Wat je zegt, een hoge bloeddruk en vocht vasthouden... dan zou ik er idd wel echt naar laten kijken! Bij mij hebben ze dat allemaal toen wel nagekeken.. maar toen was alles prima. Ik had hetzelfde als iemand hierboven schreef, een beknelde zenuw. Idd ook een gevoelloos stuk huid op die plek. Heeeeeel pijnlijk kan dat zijn.
ja ga aub naar het ziekenhuis dit klinkt niet goed de klachten die je beschrijft niet wachten maar direkt in de auto stappen
ik ook ben bang dat geen nieuws hier geen goed nieuws is.. hoop dat alles goed is met haar en de beebs...
Ze heeft gisteravond nog wat geplaatst.... niet iedereen zit de hele dag op ZP he meiden. Niet te druk maken hoor.... ze komt vast snel weer langs.
nee maar ze werkt ook niet meer he volgens mij , en als je zoiets plaatst op een forum hou je volgens mij iedereen wel op de hoogte, zeker als je thuis bent ,ttoch>????,, ik denk echt dat ze is opgenomen... hoop maar dat we snel iets horen!!! naja we zijn gewoon bezorgd... logisch toch
Zo denk ik er ook over. Als je en topic start en iedereen leeft zo mee, dan denk ik toch dat iemand wel even laat weten hoe het afloopt.... Groetjes Loes
Hi hi lieverds!! Wat fijn om te lezen dat er toch nog iemand zich druk maakt om mij haha soms voelt dat even zo... toch maar weer vanmorgen vroeg gelijk naar de HA geweest weer een TE LAGE bloeddruk 90/60 maar HA Gelukkig ga toch maar WEER bloedprikken ik gelijk door naar ZH voor prikken uur later uitslag bij verloskundige Maar daar kwam natuurlijk weer niets uit... urine test ook weer niet..... pffff.... Verloskundige heeft ook bloeddruk gemeten wassie weer 140/95 dus weer te hoog binnen een paar uur tijd... ze zei dat komt omdat je je nu druk maakt JA HOOOR VAN 90/60 NAAR 140/95 LIJKT ME NIET ALLEEN MAAR druk maken.... gewoon weer naar huis gestuurd met als antwoord er staan nog meerdere dingen op de kweek voor u waarvan wij toch niet eerder als dinsdag de uitslag van binnen hebben.... NU HEB IK WEL GEZEGD ALS IK VANACHT LAST HEB DAN GA IK GELIJK NAAR DE 1E HULP DAT IK HET NIET MEER HOUDT JANKEN DOE IK TOCH AL VAN DE PIJN DUS DAN GA IK DAAR GEWOON HYSTIRISCH DOEN ZE BEKIJKEN T MAAR.... Maar zo heeft mijn dag er dus uitgezien en over dat vocht vast houden zeiden ze tja iedereen houdt bijna vocht bij in de zwangerschap tja zei ik maar ook in combinatie met hoge bloeddruk ja hoor dat is volgens hun heel normaal en ik heb geen ziektebeeld omdat ik soms een lage bloeddruk heb en soms een hoge.... PFFF.... wordt hier gek van....!!! Tot snel.... hoop dat ik vanacht ook een beetje kan slapen....
