Geen idee!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door querida, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. querida

querida Lid

6 feb 2008
    64
    0
    0
    Hallo dames

ik was 5 dec gestopt met de pil ik was 3 maanden aan de pil , 7 dec ontrekingsbloed gehad die dagen had ik ook gekluts. na me ontrekingsbloed wat 5 dagen duurde werd ik misselijk 1 week later blaasontstekings . 2 weken later weer vaker plassen alleen zonder pijn

3jan zou ik eigenlijk ongi worden maar niks , GETEST KRUIDVAT NEGATIEF met zeer licht streep positief , 4 jan weer getest duidelijk negatief ook kruidvat

6 DAGEN LATER trekpleister test gehaald , en ja positief!

Maar nu weet ik niet precies hoe lang ik echt zwanger ben ?

2. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Gefeliciteerd!
    Je kunt toch een afspraak met een verloskundige maken als je niet weet hoe lang je zwanger bent? Ik zou eens bellen met een verloskundigepraktijk!

3. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

heykes

ik zou zeggen dat je 7ste laatse nods waren

4. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Dat denk ik eerlijk gezegd ook, hoor!

5. querida

querida Lid

6 feb 2008
    64
    0
    0
    Dus hoeveel weken vermoeden jullie dat ik zwanger ben?

Ik ga over 3 weken afspraak maken bij de verloskundigepraktijk om te checken

Bedankt!

6. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    3 januari was jouw NOD dus? dan denk ik dat je nu 5 weken zwanger bent. Plus een paar dagen. 3 januari is het 4 weken geleden sinds je laatste ongesteldheid, he? Ik weet niet precies hoeveel dagen daartussen zitten, maar ze tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid. Dus als dat 7 december was. dan kom ik uit op 5 weken en 2 dagen... (als ik het zo even goed uit mijn hoofd doe). Maar.. ik zou toch even je verhaal doen bij de verloskundige.. omdat je direct 'ongesteld' werd toen je stopte met de pil. Kan maar zo dat je dan langer zwanger bent! Wanneer in je cyclus was je gestopt met de pil?

7. querida

querida Lid

6 feb 2008
    64
    0
    0
    Hallo mysore

Ik denk dus ook dat ik 5 weken en 2 dagen ben , ik had me laaste strip alleen daar van 2 pillen genomen dus in feite verschoof ik me ongi met 2 dagen. Daarna 7 dec ontrekingsbloed gehad ( weet niet of je die mee kan rekenen met ongesteld)

Ik heb dus 9 jan echt positief getest . dus ik vermoed gewoon wat jij ook zei dat ik 5 weken en 2 dagen zwanger ben

Ja ik ga zeker me verhaal vertellen :)
    dankjewelllll , jij heb vandaag je eirensprong zie ik , SUCCES HE!

8. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    De verloskundige zal je vast meer kunnen vertellen, ik denk idd 5 weken en 2 dagen, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
    Mijn vriend en ik zijn niet aan het proberen zwanger te worden, ik dacht alleen wel dat ik nu zwanger was, maar helaas voor mij =).
    Het zwanger zijn zal voor mij dus nog even op zich laten wachten. Maar jij ontzettend gefeliciteerd. Geniet ervan!

Deel Deze Pagina