hey meiden, @ kell, jeeej er is groei!! hoop dat je maandag dan eindelijk pregnyl mag spuiten en het een goed resultaat heeft!! klusze @Dili, spannend een dag overtijd....wieweet..... hier weer terug uit venetie! was super leuk en romantisch! alleen gelijk de dag na terugkomst ziek 39gr koorts en ontstoken amandelen! dus ik naar de huisarts, kreeg antibiotica alleen die hou ik niet binnen! na een half uur gooi ik alles eruit dus daar ben ik maar mee gestopt! Nu is de koorts gelukkig weg maar krijg nog niks door me keel :x dat kan ik gelukkig wel hebben maar toch zit ik hier wel ff met een positieve ovulatietest in me handen grrrrrr lekker weer in dit weekend!!
Ha lieve meiden, Schaapje, hihi heel herkenbaar probleem hoor! We hadden een naam, Jelle, maar we willen graag vernoemen en ik dacht Jelle gewoon bij de doop/voornamen er bij te zetten, maar Collin vondt dat niks, dus op zoek naar een andere naam. Ml naam bedacht, ik na weekje helemaal er over uit dat die naam t moest worden, gaat ie ook twijfelen.. Maar met 9maandenbeurs truitje laten drukken met naam er op, dus hij kan nietmeer terug Succes met kiezen!! Pearl, spannend meis, hoop dat je eitjes goed blijven groeien en je maandag echt kunt beginnen met pregnyl, je symptomen klinken iig goed!! Diligo, ooooh meid ben heel benieuwd!! Hoop dat je mooie test in handen hebt binnenkort en je niet ongesteld gaat worden!! *Duimduim* Vallie, beterschap meis!! Balen zo na je huwelijksreis!!
Vallie, Balen joh, ziek! Fijn dat Venetie gaaf was...wij willen dit jaar ook graag naar Italie.. Ik heb geen hoop op een goede test hoor dames...we hebben weinig geklust deze maand en ik heb niet zo een super stabiele cyclus
Vallie, al beter? Diligo, gaan jullie er weer helemaal voor? Want dacht dat je rustig aandeed ivm nieuwe baan enzo zal voor je duimen dat ook met te weinig klussen toch positief is, je weet maar nooit he? Nou dames, 27 mei gaan we geregistreerde partnerschap doen, wij gaan hopelijk volgende zomer trouwen dus even sparen maar omdat ik ook de achternaam als mijn dochtertje wil hebben gaan we dat eerst doen. Even heel snel en gratis en dan volgende zomer met jurk etc hoeveel kost min een bruiloft enzo?
Yasmijn, nee meid..we gaan er nog niet voor Maar ja...voorzichtig doen doen we ook niet echt Laten we zeggen dat we niet meer perse om de dag klussen, maar nog wel gewoon onveilige seks hebben Bruiloft kosten verschillen enorm, op internet vind je wel wat voorbeelden.
Yasmijn, je kunt op internet inderdaad heel veel vinden. Het ligt er maar net aan wat je wilt. Je kan het zo duur en zo goedkoop als je zelf wil Oh meiden ik ben zo blij... Rechts is mijn follikel uitgegroeid tot een grote van 15mm, maar links is hij uitgegroeid tot een grote van 19mm... Vanavond ipv de menopur spuiten, de pregnyl zetten en dan morgen en overmorgen voor duracell konijntje spelen... Ik vind het zo spannend ben echt zwaar hyper!!
He meiden, @ Kelly, Jeeeeej eindelijk de pregnyl!! hoop echt zo dat het gaat werken!! veel klusplezier @Yasmijn, ja moeilijk te zeggen, wij vonden al die bedragen toch tegenvallen vooraf, maaaaar toen wij de rekening kregen van de trouwlocatie viel onze mond open van verbazing! Zoveel minder dan we hadden verwacht!! en vergeet niet al je envelopjes die je krijgt...wij konden daar bijna het feest van betalen maar t ligt er echt aan wat je wilt! hier weer aardig opgeknapt alleen nog beetje hoofdpijn en moe, maar morgen toch weer aan de slag! (we hebben nu een nieuwe regel dat als je je 3x ziekmeldt in het jaar je dan geen bonus krijgt in dec) dusja dan gaan we gewoon aan de slag! Ook maar doorgeklust want ik baalde als een stekker dus fingers crossed! Hopelijk heeft kelly gelijk met dr pendel!
