25 weken zwanger en buikgriep

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ckialita, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Hallo verloskundigen,
    Ik ben morgen 25 weken zwanger en heb sinds gisteren buikgriep. Ik heb gisteren alles eruit gegooid in een paar uur tijd tot ik helemaal leeg was, en sindsdien krijg ik er met moeite wat vocht en een paar crackers in. Ik heb ook last van ruikende urine, is al weggebracht naar de huisarts en was geen blaasontsteking maar is wel op kweek gezet. Er is wel wat eiwit gevonden maar ik hoefde me geen zorgen te maken. Ook de tip gekregen om veel te drinken. Probleem hierbij is dat ik dus nog lang niet alles binnenhou. Ik heb ook eigenlijk constant verhoging. Mijn vragen:
    -Wat kan dat eiwit betekenen?
    -Wat moet ik minstens drinken? En hoe doe ik dit als ik niks binnenhou?:(
    Alvast bedankt voor de moeite

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik dnek dat je een buikgriepje te pakken hebt of iets verkeerds hebt gegeten. Gelukkig heb je voldoende reserves en kan je wel een paar dagen zonder eten en veel vocht. Drinken is het belangrijkste dus probeer elk kwartier een slokje te nemen dan krijg je voldoende binnen.
    Dat er een beetje eiwit in je urine zit is normaal vaak komt dat van de afscheiding dat meespoelt met het plassen, geen zorgen.

Beterschap!

Imke

Deel Deze Pagina