Ik voel me niet zwanger!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by BabyAngel, May 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hallo dame's

Zoals het topic al aan geeft voel ik me niet echt zwanger!
    Ik heb af en toe last van tintelende borsten en wat ongi krampjes maar That's it!!
    Voel me er behoorlijk onzeker door vooral door mijn mk doe ik in maart heb gehad.
    Ik "vergeet" soms ook dat ik zwanger ben,maar denk dat dat uit zelfbescherming is.
    29-5 krijg ik de eerste vroege echo en ben dan 7wk zwanger,ben zo bang dat er weer niks te zien is!
    Ik veheug me nu al op die dag maar ben tegelijk ook bang.

Herkent iemand dit?
    Hoe kan ik echt gaan genieten??

Liefs Melanie

2. moielle

moielle Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    1,377
    473
    83
    Female
    Flevoland
    Haj!
    Ik had nergens last van, merkte niets van de zwangerschap...
    Tot week 8/9... Poeh, laat ik het zo zeggen, ik weet nu duidelijk dat ik zwanger ben. Daar kom ik niet omheen haha.
    Dus geniet van deze probleemloze periode! Geniet!
    Wat nog niet is, kan nog komen...
    En succes met de echo! Hopen dat alles goed is! Leuk!
    xxx

3. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    nou meid.. ik voel me nog steeds niet zwanger... die hartje-luisteren-momenten zijn voor mij dus extra mooi
    net als de echo's... en nu voel ik heel af en toe een schopje wat heel fijn is.

maar echt, ik heb me ook vanaf dag 1 niet zwanger gevoeld.. ik denk dat er niks aan te doen is..
    ben wel ook heel veel onzeker hierdoor, bang dat het niet goed zit. maar de kleine groeit gewoon hartstikke goed door.

dat wachten is zo vreselijk, maar zo lang je geen bloedingen hebt ofzo, zou ik er maar mooi vanuit gaan dat
    het gewoon goed zit :)

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    ik moet zeggen dat ik hier de 12 weken makkelijk doorheen gewaggeld ben... geen kwaaltjes enz enz nu op een lage bloeddruk na nog weinig last ergens van .. en zie banner

5. mau

mau Actief lid

Nov 2, 2008
    397
    0
    0
    Hoi melanie

Ik heb voor een aantal weken hetzelfde topic geopend en voelde me toen het zelfde als jij, zeer onzeker, wat als..... En oja ik ben zwanger!

Kan je u vertellen dat ik uitkeek naar de 12 weken echo, als die maar goed is! En die was gelukkig goed, maar ja nu 17 weken zwanger, het is dat me buik een flink bolletje aan het worden is anders had ik nu nog steeds niet het gevoel van de " roze wolk", kijk nu heel erg uit naar de echo van volgende week en de 20 weken echo in het ziekenhuis als het maar goed is spookt het door mijn hoofd, af en toe best onzeker omdat ik de " feeling" niet heb dat het foute boel is, had ik namelijk bij mijn MA ook! Maar zet mezelf er toe positief te denken.
    Heb zelf ook een dopler dus regelmatig even hartje luisteren om mezelf met beide benen op de grond te zetten, " alles is goed het hartje klopt!"

Moet ook zeggen dat dit ons 2de kindje is en mijn dochter alle aandacht krijgt en opslokt om uberhaupt er maar bij stil te staan of om met mijn zwangerschap bezig te zijn!

Hopelijk is het met de echo allemaal in orde en kun je gaan genieten als je de 12 wk gepasseerd bent!

Ik zeg blijf zo positief mogelijk!

6. Syrse

Syrse Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar hoor. In het begin vergat ik het ook steeds, symptomen kwamen pas kijken rond de 8 weken. En als ik vroeger dan eens wat buikpijn had, dacht ik automatisch 'ah de maandstonden zullen eraan... nee wacht dat mag niet!' Leuk was anders :)
    Voor mij werd het ook pas een beetje echt met 8 weken, toen we dat kloppend hartje zagen. Wachten is zooo vervelend, maar het hoort er helaas erbij.

Niet te veel pannikeren, iedere vrouw is anders, geen kwaaltjes staat heus niet gelijk aan een slechte zwangerschap :)

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier begon het pas vanaf 6 a 7 weken door de misselijkheid, meer ook niet.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Jullie verhalen doen me GOED!!
    Tja helaas is er nu op een echo niet veel te zien,anders was ik allang daar geweest Hahaha.

Nu ben ik onzeker en als ik inderdaad iedere morgen over de wc zou hangen zou ik ook weer zeuren!
    Dus Jah,we proberen maar gewoon te genieten!!

Bedankt voor jullie geruststellende berichtjes.

9. Zonnebloem81

Apr 17, 2012
    62
    0
    0
    Ik zou heel graag GEEN kwaaltjes willen hoor...Voel me alles behalve goed...Zo misselijk en zooo moe dat ik geen puf heb om ook maar iets te doen...
    Ik ben mezelf niet meer...Kan nog amper lachen en alles kost me energie...

Snap je gevoel wel hoor maar zo met je ruilen. Jij mijn kwaaltjes en ik geen kwaaltjes ;) PRIMA~! Haha:p

10. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

Apr 6, 2011
    256
    0
    0
    Roep maar niet te hard dat je geen kwaaltjes hebt ;)
    Dit deed ik ook en een paar dagen later smaakte het eten ineens een beetje anders..dat ging van kwaad tot erger en nu heb ik dagen dat ik constant misselijk ben en 's morgens ook moet overgeven.
    Ik hoop voor je dat het zo blijft! maar ik kan me ook voorstellen dat je wel iets wilt voelen, toch een soort bevestiging dat je 'goed' zwanger bent. Maar probeer vast te houden aan het feit dat kwaaltjes niks hoeven te zeggen over het verloop van een zwangerschap! Geniet er maar van :)

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Xxnienkexx ik zie dat je vandaag je echo hebt.
    Hoe was het,kon je al wat zien?
    Ik krijg mijn echo ook met 7wk.

12. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

Jan 28, 2012
    450
    0
    0
    In de eerste 6 weken hier ook geen kwaaltjes. Daarna kwam de vermoeidheid en die is helaas nog steeds niet weg.
    Gelukkig zegt het hebben van kwaaltjes niets over je zwangerschap, maar ik snap je onzekerheid. Ik denk de meeste zwangere vrouwen daar last van hebben.
    Hopelijk zijn deze weken snel om voor je en is het tijd voor de echo.
    Een fijne zwangerschap gewenst!

13. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hihihihihi bij de eerste voelde ik me 9 maanden niet zwanger alleen mijn buik was dik en bewoog hahahaha.
    Wees maar blij dat je niet krom ligt van de kwalen want dei lijken me ook geen pretje

Share This Page