26 jaar en klaar! (om mama te worden..)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Aster14, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ja het is niet echt een goede foto maar kreeg hem bijna niet zonder schaduw van m'n telefoon. Ik heb net bij de etos uit m'n werk een digi test van clear blue gekocht. Die geeft hopenlijk meer verheldering.

Qua symptomen heb ik nu erg last van ongi pijn in m'n rug, soms wat steekjes bij het lopen in m'n lies/buik en soort van opvliegers... op werk even getempt *ben verpleegkundige* en bleek ook 37.4 te zijn terwijl ik normaal altijd rond 36.7 zit. Verder had ik 2 dagen terug best wel hoofdpijn en was een borst nogal gevoelig. Maar dat is wel afgenomen sinds een week. Vorige week deed het er naar kijken al zeer haha. Vanmorgen weer een beetje misselijk of onbestemd gevoel.

En sinds vandaag gestopt met roken.. was ik al van plan maar nu is die beslissing voor mij genomen....

2. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja heb ook al wel wat kwaaltjes ja. Word er gek van. Maar ik ga er maar vanuit dat het ontpillen is ofzo. Ik heb al sinds vorige week erg vaak hoofdpijn ook. Ijzersmaak in mijn mond. Veel speeksel. Vandaag misselijk en heel de dag een beetje brandend maagzuur. Heb ook af en toe menstruatiepijn. Gisteren heel de dag lage rugpijn. Noem maar op.... :p en het hatelijkste is dat het waarschijnlijk helemaal niet met een zwangerschap te maken. Hoe groot is de kans nou? Meteen na de pil. Kunnen niet allemaal zoveel geluk als beertje hebben :D

3. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Beertje: Wauw! Ik zie je banner nu! Onwijs gefeliciteerd!!!! Enorm goed, zeg!

@Veerr: Jeetje, bij jou is het ook spannend, zeg.. Nog een paar daagjes wachten! Ik hoop dat de uitkomst bij jou hetzelfde is als bij Beertje..

Mijn ovutesten zijn inmiddels binnen. Zelfs dat vind ik vet spannend.. Ik heb alleen geen idee wanneer ik moet beginnen. Misschien is mijn eitje nu juist wel veel vroeger. Denk dat ik maar gewoon op dag 10 begin.

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Heb inmiddels het idee dat ik ongesteld ga worden. Ga morgen ochtend een testje wagen als ik dan nog niet ongesteld ben.
    Het is allemaal vet spannend! Ik ga volgende maand ook ovu testen gebruiken. Zou inderdaad op tijd beginnen. Je weet het nooit. Hoeveel heb je er besteld?

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ah, meis! Dat is jammer.. Maar misschien ook wel een goed teken! Ik had dat ook, maar kreeg wel positieve testen.. Wie weet morgen toch een klein streepje!
    Ik heb 50 testen besteld. We willen het ook maar 1 ronde doen, puur om mijn ei te spotten. Vaker wordt me te duur, haha!
    Ik ben benieuwd naar morgen!

6. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja Agh had er al nooit op gerekend dat het zo snel zou gaan. Allang blij als ik een mooie cyclus heb.
    Maar 50 testen kun je toch nog wel een ronde mee doen?

7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Test was negatief hoor! Maar wie weet volgende ronde beter ;)

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ah, kak! Dat is niet leuk.. Maar het is nog vroeg, ik testte ook pas op nod positief! Nog steeds even geduld hebben dus.

Ik lig ziek op bed, voel me een beetje zielig, haha! Gelukkig een weekje vakantie!

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Dat is waar. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben probeer ik het nog wel eens.
    Balen joh! Dan ben je ook zielig dus zo mag je je best voelen.

10. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    @veerr balen! Maar ik was er ook heilig van overtuigd dat ik ongesteld ging worden... en zie hier! Ik moest gister avond overgeven tijdens het tanden poetsen. Niet fijn... hoop dat ik niet al te veel last krijg van misselijkheid. Morgen gaan we het onze ouders vertellen. Ik kan niet wachten, volgens mij loop ik de hele dag met een big smile in de rondte haha...

