Jaaa super spannend!! ik probeer mezelf niet teveel wijs te maken..maar dat is wel moeilijk.. t was ook echt maar n mini druppel, niks bij het afvegen. dat hoort wel meer te zijn toch bij een innestelingsbloeding? Pfff nog ff afwachten tot het weekend
Innestelingsbloeding Het kan wel eens gebeuren dat er tijdens de innesteling een klein bloedvaatje geraakt wordt. Daardoor kun je wat bloed verliezen en dit wordt de innestelingsbloeding genoemd. Zon bloeding komt in ongeveer 20% van de zwangerschappen voor. Het gebeurt dus vaker niet dan wel. Een innestelingsbloeding is één van de eerste zwangerschapsverschijnselen. Hoeveel innestelingsbloed Het is lastig te vertellen hoeveel bloedverlies een innestelingsbloeding geeft. Je kunt het in ieder geval niet vergelijken met een menstruatie, want het duurt niet zo lang en je verliest veel minder bloed. Het varieert van een paar druppels tot een enkele inlegkruisjes vol. Maar meer dan dat zal het niet zijn. De kleur van het bloed kan ook heel verschillend zijn. Sommige vrouwen verliezen wat helderrood bloed of oud, bruin bloed. En anderen verliezen enkel wat roze of paarsachtig slijm. Als er al een innestelingsbloeding optreedt, is de duur en de kleur dus bij iedereen verschillend.
Thanks kel, we zullen het zien..niet teveel aan denken deze week! hoop wel heel erg dat je pendel uitkomt
Haha Vallie jij kan over 6 en ik over 12 dagen testen Spannend... Ik duim voor ons beide... Nancy thanks... Ik heb spierpijn gevoel in mijn buik met uitstraling naar mijn benen
jaa ik duim ook voor jou kel! zou toch fantastisch zijn! ik word wel steeds zenuwachtiger,...heb ook weer zere borsten maar dat heb ik elke keer dus daarom probeer ik me enthousiasme een beetje te temmen.. Wij moeten volgende wk maandag weer naar de Gyn, zou wel grappig zijn als we nou net dit weekend positief testen! Ik durfde vandaag geen testen te halen (heb niks meer in huis) was bang dat dat juist averechts zou werken!
Haha ik heb voor nog geen 17 euro 16 testen besteld, komen morgen binnen Hoop dat ik er af kan blijven... Zitten namelijk 3 uiterst gevoelige testen bij die je 6 dagen voor NOD zou kunnen gebruiken... Ben bang dat ik dan in de verleiding kom, maar denk dat ik Koen ze laat verstoppen
Hey meiden hoe gaat het hier? @ Kelly, heeft koen je testen goed verstopt? Heb je er een goed gevoel over? ik heb deze mnd echt geen flauw idee.... sommige momenten op de dag denk ik ineens nee ik word deze maand ongesteld! en andere momenten denk ik weer ja het zou best eens zo kunnen zijn.. zwaar vermoeiend! Ik ga iedergeval niet testen voor NOD want dat heb ik al veels te vaak gedaan! van t weekend krijgen we ook onze trouwvideo zo'n zin in om deze te bekijken!!
Nog maar drie daagjes Vallie... Hier alles rustig aan.. Niks nieuws te melden eigenlijk hahah lekker saai
Als ik zo chaggo en emo blijf wel hihi... Word gek er van... Verder probeer ik niet te letten op eventuele symptomen... Voor jou ook spannend... En leuk om terug te kijken..
Ah Val wacht anders nog 2 dagen en test dan, iemand die ik kennis zwanger terwijl ze in het begin ongesteld was dacht ze. Kel, ja erg goed ze is echt een pittige dame geworden. Weet precies hoe ze dingen kan krijgen van mama. Meiden ik duim zo hard voor jullie en vind het zo spannend net alsof ik ook moet testen hihi.
Val, ik had ook bruin in het begin.. Dus geef de moed nog niet op zolang het niet rood is! Good luck!!
Same here paar dagen voor tot na NOD bruin/roze verlies, ik had de hoop ook al opgegeven... dus we duimen nog even door voor je vallie! Wanneer kun jij testen kel? Echt super spannend meiden!!
Hier wordt ook geduimd voor jullie hoor meiden! Ff update in het kort: Quinten reageerde niet goed op de motilium, dus daar zijn we na twee dagen per direct mee gestopt. Hij werd suf, koorts, rode opgezwollen handjes en was in rust aan het hijgen. Aangezien het idd slecht in het nieuws was(wat iemand hier al zei), vertrouwden we het dus ook echt niet. De ka was pas gister weer aanwezig dus tot die tijd gebruikten we alleen de zantac nog maar. De klachten zijn enorm toegenomen, hij dronk nog net aan 100 cc (had zoveel mogelijk maar alles afgekolfd om het in de gaten te houden)als we geluk hadden en verder was het vooral snachts krijsen van de pijn en natuurlijk dan wel honger. Zelfs Nick zat van de week in tranen, want het gaat door merg en been. Gister met de ka gesproken, nu forlax proberen. Gaat t in het weekend steeds slechter dan moeten we direct komen en anders hebben we maandag weer een belafspraak. Gaat het dan nog niet goed genoeg, dan wordt hij waarschijnlijk opgenomen. Heftig dus! Ik heb enorm veel last van m'n bekken nog en heel veel spanning in mijn lichaam. Ben hiervoor ook doorverwezennaar een maatschappelijk werkster en daar is eruit gekomen dat ik waarschijnlijk een ptss heb opgelopen door de bevalling en alles wat er gebeurd is. Hiervoor ben ik nu doorverwezen naar de psycholoog. Sorry dus dat ik niet veel van me laat horen, maar ik wil niet hier iedere keer lopen klagen, jullie hebben zelf al genoeg dingen aan jullie hoofd! Nog ff leuke dingen dan Als ik terugkom van mijn werk begint Quinten echt te schateren en trekt ie me aan mijn haren of oren naar zich toe om me vervolgens helemaal plat te zoenen!!! Zo lief!!!! Ohhh en zijn tandje poetsen vindt hij toch zooo geweldig!!