Heb vorig weekend voor m'n gevoel m'n eisprong al gehad dus volgend weekend maar eens een test wagen als ik nog niet ongesteld ben dan. Heb je in ieder geval een flinke voorraad! Ik ga ze volgende maand ook gebruiken denk ik heb je wat meer zekerheid over je eisprong enzo!
@Veer wat je zegt klopt helemaal. Vervelend van al die symptomen. Hopelijk is het voor jou positief. Ik heb ook elke maand voor mijn ongi komt allerlei klachten die bij een zwangerschap kunnen horen maar helaas weet ik inmiddels dat het dan niet raak ik. Hopelijk hoeft het voor jou allemaal niet zolang te duren. @aster14 he bah wat jammer dat je ongi inmiddels er is. Je weet nu wel waar je aan toe bent. Hopelijk heb je vanaf nu weer een normale cyclus. Welke ovutesten heb je besteld? Tja tips elke dag op dezelfde tijdstip testen en er word gezegd dat je beter niet s'morgens kunt testen. Ik test meestal eind van de middag of avond. Succes deze ronde en hoop dat de ovutesten succes geven. @mammietammie Jij bent inmiddels ook al tijdje bezig aan je onderschrift te zien. Ja idd raar advies. Maar soms denk ik wel eens misschien hebben mensen ergens ook weer wel gelijk maar ja of het echt zo is zul je nooit te weten komen. Zo heb ik ook diabetes en was totaal niet goed ingesteld en ben vanaf maart 2011 daar heel hard mee bezig geweest om alles goed te krijgen. Je moet namelijk goed ingesteld zijn voor je zwanger mag worden. Ik ben daar toen heel hard mee bezig geweest zodat ik dat alvast op orde zou hebben als we eraan gingen beginnen. Dit is me gelukt en sneller dan verwacht. Ondanks er veel mee bezig te zijn (tja je moet wel) is dat ook gelukt. Daarnaast had ik ook heel veel overgewicht en ben toen begonnen met afvallen, ook iets waar je veel mee bezig moet zijn. Ook dit is me gelukt en ben 33 kilo afgevallen. Dus tja ik denk dat zijn 2 dingen waarmee ik ook veel bezig ben geweest en ook is gelukt. De onderzoeken die in het begin gedaan worden heb ik inmiddels gehad en die waren allemaal goed. Heb afgelopen dinsdag een HSG onderzoek gehad en ook dit was goed. Ik heb nog wel een restfoto moeten laten maken en dit word dan vergeleken en moeten dinsdag weer naar de fertiliteitstarts en zullen dan meer horen. Ik verwacht dat er niks is en dat we dan nog een jaar zelf moeten proberen. Aan de ene kant blij dat alles goed is. Maar dan nog steeds geen antwoord op de vraag waarom het nog niet gelukt is. We wachten af tot dinsdag. Mijn vriend is heel nuchter. Die zegt maak je niet te druk het komt van zelf wel. Tja klinkt heel makkelijk maar doe het maar eens. Hij heeft niet dat gevoel wat ik heb. Schijnt dat mannen dat gevoel ook niet hebben haha. Hoe gaat dat bij jullie? Ik heb ook vaak last van allerlei symptomen die ook kunnen duiden op een zwangerschap. Inmiddels weet ik dat me ongi dan komt dus verwacht dan niks meer. Me vriend zegt dan wel vaak misschien ben je wel zwanger. Nu had ik de vorige cyclus nergens last van en ging uit van een cyclus van 23 dagen, uiteindelijk was het een cyclus van 25 dagen. Vond het toen wel even spannend pff. Me vriend zei al zit een baby in je buik. Dan moet ik dus klussen de babykamer klaar maken verven enzo. Hij praat er niet veel over dus het deed me heel veel toen die dat zei eindelijk gaf die spiekum toe haha. Oeps mijn reactie is alweer langer dan de bedoeling was. sorry!
Ja, niet er mee bezig zijn is een loos advies. Volgens mij lukt geen enkele vrouw dat. Tenzij je zoveel stress hebt door andere dingen, maar dan raak je volgens mij ook moeilijker zwanger.. Doen wat goed voelt werkt voor mij het beste. Ik zit hier lekker op het forum, drink af en toe nog een wijntje en geniet vooral van de dingen die ik wél heb. @Panda: Wauw! 33 kilo eraf! Wat grandioos! Enorm knap van je dat dat gelukt is, zeg! Spannend die dinsdag.. Willen jullie het echt nog een jaar eerst zelf proberen of misschien toch wat meer hulp krijgen? Ik weet niet hoe snel je namelijk tot bijvoorbeeld icsi over mag gaan.. @Nuchter: Jep, die van mij is er ook heel nuchter onder. Het blijft een man. Wel twee keer met z'n tweeen heel hard staan huilen, omdat het mis ging. Maar verder heeft hij ook zoiets van; het komt wel, niet te veel over nadenken. Gelukkig weet hij wel heel goed dat het voor mij heel anders is, omdat ik steeds van alles voel. Hij heeft die ervaring niet. Ik heb bij wijze van spreken al een band als mijn eitje net gesprongen is, terwijl hij dat pas zal hebben als er daadwerkelijk een kind uit me komt. Ik denk dat het daarom ook zo fijn is dat dit forum er is. Hier kun je lekker over alles praten en de meesten begrijpen je hier gewoon. @Hier: ovutesten van zwanger en kids besteld en daarnaast ook nog davitamon compleet mama met visolie besteld. Erg duur, maar dan kan ik weer even vooruit. 's Avonds testen moet lukken, maar ik lees soms ook dat vrouwen 2 keer per dag testen. Doen jullie dat ook? Liefs!
