26 graden nu op kamer en waarin slapen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rikky, 30 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Livvy heeft alleen een luier aan en dan in de dunste slaapzak die we hebben.

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Kan denk ik ook wel hoor, gewoon even goed haar temperatuur in de gaten houden, verschilt ook een beetje per kindje.

3. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn zoontje ligt in zijn boxer en luier in een zomerslaapzak zonder mouwen. Ik ga voordat ik zelf ga slapen nog een keer in zijn nekje voelen, maar ik denk dat hij het net als mij bloedheet heeft.

4. Michelle123

Michelle123 Actief lid

31 mei 2014
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alleen een luier.
    Het is dan ook 32 graden in zijn kamertje nu.

5. Query

Query Actief lid

17 sep 2013
    278
    0
    16
    Hier alleen een hemdromper, met slaapzak veel te warm. Liever kets te koud dat ze wakker wordt dan te warm gekleed...

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Romper korte mouw en zomerslaapzak. Overdag alleen romper. Alleen luier gaat helaas niet. Doordat ze een allergische reactie heeft gehad krabt ze haar borstkas kapot als ze geen romper aan heeft

7. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    hier ook 30 graden in kamertjes, echt verschrikkelijk. ze liggen beide in alleen luier en ramen open. ramen ga ik zo dicht doen. vind het echt lastig

8. DivaXXL

DivaXXL Actief lid

15 jul 2013
    185
    19
    18
    Zoontje ligt hier in luier en zomerslaapzak zonder mouwen... 27 graden op ze kamer ik vind het ook lastig. . Vanmiddag had ik hem op bed gelegd alleen in luier en geen laken of iets..
    Denk ook altijd liever te koud.. maar slaapzak leek me eigelijk al te warm.

9. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Hier is het ook 27 graden, ze ligt in een romper met een lakentje over zich heen. Ik twijfel nu wel of ik het lakentje weg moet halen.

10. mimi1987

mimi1987 Actief lid

20 mrt 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoontje 12 weken ligt in luier in puckababy. Rolluik dicht verste raam beetje open. 29 graden.. was aan het twijfelen over de puckababy maar hij slaapt niet goed zonder en heeft al weinig geslapen. Liever zo dan dat hij huilt en zich druk maakt en het daardoor nog warmer krijgt.

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Hier had ik mijn jongste gister alleen in romper liggen zonder mouw

Ze is de hele nacht wakker geweest ! Heb met washandjes gekoeld zelfs midden in de nacht een ijsje gegeven want het kind had het bloed heet !

Nu ligt ze in alleen haar luier, lauw gedouched en een ijsje voor het slapen ze is nu twee keer wakker geworden van de hitte

Heb op de kamers wel de ramen open, maar onze jongste heeft er rolluiken voor en bij de oudste twee zit het gordijn ervoor dus of het echt zin zal hebben .....

12. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Hier is het ongeveer 26 graden op haar kamertje. Overdag slaapt ze alleen in romper zonder lange mouw, en nu in rompertje met korte mouw en zomerslaapzak zonder mouw. Net gevoeld, maar haar nekje voelt niet heel warm aan.

13. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Gisterenavond 26 graden op de kamer: Romper zonder mouw en hydrofiel slaapzak. Waarschijnlijk vanavond zonder romper in de slaapzak.

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Onze kinderen hebben allebei alleen in de luier geslapen. Dochter is 3 jaar en zoon 3,5 week. Bij zoon wel een lakentje over hem heen gedaan maar verder niks. Hij voelde echt niet koud aan en heeft heerlijk geslapen. Dochter heeft halverwege de nacht om haar deken gevraagd dus die lag onder een dikke deken te slapen (tja, ze is niet wijs hoor als je t mij vraagt :D)

15. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Bij ons was het gisteravond 31 graden op de slaapkamer :$ arm ventje heeft 2 uur lang liggen huilen omdat hij niet kon slapen van de hitte. Was begonnen met alleen in romper maar al gauw lag ie alleen in z'n luier. Pas toen hij uiteindelijk in slaap viel, heb ik hem met alleen z'n luier aan in een dun zomerslaapzakje zonder mouwen gelegd.
    Nu is het 28 graden op z'n slaapkamer en ligt hij alleen in een luier. Pfff, deze hitte vind ik echt niet leuk voor die kleintjes! :(

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Bij ons boven in de slaapkamers ook boven de 30 graden. Zoontje lag in alleen zijn luier maar was nog zeiknat van het zweet. Even afgespoeld onder een lauwe douche, koud flesje drinken en toen hebben we maar het campingbedje beneden in de hal gezet XD Niet zo gezellige plek maar wel de enige koele plek in huis. Hij heeft daar heerlijk geslapen.

17. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ocharme. Dl was gisterochtend even buiten en not amused. Zat als een zombie in haar buggy.
    Ze sliep prima, hebben koele kamer + aerosleep matrasje.
    Toch begint het hier nu ook warmer te worden. Vanavond de tuinsproeier even op de achtergevel, kijken of dat nog scheelt.

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    Dochter heeft vannacht in een romper zonder mouwtjes geslapen. Wel onder haar dekentje gelegt omdat ze beter slaapt als ze strak ligt maar daar kroop ze onder vandaan

19. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hier 32 graden op haar kamer.
    Nu alleen een romper zonder mouwen en zonder slaapzak.
    Vanacht alleen een luier in slaapzak. Elke ochtend zijn haar haren nat van het zweet zo heet heeft ze het. Maar zonder slaapzak slaapt ze niet.

20. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hier slaapt ze normaal ook met slaapzak maar nu al 2 dagen alleen in een rompertje met korte mouwen. Met slaapzak heeft ze het veel te warm. Het is hier boven zo'n 27 graden..
    Nu ligt ze alleen in haar luier, ze had het zo warm net. Misschien vannacht proberen om toch haar slaapzak aan te doen maar dan alleen met luier. Slaapzak en romper is echt te warm nu..

Deel Deze Pagina