hoi allemaal, ik heb een leuke boxmobiel gezien de: Fisher Price dreammobile/Fisher-Price Butterfly Dreams heeft iemand hier ervaring mee? werkt hij prettig en is het prettig voor je kindje? alvast bedankt, gr kima
Wij hadden er zo eentje bij onze dochter (andere diertjes eraan maar ook met verschillende liedjes en die op het plafond projecteerde). Zij vond het helemaal niet leuk. Na een tijdje hebben we die weggedaan en een simpelere gehaald en die vond ze helemaal geweldig.
Heb er boven ook een liggen alleen andere dieren (rainforest) en ik vind het een on ding. Onze dochter vind hem helemaal niet leuk en de persoon van wie we hem gekregen hebben heeft hem weg gedaan omdat haar dochter er ook niet blij van werd. In de reclame was hij toen der tijd bij een baby bedje gehangen maar ik vind het persoonlijk veel te druk voor in een slaapkamer.Daar hoord rust te zijn en geen toeters en bellen. Ik had boven de box een goedkopere zonder lampjes enz gekocht en die viel wel in de smaak.
ja ik zat via mijn mobiel wij hebben er zoeen (wel met alleen muziekje en zonder lichtjes) gebruikt alleen boven de box, boven het bedje absoluut niet, maar als ze in de box lag vond ze het geweldig, de hele tijd die dingetjes volgen en ernaar grijp;en enzovoorts. Maar ik heb hem wel pas na een paar maanden dus opgehangen.
Mijn jongste had ook zoiets. Met andere diertjes maar wel met zo´n lichtbol er boven. Hij vond hem wel heel leuk.
Hoi, Ik heb dezelfde hihi. Weet alleen nog niet als die in de smaak valt want moet nog 13 weken wachten ong tot mn kleine er is.. Maar heb er ook een zonder lampjes enzo dus kijk wel wat ze er van vind!!! Maar denk ook dat het voor in bedje wel wat onrustig is...
bedankt voor jullie reactie's ik was van plan om hem indd voor de box te gebruiken en eventueel voor het muziekje in de slaapkamer neer te zetten. maar goed de baby is er nog lang niet