wel of geen stuit??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door miss geul, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    heeft iemand van jullie ervaring met stuitligging?

ik had vandaag mijn 35 weken controle,
    en zo kon niet goed voelen of mijn kind met de billen omhoog of omlaag ligt.
    ik lees wel eens dat het tot week 36 kan draaien, nou dat is aardig kantje bord bij mij aangezien ik morgen 35 weken ben.

ik lees wel wat dingen maar ik wordt er alleen maar banger banger van ik geloof niet dat het heel handig is.
    ik lees dat ze in week 36 een draaipoging doen inwendig( indien nodig), en anders een keizersnede, heeft iemand can jullie ervaring hiermee?

groetjes wendy

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Je kunt ook een stuitbevalling hebben, had mijn zus ook, maar dan wel in het zh, ging helemaal goed.

Maar gaan ze geen echo maken dan?

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja as. maandag moet ik een afspraak maken om deze week nog een echo te laten maken.

4. noa82

noa82 Lid

14 dec 2010
    9
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Mijn dochtertje lag in een stuit
    We hebben nog een versie (draaipoging ) wat altijd uitwendig is ! Maar dit leverde bij mij niks op
    Uiteindelijk de keizersnee ingeplanned voor 39 weken 38.4 controle en ze lag nog steeds in stuit
    38.6 gesprek op de kraamafdeling en de verpleegkundige vroeg of ik toch nog een echo wilde en ja hoor de dame was gedraaid !! Ik heb er niks van gevoelt heel vreemd
    Maar het kan dus wel ook heel laat nog draaien

5. noa82

noa82 Lid

14 dec 2010
    9
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Ik mocht overigens geen stuitbevalling ivm m'n overgewicht .. Anders had ik daarvoor gekozen

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik heb morgen mijn liggingsecho,

ik vind het superspannend het zou ook echt een klap zijn als ik niet gewoon kan bevallen dus duimen maar.ik weet niet wat er bij mij allemaal voor opties gegeven worden.

ik kan niets anders doen dan afwachten en hoop het morgen half 1 te weten.

groetjes

7. noa82

noa82 Lid

14 dec 2010
    9
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Succes !!!

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Succes!

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier nog een klein eigenwijsje in mijn buik, heb ook morgen de liggingsecho...maar ben bang dat ie nog steeds in stuit ligt... spannend

Succes!!

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    nou tot mijn genoegen een goede echo,
    mijn beeb ligt niet in stuit, het ligt goed met het hoofd omlaag, en de billen in mijn ribben.
    wel in sprijt stand wat zijn die baby's toch lenig;)

het was zo een mooi gezicht gelukkig een foto mee gekregen van mijn schatje het gezicht daar ben ik zo blij mee.
    mijn vriend was er niet bij en nu kan hij wel zijn kind zien.

en debke hoe ging het bij jou?

groetjes wendy

11. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Wat goed miss geul, dat het kindje nog is gedraaid! Ik heb maandag een ligginsecho. Ik hoop toch zo dat het nog gaat draaien, want ik wil heel graag thuis bevallen. Ik ben nu ook bezig met moxa sticks. Een alternatieve manier om het kindje zelf te laten draaien. Wie weet...

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    faylin,

ik hoop voor je dat werkt, ik kende dat nog niet dus dat is nieuw voor mij. ik wou zoiezo niet thuis bevallen omdat ons huis nog in verbouwing is en ik dat niet veilig genoeg vind voor de bevalling.
    laat je het weten als het is gedraaid ik ben nu wel benieuwd of je moxa stick heeft gewerkt.

veel succes!!!

13. faylin

faylin Actief lid

8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    De moxa stick heeft gewerkt! De baby is gelukkig gedraaid. Ik ben nu wel erg opgelucht.

Deel Deze Pagina