Hey meiden, De titel zegt het al, sinds een paar dagen zijn mn borsten echt een flink stuk gekrompen, ongeveer een halve bh-maat ofzo . Afgezien van het feit dat ik juist een beetje gewend was aan mn meloentjes , vraag ik me heel erg af hoe dit zomaar ineens kan en vooral of dit een slecht teken kan zijn? Ze zouden toch alleen maar moeten groeien en niet krimpen?? Ik moet dinsdag naar de vk, dus ik zal het dan zeker ook vragen, maar heeft iemand hier toevallig ervaring. Ik voel mn meisje gelukkig wel regelmatig, maar ik vind het wel heel erg vreemd. groetjes!
Huh, vaag! Als je de kleine nog regelmatig voelt zal het wel meevallen denk ik, maar ik ben wel benieuwd wat dit dan veroorzaakt. Succes!
Ik had het idee ook vorige week. Toen 16 weken. Maar merk dat ik mijn vetlaagje kwijtraak, bijv op mijn bovenbenen. Dus misschien verdwijnt bij mij het vetlaagje op de borsten ook wel, en is het klierweefsel (nog) kleiner.. Bij jou ook misschien?
Die van mij blijven nog steeds wisselen in grote, zelfs bij 37 weken. De ene keer staan ze ook strak en de andere keer zijn ze soepel. Niets om je zorgen over te maken dus!
maak je niet druk, je lichaam kan heel vreemde dingen doen. en ze hoeven helemaal niet te groeien. mijn vorige zwangerschap groeiden ze helemaal niet, en deze zwangerschap merkte ik het pas een paar dagen terug voor het eerst. net zoals met misselijkheid, hoofdpijn en krampen kunnen borstformaten komen en gaan. er is niets met je zwangerschap aan de hand, alles komt helemaal goed
Bedankt voor jullie geruststellende woorden . Ik ga er maar gewoon vanuit dat het erbij hoort. Blijft toch best raar, zo'n zwanger lijf
Wat toevallig dat ik dit berichtje tegenkom. Ik zat me van het weekend namelijk zelf te verwonderen over het feit dat mijn borsten echt wel kleiner lijken/zijn dan eerder (nu ruim 24 weken zwanger)...
Hihi, grappig! Ik bemerkte de laatste dagen precies hetzelfde bij mij! Ik denk wel dat het wat gezichtsbedrog is, omdat de buik dikker wordt! En toch lijken de mijne ook kleiner, ook aan mijn bh's te merken. Maar ik lig dan ook de hele dag in bed en dan past een beugelloze bh sowieso niet zo mooi vind ik Dit zegt volgens mij niks over je zwangerschap hoor!
Kan heel goed hoor, had ik bij de vorige zwangerschap ook en nu ook, de ene week zitten sommige bh's goed, de week erna niet. De ene week staat er ook meer druk op dan de andere.. Merkte de vorige keer vooral veel verschil net nadat ik begon te lekken (al rond de 16 weken!), maar tegen het einde van de zwangerschap werden ze weer veel groter.. Geen zorgen over maken hoor! Mocht je dit wel blijven doen, zou ik toch gewoon even naar de vk bellen, die zijn er voor om je gerust te stellen..