ik lees wel eens verhalen dat sommige vrouwen gek worden geschopt door t kleintje in de buik, bij mij is het het omgekeerde, ik moet echt over mn buik wrijven dan pas voel ik iets...is dit wel normaal? vorige week nog echo gehad, alles was goed, placenta ligt achter, dus daar ligt het niet aan....zou ik nou zo'n rustige baby hebben dan? ohhh ik heb ook altijd wat om me zorgen te maken meer mensen die dit hebben gehad?
hey meis je ben pas 25 weken die kleine is gewoon lekker rustig nog.ik ben 31 weken en ik heb juist een drukke buike beebs nou ik kan je zeggen dat dat ook niet leuk is het doet gewoon pijn
Dat is wel normaal hoor, de ene beeb is de andere niet De mijne heeft mijn ribben gekneusd 2 weken geleden, doet nog steeds zeer met ademen. Maar nu is ze al een paar dagen vrij rustig, heeeerlijk
Ik word hier ook wel eens onzeker door. Pas als ik 't kleintje voel dan ben ik weer gerustgesteld. als ik op mijn rug lig, dan voel ik beweging en soms als ik sta. Geen zorgen hierom maken, het kan zijn dat je baby slaapt.
Mijn baby voel ik ook maar weinig, en als ik hem voel dan maar zachtjes. Sinds deze week reageert de baby wel een beetje als ik mijn hand op de buik leg. Mijn placenta ligt wel aan de voorkant, dat heeft er wel wat mee te maken. Maar ik begrijp je onzekerheid zeker, dit maakt me ook regelmatig onzeker. Maar als ik het weer voel, ben ik wel weer even gerust. Ben altijd blij als ik bij de verloskundige het hartje hoor kloppen.
dank voor jullie reacties! ik weet dat ik me niet teveel zorgen moet maken, maar het lijkt wel of elk termijn er íets' is waardoor ik onzeker ben, en weinig of minder kan genieten, de 1e echo klopt het hartje wel, 2e echo is het wel genoeg gegroeid, 20 weken echo, zal alles goed zijn? ik denk dat dit ook wel te maken heeft met de eerdere MA begin dit jaar, daar ging ik geheel onbezorgd in, en BOEM bij de 1e echo, viel alles in duigen...