Ik lees zoveel tips, maar wie heeft nou echt dé tip die ook daadwerkelijk helpt tegen zware maagzuur wat er zeg maar echt constant uit lijkt te komen maar net binnen blijft? Heb hier vanaf nu weer last van en dat duurt nog wel even tot ik naar bed ga.. Probeer zo'n beetje van alles uit de laatste tijd zodat het een beetje te doen is .. Dus wat werkt wel bij jou ? ( stoppen met roken heb ik al gedaan, en kleine porties over de dag doe ik ook al )
Ja ik heb wel HET middeltje. MAAR lekker is het niet. Het is namelijk een eetlepel droge havermout in je mond doen en lang en fijn kauwen. Bij hele erge klachten kun je dit gedurende de dag blijven doen. En Vies dat het is Maar ja, het werkt echt voor op de lange duur.
Een kommetje smacks met melk voor het slapen gaan en ik kan weer slapen zonder rennie Al is dit na de 50ste keer wakker worden wel uitgewerkt.. Maar goed, dit werkt het beste voor mij. Succes ermee!
Ik heb als tip van de gyn gekregen om een glas koude volle melk te drinken. En wonder boven wonder... het helpt. Nu ben ik er alleen aan verslaafd. Liters volle melk gaat er hier per week op.
Volle melk kan ik ook wel eens uitproberen ja ik ben hier aan de vanilla vla, magere melk ( mijn vriend lust geen volle namelijk - ik lus beide ) en magere yoghurt heb ik geprobeerd.. Probeer vooral producten uit huis uit voel ik me toch wat prettiger bij om iets anders te nemen maar als het verder niet helpt zal ik nie antagel wel proberen hoor de veel goeds over
Mee eens! Ik heb een flesje Gaviscon en neem daar dan 1 dopje van. Als je de gaviscon in de koelkast zet is hij lekker koud en minder smerig!
ik zweer bij rennies kan er niet zonder heb soms van die fonteinen in mn keel jaks en met rennies is het altijd meteen over