Hi meiden, Aangezien iedereen hier toch wel ervaring heeft met Marktplaats dacht ik waar kan ik deze vraag beter stellen dan hier? Het is zo. We hebben op MP van alles te koop staan, waaronder een box. Nu ben ik benaderd door iemand uit groningen (woon zelf in Limburg) die graag de box opgestuurd wil hebben. Hoe kan ik dit het beste doen? Ook qua betaling enzo? Als iemand het geld naar me overmaakt kan het niet meer worden teruggeboekt, toch?! Meer beetje bang qua oplichting enzo hahaha.... Waarschijnlijk gaat het allemaal gewoon goed hoor, maar just in case....
Geld eerst over laten maken. Dat kan niet terug gehaald worden. Alleen automatische incasso's kan je terughalen. Maar eerst kijken wat hwt kost om hem te verzenden en dit door berekenen in het bedrag dat ze moeten betalen. De koper kan ook een opdracht geven bij bijv dhl om de box op te laten halen bij jou. Dan betalen zij dhl en aan jou de box. Verschillende opties. Box moet wel ingepakt worden. Karton om de randen en vuilniszakken erom. Zo doet mn moeder het tenminste altijd met haar wandelwagens
klopt eerst laten betalen zij kunnen niks meer terug vorderen, zeker goed laten wegen wat het kost anders doe je jezelf misschien te kort, wel raar dat ze zo ver weg zoeken maarja zou jouw een biet zijn haha als ze maar betalen toch succes met inpakken
Denk dat de kosten ongeveer 12,50 zijn voor verzending. Dit + bedrag over laten maken naar je rekening en daarna box versturen.. Succes!
Ahh ok! Thanks meiden... Normaal doe ik alleen afhalen, maarja Groningen.... Misschien ga ik idd wel voorstellen dat de koopster zelf een pakketdienst uitzoekt (ook qua risico's beschadiging/ vermissen).
Ik heb dat ook een keer gedaan. Heb toen een Bugaboo opgestuurd zonder dat ze het gezien hadden. Was echt goed in orde daar niet van maar afstand was te groot. Heb ook eerst geld laten overmaken toen en verzenden kost 12,50 als het goed is.
ik zou eerst kijken of je een pakket kan maken dat aan de eisen van TNT voldoet.. Maximale formaat binnenland 0-10 kg: 100 x 50 x 50 cm 10-30 kg: 175 x 78 x 58 cm Maximale formaat buitenland 100 x 50 x 50 cm