Zwangerschapszwemmen regio breda/tilburg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wachtende, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wie heeft er ervaring met zwangerschapszwemmen?
    Het lijkt me heerlijk om lekker elke week het zwembad in te gaan.
    Ik zit te denken aan De Vennen in Dongen, iemand hier toevallig ervaring mee ?
    Of een anders zwembad in de omgeving?

Groetjess

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik bij mijn 2 eerdere zwangerschappen wel zw zwemmen gedaan.ik vond het echt super fijn.nu niet omdat het op de dag is dat ik ook werk en dan red ik het allemaal niet.ik deed het in eindhoven tongelreep.heerlijk maar ik vind het hier ook wel heel duur geworden 65 euro per kwartaal.
    lekker gaan zwemmen meid is goed voor je

3. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ik wil het ook gaan doen vanaf volgende week! Woon zelf in Tilburg dus ik ga gewoon bij Sportcentrum Reeshof, dat is in Tilburg de enige plek waar het kan. Heb er nog geen ervaring mee maar mijn buik wordt nu echt zwaar en het lijkt me heerlijk in het water.

4. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Hoi dames ,
    Ik woon zelf in Breda en ben een keer gaan zwangerschaps zwemmen maar is niks aan! Daarbij ben ik zelf zwem juffrouw en heb zoiets van oké 1 keer is leuk maar iedere week hetzelfde word saai !

Ik ga nu 1 keer per week gewoon los zwemmen bij sonsbeeck in Breda en maak dan het liefste gebruik van de kreek , dan kan je op je rug dobberen !

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik vond het zwangerschapszwemmen echt heerlijk, het is ontspannen (soms ook hard werken) en heerlijk om een uurtje per week puur met je kleintje bezig te zijn. Ik kan het iedereen aanraden.

Ik heb het in bergen op zoom gedaan, maar das wellicht iets uit de route voor je;)

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Dat klinkt heerlijk zeg...is dat een stroomversnelling ofzo?
    Ik ga even kijken haha

De rest ook bedankt voor de reacties.
    Ga denk ik ook naast het zwangerschapszwemmen lekker dobberen.
    Heb erg last van bekken en knie dus dat is heel erg fijn !

7. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ik heb ook bi en bij zwangerschaps zwemmen kun je dan niet alles mee doen !!! Dus dat is dan jammer , je moet als je gaat zwemmen en je hebt bi de volgende dingen doen .. Als je tips welt dan hè ;)

- op je rug dobberen en met je benen geen schoolslag maken dat mag iet met bi alleen de been beweging van de borst/rug crawl!
    - op je buik zwemmen en hierbij ook alleen de been beweging van de brost crawl ... Maak je arm bewegingen lang en krachtig hierdoor kan je lang uitdrijven op je buik ..
    - op je rug kan je ook je benen recht houden en met je armen roei beweging maken onder hè water hierdoor kun je rustig drijven en je benen ontspannen ..

Veel plezier en succes !!

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Bedankt voor de tips !
    Zeker nuttig !
    Ik kijk er echt naar uit :)

9. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    dan is het bij jullie saai maar hier in de tongelreep is het wel leuk altijd een gezellig vast clubje.en het is gewoon echt relaxt.

Deel Deze Pagina