Vallie, vandaag is jullie grote dag!! Heel veel plezier en geniet er enorm van!! Engeltje, ik voel me nog steeds prima Hihi mag echt niet klagen! Soms Savonds wat last van rugpijn en ben eerder moe maar als dat alles is.. neem ik dat wel voor lief hoor hahah. Kel, succes vandaag!
Jaa idd Vallie ik wens jullie een hele mooie dag vandaag. Geniet ervan!! En alvast veel plezier op jullie huwelijksreis
Vallie, Meid, hoe was/ is het? Gefeliciteerd!!! Choco, Wat fijn dat je echo goed is! Ik vind het super voor je! Kelly, Balen meid...hopen dat deze dosis het gewenste resultaat heeft! Yasmijn, Wat een scheetje is jullie meisje! En idd sterk nekje zeg! Engeltje, Hoe is het nu met jou en je gezondheid? Hier alles rustig. Ik moet volgende week vrijdag ongesteld worden, ik hoop dat ik weer een nette cyclus heb. verder heb ik donderdag niet gewogen ivm werk..dus dat volgende week weer.
Nou waar ik gister ochtend zei dat t weer een stuk beter ging met Quinten, werd t met de minuut slechter. Hij was al wel weer snachts een beetje aan t spoken, maarja dat hoort er ook wel een beetje bij toch? Nou helaas niet, gister weer veel gekrijst van de pijn, spugen, verslikken en hierdoor weer even gestopt met ademen..... Oftewel in ene keer helemaal prut! Nou heeft hij nog steeds flink last van verstopping en daar komen nu waarschijnlijk ook z'n ergste reflux klachten vanaf. Vandaag bij de ha geweest, klysma gehad ( leidde tot een grote harde poepbroek ) en over twee weken hebben we een afspraak bij het Juliana kinderziekenhuis..... En hoe t met mij gaat? Met ups en downs en op het ogenblik ben ik helemaal op...... Sorry ff heel ego
Lol probeert mijn vriend grappig te zijn met zeggen of ons kindje echt van hem is want sinds vanochtend zijn haar oogjes nog lichter blauw dan dat ze waren... -.- ik vind het wel erg mooi!
hey meiden, hier is de getrouwde vrouw dan wat was het een fantastische dag en we hebben zoo genoten!! de locatie was helemaal top en het feest was geweldig!! zo gezellig en iedereen ging los op de dansvloer! kortom ik had me geen mooiere dag kunnen wensen! morgen lekker naar venetie! ik zal een paar foto's in me album zetten dan kunnen jullie even gluren!
Ik had op je FB al een foto gezien, je was werkelijk prachtig... Vriendin van mij is ook gister getrouwd Ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd hier op zp
Thnx yasmijn! @ vallie: gefeliciteerd!!! En mooie foto's hoor! Je droom dat de fotograaf niet op kwam dagen is dus gelukkig niet uitgekomen haha Ik ga tukken, ben doodop! Truste meiden!
Hey lieve meiden, ik zit met een (klein) probleempje: Joey en ik hadden een naam voor onze spruit, eerste instantie twijfelde ik nog (want hij is met de naam gekomen) maar na die naam een aantal weken hardop te hebben genoemd ben ik er wel in gaan geloven dat het die naam moe(s)t worden.... MAAR nu twijfelt hij... (ik kan er helaas niet teveel over uitwijden, omdat er bekenden van ons op het forum zitten) Nu is mijn vraag aan jullie, wat te doen? hebben jullie misschien nog naamsuggesties? HELP!!
Schaapje, hier ongeveer hetzelfde probleem.. Alleen hebben wij nog wel even wat meer tijd! Een jongens naam hadden wij al.. Dan zou hij namelijk Joey gaan heten Hihi wat toevallig Voor de rest hadden wij: Sidney - Collin - Ryan - Dean - Bentley Wij houden een beetje van het Engels hahah.. Moet je maar net leuk vinden. Maar nu we een meisje krijgen.. Weten we het nog niet haha hoe stom is dat
@ Schaapje, in welke stijl vind je het mooi?! @ Nancy, haha dat is volgens mij vrij zeldzaam een meisjes naam nog niet weten @ hier: Nou ik zit op CD 35 en heb eindelijk een follikel van 13 mm links, maar ook rechts... Nu hopen dat er een doorgroeit... Maar dan is mijn gevoel wel goed geweest en voel ik volgens de gyn dus mijn eitje groeien!! Heb al 2 dagen krampjes en dergelijke... Mijn afscheiding begint nu ook anders en meer te worden en mijn zin in "klussen" begint weer toe te nemen... Komt helemaal goed. Misschien als ze mooi door groeien mag ik maandag mijn pregnyl spuit zetten!
Wij hebben juist alleen een aantal leuke meisjesnamen in ons hoofd, maar qua jongensnamen weten wij nog niets! Kun je niet een leuk namenboek kopen schaapje? Daar kun je denk ik wel aardig wat ideeën in op doen En goed nieuws pearl, mijn duimen draai voor jullie!
@ schaapje: wij hebben allebei een top 5 gemaakt apart en bij ons allebei stond Quinten er tussen, zo zijn wij aan de naam gekomen. Weet niet of je van amerikaanse namen houdt, of juist oerhollands of een andere taal? Misschien moeten jullie daar eerst over nadenken. Kijken wat er ook bij de achternaam past en dat er niet veel rare dingen van gemaakt kunnen worden met afkortingen ofzo Wat ik nog leuke namen vindt en die zijn erg uiteen lopend zijn: Jesse, Koen, Milan, Luca en Jayden
Namen, Tja zo persoonlijk...wij hebben nog geen idee maar lijkt bij ons dan ook nog ver weg. Ik ben nu 1 dag over tijd, maar dat zegt niets als je naar mijn cyclussen kijkt Ik denk dat ik dit weekend of net erna wel ongesteld ga worden 20 mei gaan ze kijken of ik groei heb van eitjes...hoop dus wel dat mijn ongesteldheid deze maand normaal gaat doen Ik was de afgelopen weken 3 ons aangekomen...niet veel verandert dus Ik ga weer ietsje beter oppassen...want merk dat ik af en toe wat makkelijker wordt. Kel, Duim voor jullie meid!