25 weken zwanger, ontsluiting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ukkie1, 27 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    zo, dagje verder en baby nog binnen. Buik is weer redelijk tot rust gekomen, al blijft het wat rommelen.
    Hele slechte nacht gehad met continue controles, infusen etc.
    Vandaag zoontje lekker langs geweest, hij is zo lief. Kleine man pakt het allemaal maar makkelijk op. Zo knap.

Net laatste longrijping gehad en nu nog 24 uur remming. Daarna weer stoppen en kijken hoe het gaat... Spannend dus. Ben hier dus nog wel minimaal 48 uur. En al weet ik dat het beter is etc etc... ik wil zooo graaaag naar huis. Ik ben echt vreselijk slecht in ziekenhuisopnames en ik mis alles. Mn kind, mn man, mn bed, mn bank, mn huis, mn eigen alles. Blegh.

Hier in t ziekenhuis wel mooie nieuwe kamers en ook lekker kamer alleen, dat is heel fijn!

2. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Fijn om te lezen dat het toch al wat rustiger is geworden!
    Leuk dat je zoontje vandaag ook langs is gekomen en dat hij het allemaal zo makkelijk oppakt!

Nog eventjes volhouden in het ziekenhuis! En dan mag je hopelijk donderdag/vrijdag weer naar huis toe.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heerlijk dat je je zoontje weer even hebt kunnen knuffelen! Die nachten zijn slopend hé? Ik sliep ook zo slecht door al die controles.
    Hopelijk snel gezond en wel naar huis, met baby in de buik :)

Ukkie1 vindt dit leuk.
  4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Gelukkig blijft alles tot nu toe rustig meid. Gelukkig maar.... Nog 6 weken moet ie binnen blijven bij je! Jaaa die heimwee naar huis....... Ik begrijp je zo goed! Hoop dat je gauw naar huis mag!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Sjaslique

Sjaslique Actief lid

9 jul 2016
    293
    197
    43
    Fijn om te lezen dat het al iets rustiger is. Hopelijk wordt het nog wat rustiger en kun je daarna verder thuis afwachten.

6. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Ukkie1 hoe is afgelopen nacht gegaan? Buik ook weer wat rustiger als gisteren?

Kangerootje vindt dit leuk.
  7. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ook benieuwd hoe het gaat?

8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Dag allemaal.

Sorry voor de wat late update. Ik ben een beetje geleefd deze dagen!
    Wonder boven wonder zit ik weer thuis op de bank! Buik werd na de eerste nacht rustig en na goed overleg mochti k gisteravond naar huis. Eigenlijk vandaag, maar ik slaap zooooo slecht daar... Dat t gister mocht. Ik ben snel in t ziekenhuis als t nodig is en hoef ook niet meer naar t academisch. Ook doen ze nu niks meer als de kleine wil komen. Alle bescherming heeft hij gehad en binnen en nu is t afwachten...! Buik is heerlijk rustig en op wat spierpijn in m'n buik na heb ik ook geen pijn meer.
    Heb vannacht en vanmorgen veeeel geslapen, zo vreselijk moe van alles! Ik doe maar weer heel rustig aan en hoop dat hij nog even binnenblijft.
    Maar heb ook wel genoeg vertrouwen dat het allemaal goedkomt als hij wel komt. Hopelijk nog 5 weekjes geduld..

Bedankt dat jullie allemaal zo lief zijn! Doet me echt goed

Liekje81, Pink06, Bubblez en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Net je topic gelezen, jeetje wat een heftige weken heb je gehad - duim voor je dat hij nog even blijft zitten (en je daar geen last van hebt)

Ukkie1 vindt dit leuk.
  10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Fijn dat je weer thuis bent!

Hopelijk blijft beeb nog een paar weekjes zitten!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  11. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Fijn dat je weer thuis bent en eerder als verwacht! Nu lekker rustig aan doen en er hopelijk nog wat weekjes bij!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  12. Sjaslique

Sjaslique Actief lid

9 jul 2016
    293
    197
    43
    Wat fijn dat je weer thuis bent en nu rustig aan en hopelijk blijft de kleine nog zo lang mogelijk binnen.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  13. toffepeer

toffepeer Bekend lid

14 feb 2017
    581
    258
    63
    Super dat je weer thuis bent! (Was afgelopen dagen ff niet zo actief op het forum)
    Das toch uiteindelijk de plek waar alles het fijnst is! Lekker bijslapen de komende tijd en ik duim voor je dat het de komende weken mooi rustig blijft! :thumup::)

Ukkie1 vindt dit leuk.
  14. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Heel fijn om te lezen dat je weer thuis bent en tot nu toe alles rustig blijft hopen dat idd die kleine nog lekker even blijft zitten! Gelukkig ben je nu over de 32 weken meid...... En is de longrijping binnen...

Ukkie1 vindt dit leuk.
  15. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu meid?

16. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Tja.. ik weet het niet. Met name snachts veel onrust. Voorweeën, dromen, benauwd, pijn in m'n rug. Ik voel me onrustig, ik ben doodmoe. Ik heb onwijs last van m'n darmen. Ik voel me eigenlijk alsof ik moet gaan bevallen. T zou me helemaal niks verbazen als t eerdaags doorzet. Andere kant .... Mn 1e kwam niet, hoe onrustig t ook was.
    Thuis is al een heleboel in orde voor de kleine. Verder hou ik me rustig maar rommel wel wat met kleertjes en af en toe een kleine boodschappen oid. En natuurlijk m'n grote kleine vriend.
    Omdat ze nu toch niks meer doen in t ziekenhuis heb ik niet gebeld afgelopen dagen. Ik bel wel als ik denk dat t doorzet ;) maar heb t wel helemaal gehad onderhand!!! Lief dat je t vraagt x

17. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Bah vind het zo rot voor je... Wat een zware zwangerschap zo he. Aan genieten kom je niet toe... :(
    Bijna 33 weken. Ik tel met je mee.... Elke dag is er toch weer eentje bij voor je kleine beter als ie nog even blijft zitten. Anderszijds al een prachtig termijn behaald!!! Zo spannend..... :( Hoop dat het gerommel iets afneemt. Bij mij ook weken gerommeld inderdaad maar t zette niet door. Je word er echt gek van dan he! Dat je op een gegeven moment denkt verdorie laat t nou maar beginnen ook. Sterkte meis!!!!!

18. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Nou inderdaad. Ik ben er echt klaar mee. Als t voor de kleine niet uit zou maken mochten ze m halen.. Wat je zegt, ik denk echt af en toe, kom er dan maar uit ook, ben ik er vanaf. Van de klachten dan he, niet van mn zoontje ;)

T is gewoon niet leuk meer zo, en 5 weken is normaal niet zo lang... maar voel me de hele dag beroerd!! Tot vorige week kon ik tussendoor nog wel genieten van t geschop en was t ook vaak rustig in mn buik en voelde ik me best goed. Maar sinds die opname ben ik helemaal gesloopt en doet alles me pijn.

Hoe is het met jou? Ben je helemaal bijgekomen van de bevalling? Hoe doet je kleine meid het?

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh Ukkie wat rot dat je weer moest worden opgenomen en dat je je zo ellendig voelt de hele tijd. :( Vreselijk die laatste tijd omdat je niet alleen met kwalen zit maar ook de hele tijd in je hoofd zit met wanneer/of hij komt.. Dikke knuffel!

Ukkie1 vindt dit leuk.
  20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hoe gaat het nu met je?

Deel Deze Pagina