aaaaaaaaah gelukkig daar ben je !! fijn dat alles goed is!!! en inderdaad gewoon blijven gaan zolang jij je niet beter voelt... ben wel blij dat er niks ergs is!! moest toch wel aan je denken gister!! Goed naar je eigen lichaam blijven luisteren, hoorde laatst ergens op tv dat dat het allerbelangrijkste is tijdens zwangerschap! Heel veel sterkte en hoop dat je klachten snel over zijn liefs Muis
Oh gelukkig daar ben je weer!!! Ik dacht dat het goed mis was he pfff.... War wat IRRITANT! zo'n ziekenhuis he! Heb ik ook, bj mij alleen wat weekjes afgenomen waar je een week later de uitslag van krijgt, ben dus benieuwd of ik maandag iets hoor. WOrd je toch gek van! En id ik heb van mezelf iedere keer een onderdruk van ergens in de 50 ofzo, had ik in het ziekenhuis 79, zeggen ze, das perfec. Dus ik geef aan dat het normaal veel lager is ( wat ze ook op het formulier zelf hadden kunnen zien!!!!!) zeggen ze idd dat ik me te druk maak. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR verschrikkelijk. Je moet inderdaad de volgende keer naar de spoedeisendehulp gaan en heel panisch doen, dan helpen ze je! Heb ik gehad met blindendarm ontsteking. Ik had zo iets van, wat heeft het voor n zin om panisch te doen (terwijl ik kapot ging vd pijn) dus ik zat daar te wachten en te wachten, (en thuis had ik al de hele avond pijn zitten lijden) komt er een man binnen, PANISCH JOH! "oooh ik heb al een uur zo'n pijn!!!" en maar zielig doen en herrie maken, werd hij gvd meteen geholpen!!!!!!!!!! Hij had dus ook blindendarmontsteking, maar ik ook. Ik werd gewoon naar huis gestuurd!!!!!!!!! Dag daarna toch maar spoedopname omdat ze toen eidnelijk door hadden dat ik echt pijn had. 3 Dagen later deden ze pas een kijkoperatie!! Was mn blindedarm aan het lekken!!!!!!!! Of met mn vader, "nee hoor we komen niet langs, het klinkt niet levensbedreigend.""oh u kunt 112 bellen hoor mevrouw, maar daar komen ze niet voor" 4 dagen later werd hij eindelijk toh doorgestuurd naar het zh voor onderzoek werd daar gezegd: "Hoe lang is deze man al zo ziek????!!!" Hij heeft er 4 uur gelegen en toen is hij overleden! Sorry daar komen al m ziekenhuis frutraties even naar boven. En ik heb er nog meer hahaha. maar het is toch niet normaal! Iedereen denkt altijd, oh dan ben je in het zh en dan ben je in goede handen. Nou eeeeeeeh......NOT! Zo hahaha goede morgen allemaal!!!! Moest er ff uit. Hoe is het verder met iedereen?? Hier alles rustig hahaa (op mn hartslag na ivm ergenissen hihi) Maar Noessepoes, als er iets is, gewoon terug gaan hoor!!!! Veel liefs Loes
Hoi hoi Loesk, Jeetje wat een nare ervaringen met ziekenhuizen zeg...Idd zo is het wel echt als je panisch gaat doen dan wordt je veel sneller geholpen had ik ook al een keer gezien vandaar dat ik dat zei als ze me niet zo willen helpen dan maar panisch doen. Maar jeetje wat erg van je vader... dat ze het niet levensbedreigend noemen en vervolgens heeftie nog maar een paar dagen geleefd... echt erg hoor... Gisterenavond weer hele pijnlijke aanvallen gehad om 11 uur besloot ik maar rechtop in bed te gaan zitten om te kijken of dat beter ging 2 paracetamollen en ja hoor toch in slaap gevallen... gelukkig maar anders was ik echt met manlief naar t ziekenhuis gegaan maar t is niet nodig geweest... en vandaag gaat t uitermate goed.... heb net manlief babykamer af laten maken want dan kan ik alle spulletjes gaan wassen en strijken en dan op hun plekje leggen... JEETJE WAT EEN ENERGIE HE hahaha nee maar ik heb allemaal een raar gevoel als t nou echt goed mis is dat ik dan wel alles klaar moet hebben thuis!! Niet als ik weer van die pijnaanvallen heb dat ik nu echt een keer int ziekenhuis moet blijven.... pff hoop t niet maar op zo'n moment kan je niets anders...dus nu maar aan de gang!! Meiden fijn paasweekend!!! Dikke knuffel!!!
