26 jaar en klaar! (om mama te worden..)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Aster14, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hai allemaal!

Tijdje niets van me laten horen sorry!

Aster wat een geweldig nieuws van harte meid!!

Hier gaat alles nog goed. Geen last van misselijkheid alleen wat gevoelige borsten en wat maagzuur. Vandaag ook wat last van m'n buik alleen weet niet of dat darmen of baarmoeder is... afwachten maar! Merk dat ik heel onzeker ben en bang ben voor een miskraam... 20 november krijg ik een echo. Maar dat duurt nog eeuwen voor m'n gevoel!!

Liefs!!

2. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @aster Gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek. Al een idee wanneer de grote dag is?

@mammietammie Heb je een leuke vakantie gehad? Waar ben je geweest? Spannend komende paar dagen. Ben erg benieuwd;)

@beertje1987 Wat fijn dat je geen last heb van misselijkheid. Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent. Ik denk dat heel veel vrouwen dit hebben tot ze de eerste echo hebben gehad. Hoeveel weken ben jij bij je eerste echo? Ik hoop voor je dat het snel 20 november is.

@hier vandaag is me ongi gekomen bahh. Eigenlijk had ik het kunnen verwachten i know. Toch had ik ergens een stukje hoop. Ik heb beetje baal dagje vandaag. De laatste 2 weken worden mijn emoties echt heen en weer geslingerd. Van slecht naar goed nieuws en van goed weer naar slecht. Ik probeer positief te blijven maar bah wat is het moeilijk. Ik ben al 3 jaar lang opzoek naar werk. Ben er totaal niet trots op en schaam me er giga voor. Van de week gebeld voor een baan en mocht op gesprek komen (dat was al heel wat). Had er een goed gevoel bij en zou begin deze week erover gebeld worden. Krijg ik op vrijdag om 17.00 uur een mailtje dat ze voor een andere kandidaat hebben gekozen. Nu ik het niet geworden ben hoef ik niet meer na te denken of ik de kijkoperatie ging uitstellen. Er gaat op dit moment van alles door me hoofd heen ook wat betreft onze kinderwens. Is het nu wel slim kan ik niet beter wachten tot ik werk heb enzo. En als ik werk heb hoe lang moet ik dan wachten. Maar ja andere kant hoe lang duurt het nog voor ik werk heb en hoe lang duurt het voor ik keer zwanger ben. Pff best moeilijk allemaal. Sorry voor mijn klaagzang. Ik ga mijn frustraties ff in het schoonmaken gooien;)

3. Anja1986

Anja1986 Actief lid

27 okt 2012
    262
    162
    43
    Vrouw
    Veerr, balen van je ongi.. Hopelijk meer succes in de volgende ronde!

Panda, jullie zijn ook al lang aan het proberen zie ik.. Helaas nog zonder succes, vervelend zeg!
    Hopelijk gaan ze de kijkoperatie gauw uitvoeren, dat wachten is niks.
    Balen van je ongi! Logisch dat je toch een beetje hoop hebt. Jeetje, al zo lang op zoek naar werk, wat kl*te dat het niet wil lukken! Snap je gevoel, maar er zijn tegenwoordig nog steeds veel mensen met kinderen die het van 1 salaris doen, dus waarom zouden jullie dat niet kunnen. Niet te hopen natuurlijk, duim voor je dat je gauw een baan vindt! En het is niet klagen wat je doet meid, iedereen heeft z'n frustraties en die moeten eruit en hier kan dat altijd :)

Aster, leuk, je gaat trouwen! Ik ben zelf 2 jaar geleden getrouwd, het is echt de dag van je leven! Veel plezier met alle voorbereidingen :)
    5 nov moeten we terug naar de uroloog. Dan krijgen we uitslag van de bloed- zaad- en urinetest. Of dat veel duidelijkheid gaat geven weet ik niet, dus denk dat mijn man daarna nog een TESE/PESA moet ondergaan, en dan weten we alles zeker. Maar hoelang we daarop moeten wachten, is de vraag..

Mammietammie, lekker zeg, op vakantie geweest! Waar zijn jullie geweest?
    Succes nog op het wachtbankje.. Helaas zeggen klachtjes niet altijd iets.. Ik duim voor je!

Beertje, gefeliciteerd met je zwangerschap! Pff, 20 duurt nog even.. Hopelijk gaat de tijd snel voor je ;)

Hier gaat het een beetje op en af. Mijn man en ik praten veel over wat er evt gebeurt bij de uroloog en wat de volgende stappen kunnen zijn. Ook hebben we het veel over als we echt onvruchtbaar zijn.. Wat dan..? Erg fijn dat we zoveel steun hebben bij elkaar, maar het maakt het niet echt makkelijker..

4. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Dames wat een stilte hier. Hoe is het met iedereen? Nog nieuws?

@hier afgelopen weekend zijn wij een weekendje naar texel geweest. Heeft me echt goed gedaan heerlijk. Gisteren naar de anesthesist geweest voor de kijkoperatie. Het komt steeds dichterbij ben ook echt aan het aftellen nu. Volgende week verwacht ik me menstruatie ga maar niet hopen op iets anders. Nu wachten op de tijd van de operatie. Heb ene kant zoiets laat maar komen maar aan de andere kant de zenuwen pffff. Verder niet veel te vertellen haha.

5. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Dames waar zijn jullie??? Het is hier wel heel erg stil.

6. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee Panda!

Ik ben aan het verhuizen, vandaar dus niet vaak meer op ZP. Vandaag overigens licht positief getest, maar ik vertrouw die KV testen niet helemaal meer, nadat iemand anders hier vals positief getest heeft. Nog even een paar dagen afwachten dus!

Hou jij het nog een beetje vol met alle zenuwen? Wanneer moet je nu dan ongesteld worden?

7. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Heey aster,

Hoe staat het met het verhuizen? Al helemaal over? Heerlijk hoor straks in ander huisje nog allemaal voor de kerst ook. Hebben jullie nu ook een groter huis? Mijn menstruatie was vorige week al. Morgen is de operatie al pffff de zenuwen gieren door me lichaam. Zal morgen nog wel veeel erger zijn. Eerste operatie/ narcose. Als kind minder fijne herinneringen aan een infuus hoop dat het ik morgen beter zal ervaren. Ik MOET me maar gewoon overgeven en hopen dat het mee valt. Maak me meer druk over de operatie en alles erom heen dan de uitslag, dat zal daarna wel komen denk ik. Heel veel succes met de verhuizing.

Deel Deze Pagina