Even een vraagje. Heb sinds +/- 3 maanden een bultje op mijn baarmoedermond. Nu heb ik dit wel vaker, maar die bultjes zijn dan veel kleiner en verdwijnen vanzelf binnen een paar week. Deze lijkt te groeien en is nu zo groot als een doperwt. Eerst voelde hij glad aan, maar nu wat stroever. Heb hierbij gelukkig geen abnormale afscheiding of (tussentijds) bloedverlies. Heb al een afspraak staan bij de huisarts voor een uitstrijkje, maar wachten is stom. Vriend en ik willen binnenkort voorzichtig beginnen te proberen voor eerste kindje. Wil niet dat dit in de weg komt te staan Iemand ervaring met dit soort bultjes? Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb het ook. Een uitstrijkje laten maken, maar niets aan de hand. 't is inmiddels wel al een paar jaar geleden, maar ik heb ook nog geen verschijnselen.
Ik heb altijd een paar bultjes op mijn baarmoedermond. Dan groot, dan klein. Heb het met de vorige zwangerschap na laten kijken en nu weer. Uitstrijkje baarmoederhals kanker was goed. Ik begrijp je angst heel goed maar het kunnen heel onschuldige bultjes zijn. Precieze naam kom ik even niet op. Sorry
Ja ik ook! Ik had mezelf inmiddels helemaal wijsgemaakt dat het helemaal mis was en was in gedachten al allemaal dingen aan het plannen. Met lood in mijn schoenen naar de huisarts, zij vond niets vreemds en ik voelde het steeds.... Uitstrijkje was helemaal goed. Toch doorgestuurd naar de gyn. Die voelde, keek en verklaarde onmiddellijk: Dat is de binnenste structuur van je baarmoeder die een beetje aan de buitenkant zit en is echt niets ernstigs! Als het je niet lekker zit zou ik gewoon even laten kijken, maar grote kans dat het inderdaad niets is.