Hoi! Vanmorgen echo gehad,baby weegt nu 2190gram en doet t prima. Baarmoedermond was weer lang, 3,4 cm... Snap er geen bal van..!buik blijft met vlagen erg onrustig. Buikpijn,krampen, harde buiken. En soms is t de hele dag rustig. Ben er klaar mee, dat wel!!! Maar nog even volhouden
Hoi meid, wat fijn wat fijn dat de baby het zo goed doet! Super! Nouja zeg, die baarmoederhalzen, ik snap er de ballen niet van. Wat gek dat ie nu weer zo lang is!! Toch ergens wel fijn, jouw kindje blijft vast wel zitten. Heerlijk dat je alweer naar de 34 weken toe gaat. Bah, die harde buiken en krampen. Het beperkt je zó erg! Ik begrijp nog helemaal hoe je je voelt. Mensen vragen nu aan mij; ''mis je het niet, die buik? Zo bijzonder bladiebla voelt je buik nu niet leeg?'' En ze kijken me heel raar aan als ik zeg dat ik die buik helemaaaaal niet mis, ik vind het een genot dat ze eruit is, haha! Gewoon weer kunnen lopen/zitten/liggen zonder pijn. Heerlijk! Meid nog even doorzetten!!!! Je bent er echt bijna, het grote aftellen is echt begonnen want op 38 weken gaan ze je smurfje halen! Ik vind dat je je er dapper doorheen slaat! Met mij gaat het goed hoor, Hanna.h slaapt door sinds een week, fingers crossed! Echt heerlijk zeg, ik voel me ook echt goed nu ik niet meer snachts steeds eruit hoef. Maar eigenlijk denk ik dat ze dan de verloren slaap van overdag inhaalt, want overdag blijft het echt tobben hoor. Ene dag slaapt ze de hele dag, andere dag is ze de heeeeeele dag wakker. Afgelopen maandag van smorgens 10 tot savonds 7 wakker Ik was helemaal wanhopig! Ze huilt normaal nooit veel, maar nu... huilen huilen geen gebrek. Ik moet er erg alert op zijn, dat ik haar echt op tijd op bed leg.... Als ik te laat ben, gaat ze niet meer slapen! En ook zorgen dat ze niet overprikkeld raakt... Niet te lang de mobile aan etc. Als ze echt niet kan slapen ga ik gewoon wandelen. Draagdoek doe ik idd ook wel eens, maar ze word er zo warm in!! Ach we tobben zo maar wat aan, ik geniet erg van haar! Liefs en succes..... de laatste loodjes wegen het zwaarst!
Oh Ukkie, had de afgelopen dagen even al je berichtjes gemist. Wat balen voor je dat de zwangerschap zo zwaar is. Het is ook echt zo moeilijk soms. Snap ook precies wat je zegt met 'laat maar komen', het enige wat je tegenhoudt is dat je kindje bij jou binnen nu het lekkerst naar zijn zin heeft! Wat een mooi geschat gewicht van je kleintje En inderdaad, als er een gebruiksaanwijzing bij die baarmoederhalzen zou zitten.... Maar wat fijn dat ie zo lang is! Liefs en sterkte met alles! Hopelijk zijn de komende weken wat beter te doen voor je
@Kangerootje wat lief!t Ja het is gewoon echt niet meer leuk. Ik geniet er ook niet van, alles doet zeer, benauwd, bluuugh. En al die postievelingen maar. Dat je er van moet genieten, t gaat missen, WACHT maar tot je er straks 2 hebt rondstuiteren... lief bedoeld hoor, maar soms alleen maar irritant Of: Ooooooh al 33 weken? Wauw wat is DAT snel gegaan. Nu al doorslapen!! WAUW!! Ik teken er voor haha. Volgensmij is dat wel t grote voordeel van flesvoeding. Ik hoor overal om me heen dat kindjes die de fles krijgen veel beter doorslapen snachts. Ben benieuwd hoe deze kleine uk t gaat doen. Wel heel vervelend dat ze overdag zo moeilijk slaapt... En jammer dat de draagdoek niet ideaal is dan. Wat voor doek heb je? En ach, iedere moeder tobt maar wat aan Alsof iemand nou eigenlijk weet hoe t echt moet. Volgens mij doe je t harstikke goed @toffepeer dankje! Ja gewicht is mooi indd! Blij dat hij niet zo groot is als mn zoontje. Gewicht met 38 weken komt rond de 3300 uit geloof ik. mn zoontje woog met 40 weken 4160 gram, dat was een flinke bevalling Wel fijn dat jullie snappen dat ik t gewoon zat ben. En inderdaad, de enige reden dat ik nu niet wil bevallen is omdat ik t beste wil doen voor die kleine, Maar voor mij alleen, mag t NU beginnen hoor. Bluugh. Maarja nog een paar weken volhouden, weinig keus. Gelukkig kan ik dat ook vaak genoeg denken hoor
Ik snap zo goed dat je het zat bent. Er is op deze manier ook amper te genieten toch? Tuurlijk blijft het bijzonder, zo’n bewegend kindje in je buik, maar vlak al die spanningen en lichamelijke ongemakken ook niet uit. Het zat zijn maakt je niet minder dankbaar. Ik hoop dat het de komende week iets makkelijker voor je mag worden!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR die mensen Vreuselijk hahahaha! Heb trouwens een draagdoek die rekbaar is... Hmm nee vind t niet echt wat. Maar nu slaapt ze er in, wonderlijk genoeg!
Hahaha. Ja... Ach. Hier hele dag al flink krampen en voorwerk. Heel vermoeiend. En een peuter die compleet van slag is door de zomertijd, vannacht om 12.15 uur pas sliep en nu al de hele dag wakker is..... Een rekbare doek is indd vrij warm. Misch een geweven proberen? Ik heb wel wat te leen event??
Pfff inderdaad ja, die mensen Alsof je je nu maar moet bedenken en je tweede eh... moet wegstoppen ofzo? Hoor ik ook vaak, geniet nog van je rust.... mensen ik zit al een half jaar thuis, heb rust zát gehad! Je zoontje is flink van slag door de zomertijd zeg! Sterkte met al het gerommel in je buik!