25 kwebbels 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 26 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Hoooi :D

Was ik weer...

12 feb. 03:51 Ben ik bevallen van een gezonde zoon van 3360 gram en 50 cm. En luisterd naar de naam Darron Marco Valentino.
    Alles is goed gegaan, ben gewoon thuis bevallen.
    Maandag middag benik gestript en had toen al 2 cm ontsluiting.
    Rond 22:00 s avonds begonnen de weeen en om 23:00 heb ik mijn vriend maar wakker gemaakt of die de verlos wou bellen..
    Die kwam om half 12 en toen had ik al 8a9 cm ontsluiting.:$
    Denk oe das snel..
    Maar de ween waren geen pretje vooral de pers weeen niet..
    Op laatst kon ik echt niet meer.
    Hoelang ik pers weeen heb gehad heb geen flauw idee ik leefde in me eigen wereld.
    Meneer is al weer een week oud..
    Geef borstvoeding en alles gaat gelukkig goed.
    Hij heeft alleen last van krampjes zo zielig.
    Vooral s nachts..
    Nu zit ik te kijken naar cinababy of infacol iemadn ervaring mee?
    Zal zo ff wat foto's plaatsen van de kleine man

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Gefeliciteerd met Darron!!
    Jeetje wat is dat snel gegaan zeg meis! Fijn om te horen dat t goed gaat op de krampjes na! Heb zelf cinababy gebruikt voor Quinten en dronk twee koppen venkelthee op de dag, dit hielp hem wel iets gelukkig. Infacol heb ik ook goede ervaringen mee op mn werk, maar er zijn ook veel kindjes die ervan gaan kokhalzen als ze het krijgen.... Hoe is het met je eigen herstel?
    Ben benieuwd naar de foto's!

3. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Gefeliciteerd met Darron...
    Ben erg benieuwd naar de foto's...

Vandaag met vriendin naar 9 maandenbeurs geweest... Maar poeh, vond wel moeilijk, al vond ik het ook wel echt leuk...

4. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Gefeliciteerd Sas!!
    Stoere naam! je spreekt het denk ik uit op zn engels/amerikaans?
    Lekker genieten nu :D

5. Pearl Amor

Vallie, nog maar iets meer dan een week en dan ben je mevrouw ..... ;) Spannend

6. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Sas, meid van harte gefeliciteerd! erg stoere naam! fijn dat je gewoon thuis kon bevallen ondanks dat je op het eind uitgeput was. Ik ben ZEER benieuwd naar de foto's!

nu ik toch reageer; hoe gaat het met de rest van jullie, meiden?

Vallie: al zenuwachtig voor dé dag?

Kel: Hoe nu verder, meis? ben je nog bezig met spuiten of mag je dat maar een bepaalt aantal dagen doen?

Engel: De foto's van Q zijn iedere keer weer om te zwijmelen! hij is echt zo leuk! hoe gaat het verder met jou? ben je lichamelijk al een beetje hersteld?

Diligo: hoe gaat het jou nu af? heb je het naar je zin op je werk?

Pinkelien, Nancy: aan het genieten van jullie zwangerschap? zijn de buikjes al lekker aan het groeien? Hebben jullie al over namen nagedacht?

Choco: hoe gaat het met jouw zwangerschap, heb je al een echo gehad?

Yasmijn: alles goed met jullie? zie regelmatig leuke foto's van A voorbij komen op fb :) doet ze het verder goed?

7. Pearl Amor

Schaapje, ik ben sinds maandag zelfs opgehoogd in spuiten, morgen terug en dan kijken of het hierbij blijft, of dat we nog een keer ophogen...

8. Peacock87

Peacock87 Bekend lid

8 jan 2012
    622
    0
    0
    Sas, gefeliciteerd!! Wat een stoere naam zeg :D erg leuk!
    Hoe gaat het met je zelf? Knap hoor om thuis te bevallen!!
    Kel, ik ga morgen ook na de negen maandenbeurs, ben benieuwd :)
    Kan me voorstellen dat het erg dubbel voor je was!
    Schaapje, jij al 30 weken zeg! Hoe voel je je? Gaat alles goed?
    Wij zijn al met namen bezig idd.. Maar pfff we verschillen nogal in smaken Hihi dus dat wordt nog wat! ;)

9. Pearl Amor

HAha de meisjes naam staat bij ons al vast, de jongens naam word nog een lastige, als we al zwanger mogen raken...

10. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    ja, dat heb ik gelezen inderdaad. krijg je morgen dan weer een follikelmeting? ik hoop echt dat je met deze methode snel zwanger mag raken.

11. Pearl Amor

Ja krijg morgen weer een FM en dan gaan ze kijken of dit wel aanslaat... Zo niet moet ik weer een ophoging en dan kijken of die aanslaat... Maar goed, ik denk niet dat dit aangeslagen heeft...

12. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nancy: ik wordt s nachts vaak wakker vanwege zure oprispingen, maar Rennies bieden gelukkig verlichting :) verder alles prima, hij beweegt volop, heerlijk om te voelen, daar geniet ik enorm van :)
    Wij hebben inmiddels een naam, ik zou alleen nog graag een tweede naam willen, maar daarin of welke verschillen we van mening.
    ik ga morgen met m'n moeder naar de negenmaandenbeurs, wie weet kom ik je nog wel tegen ;)

13. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Kelly: waarom heb je dat gevoel, meis?

14. Pearl Amor

Geen idee, misschien omdat ik maandag juist dacht dat het wel zou werken en het toen niks deed... Ik weet niet...

15. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    ik hoop het tegendeel. kan me voorstellen dat je na maandag teleurgesteld bent :(

16. Pearl Amor

En het is denk ik ook het hele process... Moet zo weer 1 ampul vloeistof optrekken, dan 3 buisjes met medicijn poeder pakken, die vloeistof in het eerste buisje, optrekken en dan weer in het 2de buisje, weer optrekken en dan in het 3de buisje, dit ook weer optrekken en dan moet ik er een prik naald opdoen en dan de halve spuit spuiten en de rest bewaren voor de dag er na... Maar de vloeistof word nu dikker, dus prikt best wel... Nu hoef ik dit maar 1x in de 2 dagen te doen, maar hoge ze het op dan moet ik dit hele process iedere dag doen en dan moet ik de hele spuit spuiten...

Ben zo bang dat ik dat moet doen, pfff... Maar ja het is voor een goed doel...

17. Sas87

Sas87 Actief lid

27 apr 2012
    201
    0
    0
    Paraveterinair
    grootebroek
    Hier onze kleine man.

Met mij gaat lees goed,
    Kan weer lopen.
    Moet wel rustig aan doen want ze hebben een knip gezet bij me.

18. Pearl Amor

Mooi manneke...!!

19. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    dat is inderdaad een heel proces :( ik snap dat je daar niet vrolijk van wordt. Maar het zwangerraken zal toch eens moeten lukken, want je bent al eens eerder in verwachting geweest. het is klopte dat het lichaam zo onvoorspelbaar is. :( maar ik blijf duimen en hopen voor je. voor al jullie meiden overigens!

20. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    wat een aandoenlijke foto, Sas! mag je trots op zijn :)

Deel Deze Pagina