Aster: is goed, maar dan moet er wel een streepje zijn om hem te lezen haha. Ja die van Davitamon zijn wel duur he. Ik heb lekker Kruidvat eigen merk gekocht eerst. Heb jij je nog verdiept in welke ovutesten het beste zijn of maakt het niet zoveel uit? Ik wil eigenlijk gewoon de goedkoopste nemen maar weet niet of dat nog wat uitmaakt. Mijn man is er ook wel nuchter onder geloof ik. Maar ja zij voelen inderdaad niks. Zeg ook steeds tegen hem: wou dat ik een man was dan voelde ik het tenminste niet allemaal Ik vind het ook fijn om op het forum een beetje te kletsen erover. Met je omgeving kan je er niet over praten want die wil je nog niks vertellen. Maar je wil er zo graag vanalles over zeggen. Dan is dit wel een hele goed uitweg! Ook om ervaringen te delen. Panda: knap hoor zoveel afvallen! Weer een jaar proberen... hopelijk is het dan gewoon snel raak.
@ aster14 aan de ene kant zou ik wel hulp willen. Maar ja als alles goed is dan kunnen we het maar beter gewoon zo proberen en hopen dat het toch gaat lukken. Ik denk dat als we over een half jaar of een jaar terug mogen komen ik het zeker wil. Als alle uitslagen goed zijn dan zullen ze niet direct helpen. Ik ga er vanuit dat we het nog een jaar zelf moeten proberen. Over gaan op icsi zonder aanleiding zullen ze denk ik niet doen. Je hebt ook nog iui en ivf van wat ik weet. @ Veerr dank je, ik hoop ook dat het snel raak is. Gelukkig zijn meerder mannen zo. Ben zaterdag weer begonnen met ovu testen. Gisteravond was die al aardig positief. Heb daarom vanmiddag en vanavond weer getest. Vanmiddag was die nog iets donkerder dan gisteravond en vanavond was die al weer heel stuk lichter. Ook heb ik de bedenkende pijn in me buik wat ik heb rond me eisprong. Zo richting bedje en eens kijken of we nog kunnen "klussen" Truste dames.
Veel klusplezier deze dagen Panda. Hier nog steeds allerlei klachten, word er gek van! Vanochtend plots kramp in mijn onderrug, ik dacht shit ik word ongesteld. Was echter 10 minuten later weer voorbij en geen teken van ongesteldheid te bekennen. Zou ook wel erg vroeg zijn. Zit pas op dag 22.
Lekker aan de klus dus, Panda! @veerr: zou natuurlijk ook gewoon van een innesteling kunnen komen.. Het lastige is alleen dat je het nu nog niet kan zeggen. Ik blijf in spanning met je! Ik ben inmiddels echt flink ongesteld! Enorm veel bloedverlies, beetje gek.. Hoop wel dat mijn cyclus nu ietsje korter is..
Dat is het vervelende. Het kan alle kanten nog op! Maarja we wachten nog een paar dagen af. Voor je het weet is het alweer zaterdag en ga ik een test doen als ik nog niet ongesteld ben! Balen dat je zo ongesteld ben. Als ik ongesteld word hoop ik dat het meevalt. Ben zo gewend aan die pilbloeding, dat is bijna niks. Hoop ook dat je cyclus korter is dit keer!
Hoi meiden! Ik had vandaag mijn nod als ik afga op mijn gevoel eisprong te hebben gehad 3 okt. Dus vol spanning een test gedaan vanavond en er kwam licht maar duidelijk een tweede streepje. Dus als ik de test mag geloven ben ik ZWANGER!!!! Ik ben helemaal van de kaart... pfff
Maar ik wacht liever tot zaterdag. Ben bang dat het misschien toch nog te vroeg is. Weet niet 100 procent zeker dat hij toen was. Geen ovutesten ofzo.
Lees net op een ander topic dat jij ook lage rugpijn hebt. Ik heb dat ook sinds vandaag heel naar. Ook net gestopt met de pil en ook uit 87 haha. Onze cyclus loopt ook gelijk volgens de banner. Hoop dat voor mij ook de positieve test geldt dan haha.
Heb het mezelf beloofd dus het moet maar. Nog 2 dagen doorkomen. Doe het meteen 's ochtends. Spannend man. Maar vond het wel grappig toevallig.
Jeetje, spannend!! Ik zie inderdaad wel iets, maar niet echt duidelijk wat precies. Heb je ook een foto van recht ervoor? Het streepje lijkt nu namelijk meer een waas die te ver naar links staat.. Maar wel enorm veelbelovend! @Veerr: Knap dat je nog kunt wachten met testen, hoor! Ik ben benieuwd naar zaterdag.. Hebben jullie ook al goed last van symptomen?