Hallo dames, heeft iemand een leuk idee om het aan de ouders te vertellen dat we zwanger zijn ?Ik heb wel eens een heel leuk gedicht gelezen wat ingelijst werd gegeven, maar misschien hebben jullie een origineel idee. Hoe hebben jullie het bijv. verteld ? Bedankt alvast ! Liefs Hope76 (vanmorgen getest en zwanger, eindelijk na 3 jaar !!!!)
hoi hope... allereerst gefeliciteerd met dit fantastische nieuws... meid wat zal je ongelooflijk blij zijn na al die tijd... tegenwoordig kun je een foto af laten drukken op een taart... je kunt daar een foto van je 1e echo op af laten drukken en als je nog geen echo hebt gehad mischien eentje van je positieve zwangerschapstest???? is leuk .....dan doe je de deksel van de taart.... dat verwacht niemand... en je hebt meteen feestelijk gebak hahahah gr Jose
Heel erg bedankt , het is nog een beetje onwerkelijk. Kan ook niet wachten tot ik maandag de fert. arts kan bellen met het goede nieuws. Leuk idee van die taart, bedankt !!
Jeetje wat een super goed nieuws aan het begin van dit jaar!! Gefeliciteerd!! Dit gaat jullie jaar worden!!!! Vind de idee van de taart wel erg leuk!! Nodig je ze een keer uit op zondagmiddag op de koffie en een tip zet de zakdoekjes ook klaar!!
fantasties nieuws meid! proficiat. Wij hebben ook een gedichtje gegeven op een leuke brief, en de reacties waren fantasties! geniet er van!
Bedankt dames voor de felicitaties !!! Voelt heel goed !!! Hi,hi... (ik ben vandaag zo vrolijk,zo vrolijk,zo vrolijk...)
wij hadden een gedicht gemaakt voor me schoonouders en met me zwangere buik van me vorige zwangerschap (schoonmoeder moest spontaan huilen en we hadden een shirtje laten bedrukken voor onze dochter met daarop hoera ik krijg een broertje of zusje
Gefeliciteerd met je zwangerschap, je zal inderdaad door het dolle zijn! Weet niet hoe lang je ongeveer wil wachten met vertellen? Maar je zou ook een echo in een fotolijstje van Ikea kunnen doen, die je naar achteren kunt plaatsen zodat er ruimte voor ontstaat. En daar dan roze en blauwe muisjes in doen!
Heel erg gefeliciteerd! Wij hebben rompertjes gekocht met "liefste oma" en slabbertjes voor de opa's Mijn ouders snapte het meteen (eerste kleinkind) Maar mijn schoonouders dachten dat het voor mijn nichtje was die onlangs geboren was :S "Ow wat leuk voor......" Euhhhh.... ja..... voor ONS dus Ze vond het hartstikke leuk, maar had het gewoon nog niet verwacht bij ons (virnedlief zei altijd: over 10 jaar zijn wij aan de beurt )
Gefeliciteerd Hope, je doet je naam eer aan!!! Wij hebben een grote koekjesdoos gevuld met muffins (die van de euroshopper zijn echt superlekker!) en daarop glazuur gesmeerd met roze en blauwe muisje. Plus 4 kopietjes van de 1e echo en die onderin gestopt. Toen langs gegaan en gezegd dat we iets lekker mee hebben. Dan die doos geven en wachten totdat ze het door hadden. We hebben erg gelachen! Nog een tip: koop een zwangerschapsboekje, zoals Mijn 9 maanden dagboek van Pauline Oud, echt superleuk om bij te houden!
Wij gaan het vandaag vertellen! We hebben slabbertjes gekocht " je bent de allerliefste oma/opa". Vanavond komen me schoonouders en me eigen ouders. We hebben ook bonbon gemaakt met roze en blauwe muisjes! Ben benieuwd hoe ze reageren!
Gefeliciteerd! Wat een super nieuws na zo'n lange tijd van wachten en verlangen. We hebben de opa's en oma's het boekje "opa en oma pluis" van nijntje gegeven en mijn broer "nijntje vliegt met oom vliegenier" . Allebei de opa's en oma's begrepen het meteen en vonden het super! een leuk voorleesboekje voor als ze er later logeren
gefeliciteerd! bij mijn vorige zwangerschap heb ik mijn test in een doosje van de ici paris ingepakt..mn moeder dat dat ze een lekker luchtje kreeg ze pakte het uit en haar reactie was.. ze ging helemaal door t dolle!! en deze keer gaan we een t-shirtje bedrukken voor mn zoon en dan mag hij de aankondiging doen dmv dat shirt..
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wij gaan ieder jaar met het hele gezin om wintersport, nu hebben we van die hele kleine plastic kinderski's gekocht en een kaartje erbij met: Lieve opa en oma mag ik volgende keer ook mee op wintersport? Ik heb mijn ski's al klaarliggen! Succes met vertellen!
Ik had wel een mooi idee voor mn ouders als het eindelijk met IUI raak zou zijn maar onverwacht toch na 2 jaar positieve test 19 jan. 20 jan smorgens nog een test gedaan en was toch echt nog 2 streepjes. toen hebben we het toch maar anders gedaan omdat we er niet meer op gerekend hadden en hebben toen voor de ouders en mijn opa en oma speentjes gekochte met I Love Opa en I Love oma. Voor de ouders in zwarte tekst en voor mijn opa en oma met gouden tekst
Wij hebben heel vroeg al een echo gehad ivm niet weten hoelang ik zwanger was. We zijn gelijk daarna naar mijn schoonouders gegaan met een bos bloemen met een briefje(kopie van de echo) dubbelgevouwen tussen de bloemen met de tekst voor opa en oma. Ze waren sprakeloos en heeeel erg blij! Mijn ouders wisten het al.
Ik heb een kinderkoffertje gevuld met babyspullen,: speen, spuugdoekjes, klein fleecedekentje etc. en aan ouders gegeven. Voor ouders 1e kleinkind, vreugde was echt heeeeeeeel groot. Natuurlijk snapte moeders al bij het zien van de speen de hint. Had de cadeautjes ingepakt
HoiTinus, en, hoe vonden je het goede nieuws ? Ben erg benieuwd. Zoveel leuke tips, maar eens denken wat we gaan doen, hoe we het gaan vertellen... Leuke dingen om alvast over na te denken, ik denk dat wij het na de 1e echo aan beide ouders vertellen, dan na 12 wk mag de hele wereld het weten !!!! Kan niet wachten.. Liefs Hope76
Gefeliciteerd! Voor mijn schoonouders hadden we zo'n fotolijstje met 4 frames; in de eerste de eerste echo en in de andere de plekjes voor: de eerste foto na de bevalling, de eerste foto met opa en oma en de eerste foto van haar eerste verjaardag! Nu moeten ze dus nog wachten op de rest van de inhoud... Mijn moeder had ik een boekje gegeven; het opa en oma boekje. Ze staarde er wezenloos naar, ze kon het niet geloven