Jeej pearl wat een geweldig nieuws!! Wordt dat lange wachten toch mooi beloond. Veel klusplezier meid
Kel , veel plezier!! Zag dat je de lamp ook had gedeeld van babydeals, leuk zijn die heh? Choco, hoe gaat het met jou? Ookal weer 9 weken zeg wat gaat het snel hè! Hoe voel je je? Vallie, wanneer kun je testen ? Spannend!! Jasmijn, wij zijn niet getrouwd maar mijn vriend heeft het de laatste tijd wel allemaal over.. Voor mij hoeft het niet perse maar als ik dan die foto's van Vallie bijvoorbeeld zie... toch wel leuk hihi Sum, ga je wek testen of wacht je gewoon op een ongi? ( die je liever niet wilt zien natuurlijk Hihi )
Nancy, oh ja ik ben weg van die lamp, als ik hem niet win ga ik hem zeker bestellen, zo super!!! Mijn baby kamer word iets lichter groen...
@ nancy: ik voel me inmiddels gelukkig een stuk beter. De misselijk is er nog maar af en toe en ik had gisteren ineens weer wat energie! Merk gewoon dat het fulltime werken me nu best zwaar valt, zeker als het druk is. En ik vergeet zoooooo véél, moet alles opschrijven haha! En jij bent inmiddels al over de helft, gaat echt hard! Voel jij je ook nog goed? en heb je al een buikje gekregen?
Engeltje, SUPER!! Haha ik heb vanmorgen ff getest ivm pregnyl en het zit in mijn lijf Wel raar te zien als je weet (nog) niet zwanger te zijn... Vandaag ons laatste klus momentje gehad en nu op het "strafbankje"
Mooie luiertaart zeg engeltje. Super schattig! @ kelly: flink duimen dat je over 2 weken weer zo'n mooie test in handen hebt, maar dan niet meer van de pregnyl wel apart om te zien zo!
Hey meiden! @engeltje, wat een gave luiertaart! heel leuk! @Kelly, wat gek om zo'n test in je handen te hebben ! hopelijk snel een echte! @Nancy, mijn NOD is als het goed is de 23ste. maarja ook ziek geweest dat weekend. (wel geklust) maarja koorts zal misschien ook niet echt bevordelijk zijn voor een eitje? Nu wel sinds vanavond beetje krampjes en steken links dus wieweet.... Hoe voel jij je?
Yasmijn, leuk dat de lamp goed bevalt men schoonzusje heeft hem besteld Hihi dus ik ben benieuwd! Vallie, spannend hoor! Je weet maar nooit hè! Engeltje, stoer!! Ben benieuwd hoe degene zal reageren die hem krijgt Choco, fijn dat de misselijkheid al wat over is! hier wordt ook geleden aan zwangerschapsdemensie hahah echt erg ik vergeet ook vanalles heel snel! Ja de tijd vliegt... Ik voel me nog steeds erg goed alleen hele dagen werken begint me nu een beetje te nekke.. Rond een uur of vier begin ik men voetjes en rug te voelen maar ik mag echt niet klagen Kel, je liet me ff schrikken zag en foto van een posi test Hihi.. Hopelijk heb je over twee weken ook zon mooie test meid! Onze babykamer is trouwens ook groen lime groen, zon lekkere knal kleur. Vanmiddag was er een mevrouw bij ons in de zaak en die vertelde dat ze oma werd terwijl de dokters hadden gezegd dat haar dochter nooit kinderen zou kunnen krijgen ivm baarmoederhals kanker en geen eisprong.. Wow vond het een bijzonder verhaal hoor.. Ze straalde ook helemaal zo trots was ze
@ Vallie, ik duim voor je dat je gewoon zwanger mag zijn... @ Nancy, haha ja wij hebben die kleur al echt meer dan een jaar staan, maar nog niet geschilderd, zijn er nu mee bezig Maar onze kleur is heel licht groen en dan de rest is de kleur groen van die kikker, zoals bijv de verschoonkussen hoezen en mandjes... Ik hoop inderdaad snel op een echte... Ik denk dat ik nog een ronde moet gaan spuiten, maar hoop het natuurlijk niet...
Leuk Kel!! Ik hou wel van dat groene En hoop houden hoor meid, kijk maar eens na al je pendels voor maart.. Mijn duimen draaien voor jullie!!