help! 4 weken zwanger en lijkt wel 6 maanden!!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door miss, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi hoi,

ik ben in paniek, heb net onze verloskundige proberen te bellen maar die zijn al dicht en de ha schijnbaar ook!
    ik stond vanmorgen op en toen viel het me op dat ik mijn broeken nie meer aan kan en heb echt een buik!! ik lijk wel 5/6 maanden zwanger! bij mijn zoontje kreeg ik ook heel snel al een buikje, maar is dit wel normaal, is er nu niet iets mis ofzo? ik hoop dat jullie me snel een antwoord kunnen geven want ik maar wel we zorgen nu en anders bel ik de huisartsenpost.
    vind het heel eng.

liefs miss

2. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik ben pas 4 weken en 2 dagen zwanger.

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Gefeliciteerd.

We zien dit vaker.
    Door het groeien van de baarmoeder worden de darmen omhoog geduwd dus kan je echt al een buik hebben.
    Hoe meer kinderen hoe eerder je de buik gaat zien.
    Niks ernstigs dus.
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je verder zwanger bent. Zou dat kunnen?

Groetjes Ineke

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi ineke,
    ik heb de huisart te pakken gekregen en moest meteen langskomen. hij kon niks raars vinden. en zei ook idd dat het vaker voorkomt. maar ik vind het wel heel vroeg al. ik weet zeker dat ik niet langer zwanger ben want ik heb vorige maand ook getest toevallig en toen deden we het nog veilig. bij mijn zoontje had ik ook al snel een buik maar dat was rond de 2 maanden nu eigenlijk meteen al. de ha zei dat het door de hormonen komt en dat ik misschien nu al wat vocht vasthoud ofzo. toen ik van de week de verloskundige belde voor de intake zeiden ze ook da ze me weer goed in de gate gaan houden ivm mijn snelgroeiende en zeer dikke buik tijdens de zwangershcap. bij mijn zoontje bleek ik heel veel extreem veel vruchtwater te hebben maar daar kwamen ze pas achter toen het eruit (spoot). ik liep toen ook bij de gynacoloog maar die had geconstateerd dat het kindje te groot zou zijn. ik ben zelf maar 1.59 erg klein dus. maar ik ben gerustgesteld nu ik het van jou en de ha heb gehoord. ik denk alleen niet dat we het nu tot 12 weken stil kunnen houden helaas hahaha dat is wel jammer. heel erg bedankt voor je reactie.

5. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Fijn om te horen dat je gerustgesteld bent.

Truitjes aan die heel wijd zitten, dan kunnen jullie het hopelijk nog even verborgen houden.

Fijne zwangerschap.

Groetjes Ineke

6. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    dank je

Deel Deze Pagina