Dl heeft vanavond toch weer een lange mouwen romper onder haar zomerpyjama gekregen, want kwam vanochtend toch koud ( en vooral erg vroeg) uit haar zomerslaapzakje. Maar ons huis is standaard max 21 graden.
Hier alleen luier, is 29 graden op de kamer, Vraagje, doen jullie de slaapkamer deur dicht met die warmte? Vind het zo lastig, bang dat het te benouwd word...
Mijn dochtertje heeft en ligt nu nog steeds in de allerdunste slaapzak van ergo pouch de 0.3 tog super fijn en luchtig
Hier ook 26 graden en een zoontje van 11 mnd dat het snel warm heeft. Hierom heeft hij alleen zijn luier en een mouwloos slaapzakje van hydrofielstof.
Hier nu 27 graden op slaapkamer en zoontje 17 mnd slaapt in romper korte mouw. Heb wel een hydrofiel slaapzak maar dat is echt te warm voor hem.
Mijn dochter van 8 maanden slaapt alleen in een romper zonder mouwtjes. Ze heeft het altijd heel warm. Bij baar op de kamer is het altijd warm.nu heeft ze een pyjama truitje aan zonder romper eronder.
Sorry dat ik inbreek! Mijn dochter is bijna 8 weken en slaapt met alleen een luier in een dunne puckababy piep. Wel nog een dekentje tot haar middel. Op haar kamer is het 27 graden.. Is dat nog te warm? vannacht koelt het namelijk nog wel af..
Hier slaapt hij vanavond in een mouwloos rompertje in een bamboe zomerslaapzakje van Vip sleeper....is 0.5 tog en heeft lange mouwen. Eerste keer dus ben benieuwd....
Hier was het de hele nacht 26 graden op onze kamers Had romper zonder mouwen aangedaan en een heel dun dekentje over haar beentjes, maar dat stampte ze uiteindelijk toch weg. De deur staat altijd op een kier hier. Dan hoor ik haar ook goed als ze wakker wordt of huilt. Met de deur toe is het nog meer benauwd ook
Dat dekentje lijkt me echt te warm. Maar mijn kind heeft het snel warm en lag in alleen romper zonder mouwen in bed
Hier een koude baby altijd. Maar goed nu in romper korte mouw en dunne zomerslaapzak zonder mouw. Kamer is 24 a 25 graden. Ging goed vannacht. Nu zojuist staat de zon erop en is het 26 graden en heb ik hem weggelegd met alleen romper. alleen luier gaat niet. Doet ie uit. En deur open ook niet hij wordt wakker van elke zucht. Zo even voelen hoe hij is!
Hier alleen een luier + Overigens is het hier 's avonds 28+ graden, vanaf 5 uur zet ik de ventilator aan.
Hier slaapt ze al een tijdje in romper korte mouw met zomerslaapzak. Het is nu ook 25+ in haar kamertje dus misschien vannacht zonder romper en alleen slaapzak en dun lakentje. Onze dochter heeft het snel warm... Gister waren haar haartjes ook al nattig
Hier nu 28 graden op de slaapkamer. Snachts slaapt dochter alleen haar luier, in de slaapzak en laken
mijn slaap alleen in zomerslaapzak, met luier maar ik begin nu wel te twijfelen gezien de temperatuur van komende dagen. Ik heb trouwens oook haar slaapkamerdeur dicht ze wordt wakker van licht en geluid. Wat doen jullie? is het trouwens niet verstandiger als temperatuur zo hoog blijft gewoon alleen met romper korte mouw?
Dochter slaapt nu in luier, ergopouch 0.3 tog en heeft een lakentje omdat ze graag een "dekentje" wil. Deur staat helemaal open. Wij doen wat stiller dan normaal. Een dichte deur maakt het nog warmer. Het is nu 31 graden op haar kamer, op de hele bovenverdieping trouwens
Iemand tips voor onze dochter van 8 dagen? Ze houdt haar temperatuur goed vast, ligt nu in een romper met t-shirt. Maar hoe vannacht? Het is zeker 27 graden op haar kamer.
Lijkt me prima hoor, ik zou even bij elke verschoning haar temperatuur opnemen en zo nodig een laagje uitdoen of toevoegen. Als ze het koud heeft zal ze wel wakker worden hoor! En beter te koud dan te warm, maar snap dat het lastig is m'n zo'n kleine baby.
Ik zat te denken aan gewoon een pyamapakje (dunne) met alleen een laken, echt blote benen en armen durf ik niet aan voor de nacht.