Gisteren avond zaten mijn man en ik rustig film te kijken. Ik zat in de stoel met opgetokken benen en mijn voeten niet onder mijn lichaam. Na een aantal minuten zo gezetten te hebben wou ik even opstaan maar toen ik naar mijn voeten keek schrok ik even. Mijn tenen waren helemaal blauw en grauw er zag er echt dood uit zeg maar. Mijn man schrok ook en die had zoiets nog nooit gezien,dat tenen blauw kunnen worden wisten we wel maar zo erg als gisteren en er zo eng dood uitzien hadden we beide nog nooit gezien of gehoord. Ze waren helemaal lijkbleek en echt blauw! Nu heb ik gekeken op google maar ik kan niets vinden erover,wie weet wat dit is en hoe dit komt? Normaal had ik dit nooit en ook niet in mijn vorige zwangerschap,mijn man wil dt ik ermee naar de dokter ga want ik zat nog geen 3 minuten zo en het was echt eng
Gisteren was het maar heel kort,gok een minuutje of 5. MIjn man zei al dat als hij het niet zelf had gezien het nooit had geloofd dat het zo erg was! Het was wel even praktisch dood en gevoelloos maar dat trok snel wel. Ik ga het zeker even de 26ste met de vk overleggen maa omdat het zo eng was wil ik graag weten wat het is en wie dit herkend
Daar zou ik als ik jou was niet op wachten en gewoon de huisarts bellen. Je kunt eventueel even overleggen met de assistente van de huisrats of je er voor langs moet komen. Gewoon ff doen.