Opmerkingen tijdens uitgaan !

Discussion in 'Zwangerschap' started by shirley125, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shirley125

Sep 11, 2008
    91
    0
    0
    Amsterdam
    Ik was gisteravond ff de stad in geweest,
    en ik stond voor een danscafe, en die bewaker vroeg; Ben je zwanger?

ik van ja, hoezo?

Zegt ie "ja en jij wilt naar binnen? jij wilt in dat hok gaan zitten? en dan wil jij moeder worden? nou goeie moeder ben jij! wist je dat een baby alles 10 keer harder hoort dan jij?" etc.

hij heeft me wel binnengelaten, maar wat is dat nou weer voor kutopmerking.. :( Alsof hij het allemaal zo goed weet. En dan mij veroordelen dat ik geen goeie moeder kan zijn omdat ik een avondje ergens heenga.. ik bedoel er word niet gerookt en zo hard staat de muziek daar nou ook weer niet..

hebben jullie daar wel is last van gehad?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nooit last van gehad maar misschien komt het nog ;)

ik heb het wel eens andersom, dan wil ik niet naar een feestje waar iedereen rookt, dan vinden ze dat overbezorgd van me, maar daar trek ik me niks van aan dan, mijn beslissing, ik doe waar ik me goed bij voel.

een disco daar zul je mij niet tegenkomen, kroeg ook niet, maar dat is gewoon niet mijn ding, wie weet had ik anders wel opmerkingen gehad.

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja ik heb ook weleens in een cafe gezeten teerwijl ik zwanger was en vaak krijg je van die blikken maar ik dronk niks en maakte het niet laat en meestal was de muziek normaal en kon je elkaar gewoon goed verstaan zonder de muziek de overhand had.
    Vind dat je best weleens mag uitgaan hoor ook als je zwanger bent,je hebt ook een verzetje nodig!
    Kijk als het een rokerhok is en er continu harde muziek gedraait word of je niet kan gaan zittenen dus tussen de enthousiast dansende mensen moet gaan staan vind ik het niet gaan want er zal er maar 1 verkeert tegen je aanstoten ofzo :S
    Maar als je gewoon rustig kunt vertoeven waarom niet?

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Jeetje, wat een k*t opmerking. Die vent mag zich wel beter laten informeren voordat hij zoiets onzinnigs uitkraamt, want je baby hoort de muziek echt niet 10 x harder dan jij, maar eerder 10 x zachter dan jij. Alle geluiden worden er gedempt.

5. kenzogirl

kenzogirl Lid

Oct 6, 2008
    56
    0
    0
    Wat n opmerking zeg,waar bemoeit die vent zich mee,bah

6. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Niet om het één of ander, maar uitsmijters staan niet bij grand-café´s of hele rustige kroegjes.
    Dus als jij als hoogzwangere 16 jarige een bar binnenstapt ´s avonds laat in A´dam...
    Noem me grof en onaardig, maar ik snap het dan wel een beetje.

7. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ik zou er iig ook niet meer voor kiezen om met 34 weken nog naar een feestje/kroeg/evenement te gaan.. Er lopen al gekken genoeg rond, laat staan dronken gekken en ja je valt wel op.....
    En misschien is het gewoon goed bedoeld en zegt hij het uit bezorgdheid, ik zou het wel kunnen begrijpen...

8. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Wat ik me afvraag... Mag je als 16 jarige eigenlijk wel een kroeg binnen stappen?
    Wettelijk gezien dan..

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    Assi das een beetje een K opmerking natuurlijk mag je als 16 jarige de kroeg of discotheek in slechts enkele hebben de leeftijds grens hoger liggen.
    En shirley je moet maling hebben aan die opmerking van die portier, als jij je goed voelt kan je gerust te stappen gaan (mijn mening) je merkt zelf wel wanneer je kleine t er niet mee eens is en als je gewoon op tijd naar huis gaat dan zie ik t probleem niet zo.

