Hoi iedereen, Ik ben nu erg bang en onzeker.. ik ben 6wk zwanger.. Vanmorgen werd ik wakker met wat bloedverlies, afgeveegd met een wc papiertje en wat op mijn inlegkruisje.. Nu begint het wat te sijpelen. Ik heb niet iets voelen knappen of krampen die erger zijn dan ongi krampen.. Ik ben bang dat ons kindje loslaat.. Het is nog maar 6weken maar het voelt al zo van ons.. wie herkent dit, loopt het slecht af??
Alleen een beetje bloed hoeft niks te betekenen. Maar als het doorzet en je hebt er krampen bij, dan is dat vaak niet een goed teken. Sterkte, ik hoop dat het goed blijft gaan!
Het kan idd alle kanten op. Hopelijk gaat het de goede kant op. En als je twijfelt dan gewoon je vk bellen.
Het kan inderdaad nog alle kanten op, en ik wil je ook niet al te veel angst aan praten maar als ik even naar mijn eigen ervaring kijk, denk ik dat het niet de goede kant opgaat, maar vraag het een VK die weet het natuulijk beter dan ik.
Hoi, ja jullie bevestigen mijn gedachten ik had de vk gebeld en die zei dat ik het moest afwachten 24uur of de bloeding doorzet of niet.. ik heb geen erge krampen maar wel bloedverlies en stolsels.. Het is helder rood werd wat zwarter maar nu bloed ik weer zonder pijn.. Mijn borsten voelen ook minder gespannen en minder pijnlijk ( denk ik ) misschien denk ik dat ook alleen maar.. ik ben zo bang om ons kindje te verliezen dan is het al de tweede.. misschien pr het ook al weg en zijn dit de restverschijnselen het is allemaal zo onzeker meer.. wel bedankt Voor vlling
Als einde wilde ik zeggen bedankt voor de reacties.. ik doe internetten op mijn mobiel maar hij pakt niet alles even goed liefs
jeetje wat akelig voor je ik hoop toch nog dat het kindje blijft zitten voor je......ik ga heel erg duimen voor je!! De moed zakt je ver in de schoenen waarschijnlijk, maar soms lees je toch nog wel es dat t kindje toch blijft zitten.... Heel veel sterkte met de onzekerheid, en dikke knuffel van mij
het kindje is weg.. ik voel mij ook totaal niet meer zwanger.. maar misselijk ben ik nog wel vaag.. maar dat zal wel dat mijn hormoon nog niet uit mijn lichaam is.. ik heb veel gehuild, maar toch maar op voor nog een keer proberen.. hoe moeilijk het ook is.. bedankt voor de reacties liefs..
wat een ontzettend rot gevoel is dat he? wil je nooit meemaken.. ik heb toen ik 6 weken zwanger was ook bloedverlies gehad en redelijk wat. 1ex verschoonde ik sophie en voelde ik wat lopen, dus ik kijken en dat was duidelijk bloed. heb die uren daarna nog 3x bloedverlies gehad. en wat nog rotter was dat ik weg moest naar mn werk en vk die dag alleen maar van 12-1 tel spreekuur had en ik om 1 uur op werk moest zijn. vk kon nog eens niets voor me doen ook, want met 6 weken kun je dmv echo nog niets zien en ook hartje niet horen. dus was echt afwachten.. was gelukkig niks aan de hand, want zie mn banner... maar echt dat gevoel....is killing
Goh meis, heel erg voor je/jullie om het voor de tweede keer te moeten meemaken. Geef de moed niet op hoor! Héél veel sterkte en liefs,