Lief van je... Nou als ik een eisprong krijg heb ik met dit medicijn wel de meeste kans... Want die tabletten zorgde voor taai baarmoederslijmvlies en vandaar mijn vmk's
Wauw sas gefeliciteerd!! Wat een prachtig mannetje hebben jullie gekregen en gelukkig helemaal gezond geniet er maar lekker van. @ pearl: wat jammer dat je eitjes nog geen groeispurt hebben gehad.. duim hard voor je dat dit snel gaat gebeuren. Want het zwanger raken is je zo gegund! @ schaapje: jeetje meid bij jou komt ook het einde al een beetje in zicht! Spannend hoor. Mijn echo is volgende week woensdag, dus het begint nu toch wel een beetje spannend te worden... heb verder behoorlijk last van misselijkheid, dit kan ik me helemaal niet herinneren van de vorige keer! En me smaak is ook al zo enorm veranderd :s maar verder voel ik me wel prima
@Kel, hoe is het gisteren gegaan, meis? @choco, dan heb je het goed te pakken! wel vervelend die misselijkheid, hopelijk verdwijnt het snel! pff gisteren met m'n moeder naar de negenmaandenbeurs geweest, we waren er rond half 3, wat een massa aan mensen! overal kinderwagen-files en de trolleys vlogen om je oren. Gelukkig werd het na een uur rustiger en prettiger om rond te kijken. We zijn goed geslaagd met koopjes, dus al met al ben ik tevreden
Leuk he die negenmaandenbeurs... Uhm mijn follikels groeien maar niet door... Moet maandag terug en dan beslissen ze of ze ophogen, dat zou gister gebeuren maar mijn gyn werd met spoed opgeroepen voor een spoedkeizersnee van een jongen en meisje tweeling, waar van het meisje weinig beweging gaf en der zuurstof minder leek... Vrouw was 34 weken zwanger... Dus kreeg tijdens mijn consult een wisseling... Is niet erg, maar nu moet ik even op deze hoeveelheid blijven...
Sas, Mooi kindje hoor, kun je trots op zijn! Met mij alles zijn gangetje..de laatste weken weer wat afgevallen. Zit nu op bijna 15 kilo sinds juli, ben erg blij. Zit nu op de helft, dus schiet al best op vind ik
@Kel: succes morgen! ben benieuwd wat ze nu van plan zijn! laat je het weten? @Diligo: gaat de goede kant op, meid! je mag trots op jezelf zijn!
Hey meiden! was even stil van mijn kant maarja trouwdrukte he !! @kel, wat raar dat je follikels maar niet doorgroeien! lijkt me zeer frustrerend!! Moet je nog een keer terug om op te hogen? aangezien je gyn ineens weg moest... Hier ben ik druk druk druk met de bruiloft! wel nu de hele week al vrij gelukkig!! en zondag lekker naar venetie!! Deze maand is het voor ons weer niet gelukt..helaaass, ook niet super ons best gedaan moet ik zeggen maarja! 25 mrt weer terug naar de gyn dus ben benieuwd...
Ik ben vandaag naar mijn gyn geweest en ik had GROEI!! Yeah... Nu moet ik woensdag terug komen en dan kijken hoe of wat... Normaal zouden ze donderdag of vrijdag zeggen, maar ze wil nu extra in de gaten houden, want als hij bijna springt moet ik pregnyl gaan spuiten en dan springt hij rond de 34 uren daarna... Moet nu dus nog even doorspuiten met deze hoeveelheid..
Wauw pearl goed nieuws zeg! Eindelijk weer goeie hoop voor jullie En vallie spannend zeg, nu is het dan echt bijna zover. Ik hoop voor je dat het een prachtige dag wordt en dat het weer een beetje meezit natuurlijk!
Dacht laat even foto showen van ons kindje, ze is al zo goed met haar hoofdje recht houden en dan echt zonder enige moeite. <3 en ze blijft je dan ook echt aanstaren xD ze vind echt alles interessant. Hier vond ze papa zooooo leuk.
Meiden wilde jullie even laten weten dat de echo van gisteren goed was!!!! Het hartje klopt krachtig en qua termijn zat ik ook helemaal goed volgende echo is op 27 maart, zou dan ongeveer 12 weken moeten zijn. Super spannend dus!
Yasmijn, super foto!! Echt een dotje Choco, fijn dat alles goed was meid!! Ik kreeg rond de 10 weken ook nog een echo... Is dat niet altijd zo? Moest toen ook komen om bloed te laten prikken voor de combinatie test. Of doen jullie deze niet?
Nee ik krijg net als vorige keer een echo bij 8 en 12 weken. Bloed heb ik gisteren al laten prikken en een combinatietest laten wij niet doen, vinden we niet nodig. Dus helaas geen derde echo rond deze periode!
@ choco: wat een goed nieuws zeg meis!!! @ kel: hoe was t bij de gyn? Al met pregnyl begonnen nu? Hoop t voor je! @ yasmijn: wat een mooi moppie om te zien zeg! En ook al zo'n sterke dame!! @ Nancy hoe voel je jezelf meis? @ vallie: wil je alvast een hele fijne en mooie dag wensen voor morgen! Geniet ervan meis!!! En wel foto's showen he!!! Hier gaat t z'n gangetje. Quinten zit eindelijk weer helemaal goed in z'n velletje, groeit en ontwikkeld zich enorm hard! Fruit en groente vind hij echt geweldig om te eten, zeker nu hij bij ons aan tafel zit in z'n tropptrapp. Met mijn bekken gaat t nog met ups en downs helaas, maar niks aan te doen. Ben nu 2 hele dagen aan t werk, maar wel nog boventallig.
Engeltje fijn dat het weer beter gaat met je kleine man... Yasmijn, wat een heerlijk poppetje... Mijn echo woensdag was niet goed... Mijn eitje is niet door gegroeid en zelfs verdwenen en na bloedprikken werd duidelijk dat ik ook geen eisprong had gehad, dus sinds gister spuit ik 150 IE, in de hoop toch nog een eisprong te krijgen, want rechts zat nu een eitje van 10mm
Hè gadver pearl dat is naar zeg! Hoop dat een hogere dosering wel succesvol is! Krijg je daar dan geen bijwerkingen van? En wanneer moet je nou weet terug dan naar de gyn?
Op een of andere manier heb ik totaal geen bijwerkingen, ja ik ben wat moe maar verder niks te merken. Moet morgen middag weer terug