10. eerstexmama21

Aug 27, 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    als je nog even lekker uit wil, gewoon doen. En je bent geen slechte moeder als je even een avondje op stap gaat. Nu kan het nog. Het is gewoon toe gestaan door de verloskundige want ik hebt het nog na gevraagt aangezien ik ook nog wel eens op stap ga..je hebt gekken maar ook een hele boel lieve geen dronken mensen..als ik in de kroeg sta en er langs wil..zijn vele die mij er langs helpen en andere mensen aan tikken van kijk is even uit..dus over het algemeen veilig genoeg. 1 tip ga niet te dicht bij de muziek boxen staan. verder veel plezier met stappen de volgende x nu kan het nog en laat die man lekker praten..succes ;)
    en veel stap plezier.

11. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

Jul 9, 2008
    822
    19
    18
    Mee eens...Mischien ben ik dan tikje ouderwets...

Jeanney

12. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou hier nog een ouderwets tutje hoor :p

13. Sahara

Sahara Niet meer actief

San79 schreef:
    Niet om het één of ander, maar uitsmijters staan niet bij grand-café´s of hele rustige kroegjes.
    Dus als jij als hoogzwangere 16 jarige een bar binnenstapt ´s avonds laat in A´dam...
    Noem me grof en onaardig, maar ik snap het dan wel een beetje.

hoihoi,

ik sluit me hier ook bij aan.
    zou het zelf dan ook nooit doen maar ja ik ga toch nooit uit ;)

liefss

14. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik snap trouwens WEL dat TS uit wil kom op ze is 16 dan zou ik ook lekker uitwillen maarja ik was niet zwanger daarentegen.. als je 16 bent hoor je natuurlijk lekker te feesten en gek te doen en doordat ze zwanger is is dat natuurlijk al voor een heel groot deel weg, alhoewel je daar zelf voor kiest kan ik me wel voorstellen dat je soms een tweestrijd voert met jezelf.

15. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ik sluit me aan bij imd, ik begrijp ook dat TS nog heel jong is en gewoon lekker een 16 jarige wil zijn.
    Anderzijds geef ik die portier toch wel gelijk, en hij zei het zeker en vast uit bezorgdheid.

16. Debby191

Debby191 Lid

Dec 9, 2008
    85
    0
    0
    Alblasserdam
    Hey Shirley,
    ik vind het ook een beetje een overdreven reactie hoor.
    Toen ik 16 was ging ik meerdere keren per maand lekker weg.
    Er staat bij die zaak ook gewoon een uitsmijter maar het is echt gewoon een rustig zaakje;)
    Zowel mn huisarts als verloskundige wisten er van en die vonden dat ik er gewoon lekker van moest genieten zolang ik er de energie voor had :D
    Ik ging zeker tot de 38e week gewoon lekker weg en mn zoontje is nu een gezonde grote sterke gozer van 9 jaar :p
    liefs Deb

17. ilona24

ilona24 Actief lid

Nov 11, 2008
    312
    0
    0
    limburg
    ik snap de reactie van die uitsmijter ook wel hoor.
    En zeker als je 16 jaar bent ..
    Ben ik opzich niet ouderwets aangelegd (24)
    Je hebt toch een verantwoordelijkheid en zo zal hij het denk ik ook bedoeld hebben

18. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Dat mag jij vinden (ben het er niet mee eens) maar ik vind het heel ver gaan om zich er zo mee te bemoeien van die portier hoor. Prima als hij daar zijn eigen ideeën over heeft, maar hij hoeft ze niet uit te spreken.

19. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Jemig wat asociaal :S

Maar goed, dat heb ik wel bij meerdere mensen. Die denken dat je publiek eigendom bent ofzo als je zwanger bent..

20. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik bedoelde het zeker niet als een K opmerking, hoor.
    Vroeg het me serieus af want dat wist ik dus niet :rolleyes: Zelf dacht ik dat het vanaf 18 jaar was.. Maar oke, het mag dus al vanaf 16 jaar :D

Ben ik weer wat wijzer haha.

Share This Page