Hoi hoi hier weer een berichtje van mij. Loop nog steeds te sukkelen i.v.m. die steken in mijn ribben na gisteren voor de zoveelste keer weer in het ziekenhuis bij de Gyn. te zijn geweest en weer bloed en urine te hebben laten testen is er weer niets uitgekomen.. wordt hier zoo gek van pffff.... Mijn bloeddruk is de laatste dagen wat constanter geworden... 140/90 en gisteren wassie zelfs 135/70 dus dat is eigenlijk hartstikke goed... maar ik heb het gevoel dat ze m'n klachten gewoon niet serieus nemen... Vanmorgen belde ik weer naar t ziekenhuis voor de uitslag... ze zei mij dat er op veel dingen was getest waar zij geen verstand van heeft dus het even met de gyn moest overleggen... werd later terug gebeld zei ze ja alles was goed... nou zei ik okee dat t goed is die uitslagen maar wat moet ik nou met de pijn... ja neem maar tot max. 8 paracetamols per dag... dus ik zei okee lekker dan s'nachts moet ik er al om het uur 2 om de pijn vol te kunnen houden... ja zei ze er is niets anders dus je moet er maar mee leren leven... de gyn. is nu aant opereren dus die kan ik niets vragen... nou lekker zo dan... ik weet t ook niet meer hoor... mijn specifieke klachten zijn nu... vreselijke hoofdpijn... onhoudbare steken in mijn rechter ribben wat nu gewoon door heel m'n ribben en rug doorstraald. als ik maar wat kleins doe wordt ik al duizelig en ben ook heel veel misselijk tot overgeven toe... alleen de bloeddruk is nu goed volgens t ziekenhuis dus daarom zijn er voorderest geen aanwijzingen die naar Hellp of zwangerschapsvergiftiging wijzigen... natuurlijk ben ik daar heel blij mee maar niet weten wat ik nu heb wordt je ook gek van... Weet er iemand wat ik dan kan hebben of zoeiets?? Het zijn niet m'n nieren die zijn nu genoeg getest waar niets uitkwam... Sorry hoor voor m'n lange verhaal maar ik wordt hier zo onzeker van.... ik zit er gewoon ff helemaal doorheen sorry!!!
Nou je hoeft je absoluut niet te verontschuldigen hoor! Wat een zeikzooi! Waarom is het in een ziekenhuis zo moeilijk om mensen serieus te nemen zeg! Belachelijke reactie zeg! Ik snap helemaal dat je er door heen zitpfff. ZOu eerlijk gezegd niet weten wat het kan zijn. Ik heb ook in het ziekenhuis gelegen ergens halverwegen de zwangerschao geloof ik ivm ontzettende pijn aan mn ribben, het lek net of ze allemaal gebroken waren. Ik kon bijna niet ademen. Toen hebben ze gecontroleerd of ik longembolie had ja of nee. Dat was het niet. Maar ja ik weet niet hoe het bij jou precies is. Meid ik hoop dat de klachten snel afnemen want het lijkt me echt heel heel heeeeel irritant!!!!!!!!!!!! Dikke knuffel Loes
kan je niet naar een ander ziekenhuis ofzo gaan. Je hebt toch recht op second opion? Ze hadden met mij niet makkelijk gehad want ze hadden me er letterlijk uit moeten zetten voordat ik wist wat ik zou mankeren was ik er echt niet weggegaan! succes meid, en net zoals iemand hier al zei luister naar je lichaam en gevoel want die heeft altijd gelijk!
hee meiden, Ik heb ook tegen die mevrouw aan de telefoon gezegd dat als ik vanacht zo'n last krijg ik á la minute naar t ziekenhuis rij want ik ben dit zo zat... en dan gaan ze maar eens onderzoeken wat t kan zijn... ik krijg ook steeds meer druk in mijn buik nou zou dit natuurlijk van de baby kunnen zijn.. maar zolang ikniet weet wat t kan zijn wil ik op elk pijntje allert zijn.. toenet met de was van de lijn afhalen zag ik alleen maar sterretjes, manlief zei dat ik ook rustig moest doen jeetje als dat al te veel is... pfff.... Maarja ik voel me gewoon een vreselijke zeikerd... Het is bij mij ook zo elke nacht als ik zo'n pijn heb ga ik maar naar beneden want daar wil ik manlief niet voor wakker maken die moet vroeg 04:30uur zijn bed uit en dan vind ik het kut als hij naar de huisartsen post met mij mee moet... want alsie dan niet gaat werken ofzo krijgt hij ook gezeik met z'n werk... ik heb al zoveel gezeik op t werk... pfff... wat zit ik toch te zeuren zeg...