Ohh wat fijn Ukkie! Netjes zeg. Wat heerlijk, dat geeft ook veel rust en vertrouwen dat die kleine echt nog wel even blijft zitten! Top!
Maar idd wel heel vreemd! Je leest toch vaker dat het ineens langer is. Bij mij bleef het steeds even kort, bij jou toch ook je vorige zwangerschap?
Ja, toen werd t steeds korter.... Gek hè?? Ik snap er niks van! Maar ben er erg blij mee haha. Ik durf nu ook echt wel wat meer te gaan doen weer, ook erg fijn!!
Heerlijk, wat fijn!! Rare dingen he die baarmoederhals! Hier weken geleden opgenomen met 20mm + funneling, zelfde avond 27 mm ofzo en funneling weg, 2 dagen later weer 20mm en dag er na 30mm! Die laatste meting was van m'n vaste gynaecoloog en zij meet altijd met een handdoekje onder m'n bekken. Dus toen heeft ze zonder handdoekje gemeten waardoor de druk anders was ofzo en zag je inderdaad een afname van de lengte, toen was ineens ook die 20mm met funneling weer in beeld. Ook druk van het kindje (hoofdje of billen beneden), net harde buik gehad, lege/volle blaas enz telt allemaal mee! Maar het blijft een raar onvoorspelbaar ding Goed nieuws in ieder geval, ik duim verder voor je!
Dag allemaal.... Inmiddels heel wat weken verder. Helaas begonnen vanmiddag uit t niets krampen en harde buiken, op t CTG ook goed te zien. Baarmoeder mond was 2 cm nu, 2 weken terug bijna 4. Dus opnieuw opname, longrijping en remming. Weer spanning dus maar hopelijk zet t niet door. Ben aan de andere kant al heel blij met 32 weken (morgen officieel) en baby wordt op 1800 gram geschat. Mocht hij komen vechten we ons er wel doorheen...
Ja, begin t echt zat te worden. Dacht vanmiddag zelfs nou, kom maar dan, dan is t gedoe voorbij. Rotmoeder, maarja, was gewoon even teveel. 2e tablet net gehad. Merk nog niet echt verschil. Soms is t ook even rustig en wordt daarna weer wat meer dusja..
Begrijp goed dat je het zat begint te worden! En dat je even zo gedacht hebt! Hoop dat de 2e tablet gaat werken dan! De vorige keer duurde het ook ff voordat het weer rustig werd toch?
Jeetje wat spannend! 32 weken is al wel een fijne mijlpaal maar hopelijk blijft het kindje nog even warm binnen bij mama en wordt de buik weer snel rustig! Al snap ik je zeker dat je het zat wordt/bent! Hoelang willen ze max gaan remmen?
Hmm ja ook 2 uurtjes denk? Vergeet je snel weer. Lijkt of t de pijn beetje afzakt wel. Vingers crossed
Sterkte! Ik hoop dat je kleine nog even blijft zitten. Mijn nichtjes zijn met 27 weken geboren en dat is goed gegaan.
Ahh nee wat rot zeg. Het ging toch even goed met je. Hopelijk helpen de weeen remmers en blijft beeb nog een paar weken zitten. Sterkte en succes!
Ah nee zeg Wat spannend weer! Snap heel goed dat je dat even gedacht hebt, is bij mij ook soms door m'n hoofd geschoten. Om daarna gelijk te denken 'oh nee wat denk ik nu!'. Maar het geeft juist aan hoe zwaar het allemaal is. Veel sterkte en ik hoop dat jullie kleine man nog even binnen mag blijven!
Jeetje spannend! Succes meid! Hopelijk kan je beetje slapen komende nacht(en) en blijft de kleine nog binnen!
Ach nee, wat een spanning weer. Ik hoop echt dat de kleine blijft zitten. Ik vind het echt rot voor je. Sterkte!!
Oh meid wat afschuwelijk weer voor je.... Heel herkenbaar die gedachte want de spanning ben je zo zat. Hoop toch dat alles goed blijft gaan, en de kleine nog even blijft zitten