! En zo bang dat het misschien weer niet goed is.. maar probeer nu maar positief te denken en flink duimen :)

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    WOWWWW GEFELICITEERD!!!!!!!:D
    Wat zal jij gelukkig zijn zeg!! En je ventje natuurlijk ook! Als ie zo snel positief was dan is dit vast en zeker een plakbeebje!!! Ik duim voor je!!

@ sas: je ukkie heeft groot gelijk met dit weer! ;)
    Zie je op tegen t strippen?

16. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Chocolaaaaaaaa,
    Geweldig! Super! Gefeliciteerd!!!! :D

17. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Gefeliciteerd choco!!!! Geniet er van!!

@ engeltje: nou ik weer niet goed wat ik moet verwachten, ik laat het allemaal maar over me heen komen.
    Zelfde als met de weeën wanneer voel je nou dat ze beginnen?
    Heb geen idee hoe het voelt.
    Hij zit nu gelukkig wel ingedaald en vast zeg maar. Heb ook meer last van me onder rug en lopen en omdraaien in bed gaat echt moeizaam( wat wil je ben 20 kilo aangekomen)
    Gister had ik weer hoofdpijn en voelde de kleine minder maar met de controle was alles goed. Als ik gister avond nog voor mij. Gevoel onrustig was moest ik aar zh voor ctg scan. Maar gister avond begon die al weer meer te bewegen. Hou het vandaag ff in de gaten anders bel ik als nog vandaag.

18. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    nou spannend hoor sas! hoop voor je dat je mannetje snel komt!!
    succes met de bevalling :)

19. Yasmijnkai

Gefeliciteerd!! Wat leuk, hihi

Sas wat spannend, al zin in bevallen? :D

20. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Choco!! Gefeliciteerd meid!! het is je gegund!!

Deel Deze Pagina