heeft iemand van jullie ervaring met stuitligging? ik had vandaag mijn 35 weken controle, en zo kon niet goed voelen of mijn kind met de billen omhoog of omlaag ligt. ik lees wel eens dat het tot week 36 kan draaien, nou dat is aardig kantje bord bij mij aangezien ik morgen 35 weken ben. ik lees wel wat dingen maar ik wordt er alleen maar banger banger van ik geloof niet dat het heel handig is. ik lees dat ze in week 36 een draaipoging doen inwendig( indien nodig), en anders een keizersnede, heeft iemand can jullie ervaring hiermee? groetjes wendy
Je kunt ook een stuitbevalling hebben, had mijn zus ook, maar dan wel in het zh, ging helemaal goed. Maar gaan ze geen echo maken dan?
Mijn dochtertje lag in een stuit We hebben nog een versie (draaipoging ) wat altijd uitwendig is ! Maar dit leverde bij mij niks op Uiteindelijk de keizersnee ingeplanned voor 39 weken 38.4 controle en ze lag nog steeds in stuit 38.6 gesprek op de kraamafdeling en de verpleegkundige vroeg of ik toch nog een echo wilde en ja hoor de dame was gedraaid !! Ik heb er niks van gevoelt heel vreemd Maar het kan dus wel ook heel laat nog draaien
ik heb morgen mijn liggingsecho, ik vind het superspannend het zou ook echt een klap zijn als ik niet gewoon kan bevallen dus duimen maar.ik weet niet wat er bij mij allemaal voor opties gegeven worden. ik kan niets anders doen dan afwachten en hoop het morgen half 1 te weten. groetjes
Hier nog een klein eigenwijsje in mijn buik, heb ook morgen de liggingsecho...maar ben bang dat ie nog steeds in stuit ligt... spannend Succes!!
nou tot mijn genoegen een goede echo, mijn beeb ligt niet in stuit, het ligt goed met het hoofd omlaag, en de billen in mijn ribben. wel in sprijt stand wat zijn die baby's toch lenig het was zo een mooi gezicht gelukkig een foto mee gekregen van mijn schatje het gezicht daar ben ik zo blij mee. mijn vriend was er niet bij en nu kan hij wel zijn kind zien. en debke hoe ging het bij jou? groetjes wendy
Wat goed miss geul, dat het kindje nog is gedraaid! Ik heb maandag een ligginsecho. Ik hoop toch zo dat het nog gaat draaien, want ik wil heel graag thuis bevallen. Ik ben nu ook bezig met moxa sticks. Een alternatieve manier om het kindje zelf te laten draaien. Wie weet...
faylin, ik hoop voor je dat werkt, ik kende dat nog niet dus dat is nieuw voor mij. ik wou zoiezo niet thuis bevallen omdat ons huis nog in verbouwing is en ik dat niet veilig genoeg vind voor de bevalling. laat je het weten als het is gedraaid ik ben nu wel benieuwd of je moxa stick heeft gewerkt. veel succes!!!