Liefs

11. x Sam

x Sam Lid

20 okt 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haaii Dames,

Ben hier nieuw.. weet nog niet hoe alles in ze werk gaat.
    Kwam toevallig op deze site te recht, en zag dit forum.. over 2 weken 26.. en zijn vorige maand gestopt met de pil..
    Lees graag met jullie mee!!

xx Sam

12. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @Beertje: maar jij hebt toch voor je NOD al positief getest of niet? Bah overgeven is niet fijn. Maar hoort er nu eenmaal bij he. Het heeft een heeeele goede rede in ieder geval. Leuk om het aan je ouders te vertellen! Nog op een speciale manier, of gewoon? Snap dat je met een smile rond loopt. Zou ik ook hebben.

@Sam: welkom! Ik ben ook pas net 25 hoor haha. Dus je hoeft niet perse 26 te zijn ;) Spannend he. Ik ben 21 september met de pil gestopt. Sta nu op het punt ongesteld te worden (of niet).

13. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Hoi dames,

Sluit me ook graag aan hier, ben ook 25 en begin september gestopt met de pil. Gisteren ongesteld geworden dus klaar voor ronde 2.
    ik praat graag gezellig mee over alle ontwikkelingen bij iedereen.

14. x Sam

x Sam Lid

20 okt 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Veerr, Dankje :)
    owww spannend zeg voor jou.. ga voor je duimen.. ben benieuwd! Zou wel leuk zijn gelijk raak!
    Heb op 2 Okt me laatste pil ingenomen.. dus we zien wel hoe alles in z'n verloop gaat. Heb wel 1 dag wat slijmerig helderbloed verloren tussendoor.. en afgelopen donderdag avond onwijze ongi krampen gevoeld, wist gwn niet hoe te zitten.. maar die zijn nu weg. Jij na het stoppen nog ergens last van gehad??

15. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Rnee ook welkom. Fijn dat je ongesteld bent kun je opnieuw beginnen!

Sam: ga nergens vanuit hoor. Zou erg snel zijn! Heb ook allerlei kwaaltjes. Erg vervelend zo na je eisprong want je gaat vanalles denken :) je maakt jezelf helemaal gek!

16. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    @veerr nou volgens mij heb ik 2 dagen na nod positief getest. Ik had deze keer een cyclus van ong 22 dagen... als ik de derde mijn ei gehad heb tenminste.. ik weet het niet precies haha

17. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo dames,

Ik ben 26! En ik klets graag mee! Hier is het ook nog steeds niet raak!

Groetjes linnepinna

18. x Sam

x Sam Lid

20 okt 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veerr: jaa dat is idd waar, bij alles wat je voelt denk je nu "zou het?" maar goed.. we wachten gewoon af.. denk dat het bij mij het ontpillen is, maar lees ook dat het gwn na het stoppen gelijk raak zou kunnen zijn.. dus wie weet! Wanneer zou je ongi moeten worden dan, en wanneer ben je anders van plan te testen??

Linnepinna: Gezellig! Hoe lang ben je al bezig??

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Dinsdag is mijn nod. Maar omdat het de eerste periode is na de pil weet je het ook niet helemaal zeker. Kan korter of langer zijn.

Welkom Linnepinna!

20. x Sam

x Sam Lid

20 okt 2012
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    veerr: Dat is waar.. wat een spanning he!
    Ben je gewoon uitgegaan van de dag dat je normaal gesproken ongi zou worden als je wel de pil slikt of..? Ik vind het lastig om te rekenen hoeveel dagen, weenie van waar ik moet beginnen, omdat het natuurlijk ook ronde 1 is en nu moet afwachten..

linnepinna: zag net je banner.. dus stomme vraag van mij. Ben hier nieuw dus wil nog welles wat over het hoofd zien! :)

Deel Deze Pagina