Januari 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luun, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Heb ik dan echt de eer om als eerste een topic te openen voor 2013?! Woohoo!!
    Deze zwangerschap is voor ons echt een verrassing, maar we zijn er superblij mee! We moeten nog wel erg wennen aan het idee hoor; vier kleintjes is toch wel een puzzel: hoe gaan we alles doen?

Ik hoop dat er meer meiden zijn die mee willen kletsen en foto's willen plaatsen. Nu is er hier nog even niks te zien, haha. Beetje vroeg he ;) Dusse: ik ben heel nieuwsgierig naar jullie verhalen en ik hoop dat ik misschien wat advies kan geven aan 'nieuwe mama's' along the way. Wie doet er mee??

2. chila

chila Niet meer actief

Ik wil wel mee kletsen! Donderdag weet ik of ik hier goed zit. Uitgaande van mijn laatste cyclus ben ik uitgerekend op 4 januari.

Dit is ons eerste kindje, zwanger geworden in de eerste ronde clomid. Want via de normale weg lukte het niet. Superblij zijn we!

Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger maar ik heb echt al een buikje(darmen) en pas me gewonen broeken al niet meer.

Groetjes Chila

3. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    ik mag me ook hier melden! zelf denk ik 6 januari uitgerekend te zijn. maar 31 mei heb ik echo en weet ik het zeker.

spannend!!!

4. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey meiden, ik kom ook gezelig meekletsen!!! Ik heb gisterochtend een licht positieve test gehad en vanmorgen een iets donkerdere positieve test! Als alles goed gaat dan verwachten wij rond 12 januari een broertje of zusje voor onze kleine jongen!

Mij naam is Hanneke, ik woon in het mooie Brabantse land en ik ben getrouwd met de liefste man van de wereld! Samen hebben wij op 13 oktober 2010 een zoontje gekregen waar we zielsgelukkig mee zijn. Voordat ik zwanger was van hem hebben we 18 rondes proberen te mikken. Oh, we hebben toen wat afgeklust maar uiteindelijk heeft het zijn vruchten afgeworpen! In Januari dit jaar besloten we te gaan proberen zwanger te raken van een 2e kindje. Omdat het bij de 1e niet zo heel snel lukte hebben we ons voorbereid op een misschien wel weer een lang proces voordat we weer zwanger zouden raken maar tot mijn grote verbazing testte ik gister heel licht positief en vanmorgen dus iets donkerder en mag ik vol trots zeggen dat ik al zwanger ben! Vanavond heb ik mijn man verrast met het grote nieuws en nu zit ik lekker achter de laptop op de bank te zp-en. Heerlijk, al die ervaringen van jullie allemaal. Ik hoop op een gezellige kletstijd met jullie in afwachting van onze baby's!

Liefs, Hanneke

5. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey mieden, dit topic bestaat toch wel al, januari met een kleine letter. Ik ga daarheen, volgen jullie mij? Groetjes...

6. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Hoi Chila & Keina! We zijn echt heel dicht bij elkaar dag: ik ben ook ergens 4 of 5 januari uitgerekend. Denk ik althans. Ik moet de echo nog plannen, eens kijken of ik vandaag of morgen kan bellen. Zo leuk om dat allemaal weer te doen! Ik maak me wel een beetje zorgen hoor; deze zwangerschap is echt een kadootje, dus ik wist niet dat ik zwanger was. Ik heb dan ook gewoon alcohol gedronken en geen vitaminen en dat soort dingen.

7. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Echt waar??:( Kan aan mij liggen, maar ik kan 'm niet vinden! Help?

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Kan iemand hier even doorlinken naar dat andere januari-topic... Ik kan 'm ook niet vinden :). Tenzij dat bevallingstopic wordt bedoelt ?

9. chila

chila Niet meer actief

Ik kan dat topic ook niet vinden. Luun, ik las dat je onverwacht zwanger bent geraakt, ik denk dat het nog niet zoveel kwaad kan hoor als je nu maar gewoon met gezond leven begint!

Vanavond komt hier moeders voor moeders. En morgen onze eerste echo! Hoop zo dat alles goed is.

10. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    Hallo dames,

Ik ben 24 jaar, docent en woon in Groningen, vorig jaar zomer getrouwd en sinds dien aan het proberen voor ons eerste kindje. Vaak overtijd geweest, maar negatieve testen. Vanochtend, na 1,5 week overtijd toch een test gedaan, en dit was een zeer duidelijke positief!!!

We zijn zoooo blij!!! Meteen vk gebeld voor intake, volgende week. moeten nog wel 5 weken wachten op 1e echo, lijkt zo ver weg...

Ik kom gezellig mee kletsen, ben rond 7 januari uitgerekend.

SPANNEND!

11. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Ik kan het andere topic van januari ook niet vinden...

Ik heb 24 mei een inwendige echo om echt te zien hoe ver we zijn.
    Al weet ik vrij zeker dat ik op 8 april mijn eisprong heb gehad en dat dat mijn bevruchtte eitje is.:D
    Lijkt me sterk als er dan een ander verhaal uit komt.
    de tweede week van januari mag het komen :p

Morgen een doktersafspraak, omdat ik zo onwijs last heb van mijn darmen (buikpijn) vooral 'snachts is dit niet grappig.
    Ik voel me nu al een meloen hahaha

12. Kiwitje

Kiwitje Lid

30 apr 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Eerst en vooral iedereen een dikke proficiat met jullie zwangerschap, ik wens jullie een gezonde zwangerschap toe.

Na 2 ronde's ben ik zwanger geworden. Gisteren heb ik bloed laten trekken en HCG was 340 dus een prille zwangerschap, vandaag 4 weken zwanger.

Als ik een ruwe schatting maak verwachten we onze baby op 13 januari! Binnen 4 weken heb ik mijn eerste afspraak bij de gyneacoloog en dan weet ik voor wanneer ik ben uitgerekend, best spannend allemaal...

13. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Aha, dank je wel Daantje22, er staat idd een topic onder 'bevallingslijst forum'. Ok, dan is het beter dat ik daar naartoe verhuis.

14. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
  15. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    @ Kiwitje: over 4 weken al een echo, dat is erg snel, wat leuk! Zelf heb ik volgende week intake vk en over 6 weken 1e echo.

Weten jullie waar je een leuke banner kunt maken, ik wil er graag een waarin staat hoe groot de baby nu is (bv, zo groot als een bosbes). Ik heb deze wel eens gezien, maar weet niet welke site.

Ik voel nog geen veranderingen in mijn lichaam, gelukkig ook nog helemaal niet misselijk! Ik heb maatje 34, dus kan niet wachten tot ik dikker wordt! :D

16. Kiwitje

Kiwitje Lid

30 apr 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel ook helemaal niets van symptomen!

Is het misschien te vroeg om iets te voelen want ik vind het wel raar...
    Ben helemaal niet misselijk ofzo... Soms vraag ik mij wel af of ik nog wel zwanger ben :(

17. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Ik heb m van Zwangerschapspagina.nl

18. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey dames ff een vraagje

hebben jullie ook al een darmen buikje ?

ik weet zelf een woensdag of ik me hier aan mag sluiten

maar was benieuwd hoe het bij jullie is

19. Kiwitje

Kiwitje Lid

30 apr 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Darmen buikje :(

Wat is dat?