Haha erg he (bloos en grinnekt) Nou ja jou vergeten niet, maar wel om iets voor je te doen... Ben zeef eerste klas
Kel, Ik had een tijdje terug de kinderwagen gemaakt! Was een groot succes ze vond hem erg leuk Ik ben stiekem wel benieuwd hoe het met Sas is... Hopelijk heeft ze al een mooi ventje op deze wereld gezet
Meiden, sorry dat ik zo stil ben..maar ben echt knetter ziek! Heel mijn mond staat onder de blaren, overal pijn en hoofdpijn...bah!
Hahahaha Nancy, mooi dat het een succes was Ik ben ook wel benieuwd naar Sas... Diligo, beterschap!! Pff heb om 16.00 mijn afspraak bij gyn en daarna moet ik werken tot 23.00u , dus ben benieuwd... Ik ben in twijfel... Ik heb van 2 instellingen het aanbod gekregen om in september met de opleiding te beginnen... Maar ja goed wat als ik nu zwanger raak... Dan zou ik rond november bevallen, ben ik net 2 maanden bezig met school...
Choco wat super fijn, gefeliciteerd met je zwangerschap meis!! Nancy, van harte met julllie meisje! Bijzonder he om te voelen! Sas, succes met bevalling, hopelijk kunnen jullie snel jullie zoon in armen houden! Pearl, meis wat een blauwe plek van prikken! Hoop dat het aanslaat en je snel mag genieten van een mooie zwangerschap! Diligo, beterschap en hoop dat je snel weer opgeknapt bent!
@ Sum: sterkte meis! @ kel: hoe was het bij de gyn? Lieve schat ik hoop zo dat je snel zwanger bent, maar ik denk wel dat je gewoon door moet blijven gaan met alles hoor en zo ook een opleiding volgen. Ik bedoel het niet rot of om je te kwetsen ofzo, maar wat als het voorlopig nog niet lukt? Wil je tot die tijd alles gaan laten? Je moet het uiteindelijk zelf beslissen, maar ik denk dat je t gewoon moet gaan doen hoor! Knuf!
Ja dat is inderdaad exact het dilemma in mijn hoofd hihi... Uhm maandag terug en als ze dan niet goed genoeg door gegroeid zijn moet ik op hogen met medicatie
Je bent in ieder geval in goede handen! Ik heb weer nieuwe foto's in m'n album voor degenen die t leuk vinden! Heb ook nog een leuk filmpje, maar lukt me niet om op YouTube te zetten met m'n iPhone.... Iemand enig idee hoe ik t moet doen?
Kel, Oeeeeh bah.. Wanneer moet je dan resultaat zien? Engeltje, Ik zal vanavond eens de tijd nemen ernaar te kijken...foto's van knappe Q zijn altijd welkom! Hier nog steeds een beetje vaatdoekerig...ik heb ook een mond vol met blaren (aften)..iemand van jullie toevallig bekend me en tips?
Diligo, ze hebben bij drogist speciale zalf werkt goed. Heb een keer aften gehad daarna nooit meer. Ze kijken donderdag of het enig effect heeft en dan beslissen ze wat ze doen.
@ Sum: er is idd een soort gel voor die je in je mond kan smeren en daarbij je mond met zout water spoelen kan ook nog. Extra vitamine C slikken kan je een beter gevoel geven en waar ik altijd enorm van opknap als ik grieperig ben is finimal C, sterkte meis!!