Ik ben zo benieuwd wat er bij jou zal uitkomen... In ieder geval weet je dan waar je aan toe bent.. Ik ga voor je duimen
Dank je wel Bussi, hier nog steeds geen teken van niets Ik ben nu inmiddels 28 dagen overtijd en voel al een paar dagen krampen. Ik begin me daar een beetje druk over te maken dat dit wat anders betekend dan een zwangerschap of een menstruatie Maar ik hoop morgenochtend duidelijkheid te krijgen.
spannend hoor, en dan dat wachten op de uitslag. alsof je nog niet genoeg gewacht hebt... ik blijf je topic volgen.
Ik heb ook veel klachten gehad ook 1 hele week lage rugpijn daarvoor misselijkheid en rommelende darmen en steken en noem maar op maar opeens waren ze allemaal weg. Vanochtend echt menstruatie steken en ja hoor bij mij zijn de duivels er al. Jij bent natuurlijk al heel lang overtijd ik ga voor je duimen ben benieuwd naar jou uitslag
Hoi meiden, Ik wil jullie even op de hoogte houden. Ik heb vanochtend gebeld naar de huisarts en ze hadden in eerste instantie de uitslag nog niet binnen. Ze hadden het intern nog eens nagevraagd, vervolgens 5 min moeten wachten
Sorry meiden, ik was nog niet klaar met mijn verhaal (kinderen die ineens op de toetsen typen) De assistent gaf aan dat ik niet zwanger ben en dat de test negatief is, ze had ook aangegeven dat de huisarts in opleiding had doorgegeven dat mocht het zijn de test negatief is, ik over een paar weken terug kon komen. Ik heb nu duidelijkheid over de bloedtest, maar nog steeds geen duidelijkheid over mijn lichaam. Ik heb toen een terug bel afspraak gemaakt vandaag met de huisarts in opleiding, zij gaf aan dat ik het 3 a 4 weken moet aankijken, als ik in tussentijd nog niet ongesteld ben geworden dan moet ik weer terugkomen. Ze zegt dat het waarschijnlijk een cyclus is die ik heb overgeslagen en aan de andere kant beweert ze dat ik vorige week mijn menstruatie had. Dat kleine beetje bruine afscheiding. Dus ik heb nu nog niet echt zekerheid voor mezelf van wat er aan de hand is, ik maak me wel een beetje zorgen. Zolang ik niet ongesteld ben, heb ik voor mezelf nog geen zekerheid.
Wat een onzekere situatie! Weet je eigenlijk nog niets?! Sterkte! Hoop ik voor je dat je nu snel ongesteld wordt! Als je dan toch niet zwanger bent...
Wat vervelend. Ik heb vorig jaar ook een menstruatie overgeslagen, verder altijd stipt op tijd. Maakt je heel onzeker!
Succes mop! Zit zelf ook in het niet ongesteld worden schuitje. Nu voor de tweede keer, vandaag 48, en maak me iets minder druk dan bij de eerste keer (50 dagen). Toen was ik helemaal van slag. Tig zwangerschapstesten gedaan, bloedtest en geen idee hoe en wat. Hoop voor je dat het eenmalig is of dat je alsnog zwanger test.
İk werd gek met 19 dagwn overtijd maar was super opgelucht toen de duivels kwamen.. İk hoop dat jij meer duidelijkheid krijg binnenkort en minder dan 3 dagen bloedverlies is geen menstruatie..
Ja het is heel vervelend, maar had jij die maand ook menstruatie krampen? Echt vervelend als je lichaam je zo voor de gek kan houden
Dank je wel Homeland, vervelend he, zo wachten maar heb je normaal vaak regelmatig een regelmatige cyclus? Als we serieus gaan in de toekomst voor een 3e kindje hoop ik niet dat mijn cyclus zo onregelmatig blijft je wordt echt gek zo van de onzeker. Ik zit nu zelf op een cyclus van 56 dagen. Dit is mij nooit eerder overkomen en dat ik zo lang met menstruatiekrampen rondloop
Ik kan mijn voorstellen dat je opgelucht was toen je ongesteld werd, dat geeft je toch zekerheid in alles. Ik hoop ook dat ik ongesteld word een deze dagen, anders moet ik 3 december terugkomen bij de huisarts
ja en puistjes en vettig haar, alsof ik er steeds tegenaan zat maar het gewoon niet wilde doorbreken. de maand erop was alles weer normaal. (ik zat toen ook in de zenuwen want ik wilde juist helemaal niet zwanger zijn toen. )
Ja precies, ik kan me voorstellen zeg . Oke, dus het hoeft niks te zijn die menstruatiekrampen, dan wacht ik het gewoon af. Ik heb nu alleen last van witte afscheiding, en krampen aan mijn onderbuik en erg droog haar. Geen puistje tot nu toe gehad.
Hoi Kyra77, Wat lief van je berichtje Het gaat goed met me, maar nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb vorige week een inwendige echo gehad, want de huisarts wilde toch dat ik doorverwezen moest worden i.v.m. de buikkrampen die ik heb. Gelukkig is er niets ernstig alles was goed gecheckt. Baarmoeder was gecheckt, maar was niks van een vruchtzakje te zien, maar ik had ook niet het idee dat ik zwanger was aangezien de negatieve testen. En mijn eileiders waren ook goed gekeurd alleen zag ze ei blaasjes wat normaal was voor haar en dat ze vol zaten met eicellen en waarschijnlijk een eisprong zou gaan komen. Dus ik zou volgende ongesteld moeten worden. Als ik eind december nog steeds niet ongesteld ben geworden, moet ik weer een afspraak maken met de huisarts. Hoe gaat het met jou en hoe voel je je nu? Ik zie aan je banner dat je 7,5 week zwanger bent liefs
Vuurtorentje, Ik sprak de gyn vandaag en die vermoedde bij mij een 'persisterende follikel' dan meet je een eisprong, maar het eitje is dan uiteindelijk tóch niet gesprongen. Dit vertraagd de menstruatie maar je hebt het gevoel dat je ongesteld moet worden. Als het eitje blijft zitten dan krijg je vaak een kuurtje om de menstruatie op te wekken. Bij een echo kunnen ze het eitje soms nog zien zitten. Was daar bij jou misschien sprake van? Ik weet natuurlijk niet of dit het is maar het kan een verklaring zijn...Ik hoop iig dat je menstruatie snel komt!
Jeetje wat een verhaal, Ik hoop dat je idd voor/in dec ongesteld wordt. Dank je! Ik voel me prima. Gisteren eerste echo gehad en hartje klopte! We zijn heel blij!