25wkn Bloedprop verloren en giga steken in ribben..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NoessePoes, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

Maarja ik voel me gewoon een vreselijke zeikerd...
    ben je niet

en je zit niet te zeuren

HALLO KNOCK KNOCK ER ZIT EEN KINDJE IN JE BUIK!
    het is niet raar dat je zo denkt!!! het is toch normaal dat je je zorgen maakt,,ookal is er mischien niks aan de hand!!! ik snap je hoor meid

2. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Dank je Music4life!! Ik weet t inderdaad 'dat ik mijn eigen gevoel moet volgen maar ze doen allemaal in t ZH net of er niets aan de hand is maar die VK moeten wel constant naar de Gyn omdat ze t niet vertrouwen vind t zo raar je bent er voor je eigen lichaam en je mag blijkbaar niks over je eigen lichaam weten tsss... begin t zo zat te worden met die ziekenhuizen...

3. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    en ik ben ondertussen wel gewend dat er uit bloedtesten niets uit komt... Hoevaak ik iets gehad heb wat niet uit mijn bloed kwam kwa infecties enzo... Maar daar blijken ze blijkbaar niet naar te kijken pffff... wordt er zo gek van kan nu ook weer niet liggen probeer t zomenteen maar weer met een paar paracetemolletjes.... maar ik ben niet van plan dat heel de nacht te gaan slikken dan maar naar de Huisartsenpost....

4. Alita

Alita Niet meer actief

mied heb niet alles gelezen maar wil alleen even zeggen dat je het had over hellp...dit hadden ze dan ook in je bloed gezien als je dit had...

Hoe is het nu met je?

5. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nossepoes, ik lees net je topic, en het eerste wat bij mij opkomt is een galsteenaanval!! ik heb dat 3 jaar geleden ook gehad en je beschrijft ongeveer dezelfde symptomen.
    Mischien de moeite waard om even op te noemen de vogende keer als je een arts ziet, verder heel veel sterkte ik hoop dat je je snel beter voelt!

6. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL

Enne zeuren mag hoor als je zwanger bent!!!!

7. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Meid je zeikt absoluut niet hoor!!!!!
    Je maakt je gewoon zorgen, dat is ook echt niet zogek hoor. j hebt een klein wondertje in je buik!! En daar voel je je vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent, meteen verantwoordelijk voor!
    Ik hoop echt voor je dat er snel duidelijkheid komt!!!!!

Dus gooi het er hier maar lekker uit meid!

Liefs Loes

8. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38

Als jij het niet vertrouwd onmiddelijk terug gaan en pas weggaan als iemand echt naar je luisterd!!! Als ik dat gedaan had dan was miss mijn kleine meisje niet 3 maanden te vroeg gekomen. Gewoon op je strepen staan. Moeder gevoel heeft bijna altijd gelijk!!

9. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hee meiden,

Thanx voor de berichtjes... ik heb het met manlief er ook over gehad als ik t niet houd van de pijn dan ga ik gewoon naar een ander ziekenhuis miss dat ze daar wel naar me luisteren.... nu gaat t redelijk met me heb afgelopen nacht heel goed geslapen (4 uur achter elkaar) dus voel me vandaag ook weer wat beterder wel veel steken maar nu wel verdraaglijk... dus hopen dat ik vanacht weer goed slaap haha:D Ik zal t zeker met de gyn over galstenen hebben... als je dat hebt kunnen ze dat niet in je bloed zien dan?? nou ik hou jullie op de hoogte moet zoiezo donderdag weer naar de gyn dus hopen dat ik t weer tot die tijd volhoud met een paracetamolletje pfff.... xxx

10. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Oja en mooi:D dat ik weet dat als je zwanger bent je mag zeuren haha:D

Deel Deze Pagina