Hallo Kathy ! Dank je wel voor je antwoord ! We waren vandaag ook bij de VK en zij heeft nog even het ijzer geprikt maar dat was prima in orde. Ook de bloeddruk was goed (120 / 75) Het was weer iets gedaald. Ik moet wel even de urine naar de dokter brengen omdat ik vaak moet plassen en soms lijkt het alsof ik heel erg moet maar dan komt maar een beetje. Even afwachten. Groetjes, Nikki F
Het idee hebben dat je veel moet plassen is ook wel normaal, want de baby begint nu op je blaas te drukken. Zolang je geen branderig gevoel of pijn hebt bij het plassen hoef je je niet druk te maken hoor.
Hoi Kathy, Ik heb geen branderig gevoel bij het plassen. Alleen soms het geveol alsof ik heel erg moet plassen en dan komen maar een paar drupjes. Ik breng de urine morgen maar even, dan weet ik het zeker. Groetjes en bedankt voor je antwoord ! Nikki F
dat had ik ook nikki. Ik had blaasontsteking. Ik liep er eigenlijk al ver voordat ik zwanger was mee. Het is een ramp. Ik kan nergens heen..ik moet altijd plassen. Ik word er echt gek van. Alhoewel het niet meer zo is zoals toen ik blaasontstekening had is het nu door de zwangerschap.. Wil er echt van af!! Mijn man wordt moedeloos van mijn gezeik (letterlijk en figuurlijk )
Hallo ! Ik heb het laten onderzoeken en het was gelukkig geen blaasontsteking. Schijnbaar heeft die kleine op mijn blaas gelegen waardoor ik vaak moest plassen, maar wel steeds maar beetjes. Ik mocht het zo vaak als ik wilde laten controleren, maar het is nu gelukkig al een stuk beter. Ik heb nog een nieuwe foto geplaatst, al 26 weken ! Groetjes, Nikki F